Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Páření lidského druhu
Autor: Janele z Liků (Občasný) - publikováno 22.7.2008 (09:38:05)

Sex zatemňuje mysl

ochuzuje člověka

o skryté vnitřní dary

které jsou umlčeny

přílišnou žádostivostí

 

Sex ochuzuje člověka

o příliš mnoho času

proleží jej

prosténá

v pravidelném cyklu

který nelze umlčet

 

Sex zbavuje člověka soudnosti

co ze svého protějšku skutečně milujeme

zda fyzický požitek

který nám dává

nebo jeho duševní přítomnost

 

Sex samotářů

je krátkodobé

nepřirozené narušení

integrity těla

každá soulož

jako vykrádání svatyně

 

 

Jak rozeznat hranici mezi milováním a sexem

při proměnlivosti citů v každém vztahu?

 

Existuje intimní přátelství mezi mužem a ženou

bez otázky umístění postele do hracího pole?

 

Lze skutečně přebytky sexuální energie poslat výše

přetvořit jí, či zcela nechat rozplynout, za předpokladu, že platí zákon o zachování energie?

 

Jakým způsobem mírnit silně vyvinutou sexuální energii?

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Janele z Liků (Občasný) - 22.7.2008 > Žádám všechny případné komentující, aby se vyhli nicnedávajících vulgarismů, štěků, budu vděčná za vašï věcnost.
<reagovat 
jindra* (Občasný) - 22.7.2008 > !!!
Body: 5
<reagovat 
vřes (Občasný) - 22.7.2008 > To je těžké s věcností, vzhledem k umístění do rubriky... připadá mi úplně necitlivé komentovat to jako dílo.
Ale první část má podle mě hodnotu jako taková antióda, lehce provokující svým negativismem.
A na ty otázky chceš skutečně odpovědi? Nebo je jen pociťuješ jako natolik naléhavé, že se při navrstvení na sebe stávají poezií? Nebo tě zkrátka tak štvou, žes je musela napsat?
(Snad nejsem vulgární, kdyžtak se moc omlouvám a mlčím.)
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 22.7.2008 > Kategorie je zcela správná, jde o pocity, které mě provázejí, nejde o dílo, u kterého se hodnotí celistvost, struktura. Pociťuji to jako naléhavé téma, poezie stranou.Chci odpovědi druhých, otázky jsem vyslovila, jednoznačnost v žádném případě nečekám.
<reagovat 
Kejchal (Občasný) - 22.7.2008 >

Sex sám je vnitřním darem. Je to prostředek, který se dá používat různě. Stejně jako cokoliv jiného. Ve vztazích je určitým signálem. Podle intenzity citů – kvalita sexu. Průnik do integrity těla coby krádež– subjektivní pocit žen. Člověk se od zvířete liší tím, že je sex spojen s citovou oblastí. Už kdysi když žil “na stromech” věděl, že se musí držet alespoň ve třech bodech. Aby nespadl na hubu. Stejně tak musí zohledňovat všechny tři části člověka. Duševní, duchovní, ale i tělesnou. Když některou z nich zanedbává, ztrácí stabilitu a vyrovnanost.


<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 22.7.2008 > Pokládám otázky přátelům, kteří jsou duchovněji zaměření, chci se posunout dále. Bývá mi zle, když se frndě zachtívá hadymíška, protože vím, jak je to návykové, už o tom i pohádky píšu, karikuju sexuální antropologii a etologii.Jakmile hada z břicha pustím navolno, urve mě celou, nejen ruku.Mám v sobě tu, která se nesmí přikrmovat, jinak mě přeroste.
<reagovat 
Kejchal (Občasný) - 22.7.2008 >

No jó tak. Já bych ti poradil nejprve použít tu ruku a pak se duchovně posunout dále. Soudě podle sebe. Ale když ti to urve (a nejen) ruku tak nevím.


<reagovat 
tichotam (Občasný) - 22.7.2008 > Za předpokladu, že by odpověď na tvou otázku byla naprosto a více než kladná, tedy že mezi mužem a ženou je intimita jedině mimo představy o posteli, vyvstala by opačná, stejně naléhavá otázka. Každá citlivá dívenka, která by poznávala pouze intimitu muže a ženy bez myšlenek na postel, by se zoufale ptala, zda je možné myslet na intimitu mezi mužem a ženou tak, aby u toho byla postel. Při oné procházkové a povídací intimitě je vše tak abstraktní, tak odcizené nitru, vše je vedeno tělem řeči, která jejímu srdci nepatří. Její srdce cítí přímo. Ach jak by považovala tato dívčina za tragické, že právě při fyzickém kontaktu není intimita, že je jen ve slovech. Jinými slovy, otázka nezní, zda je možné být intimně jinak, než v posteli, ale zda je v posteli intimně. To záleží na tom, jak tomu oba přistupují, jak to cítí, ale rozhodně ne na tom, jak se to blíží povídací a procházkové intimitě. Pokud je totiž obou intimit skutečně dosaženo, ta "postelová" je té povídací a procházkové nadčasovým, kvalitativně nerovnatelným a nedostižným vzorem.
<reagovat 
ruben (Občasný) - 22.7.2008 > Hledání "rovnováhy" ve všech oblastech života myslím, lehce se to říká, obtížně dlouhé roky nalézá. Aspoň je co v životě dělat : )
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 22.7.2008 > ruben> Škoda, že jsi pozměnil poznámku, velice mě zaujala.
<reagovat 
 ruben (Občasný) - 22.7.2008 > Janele z Liků> Přišlo mi to pak mimo téma, aspoň odkaz z čeho jsem citoval, zajímavá kniha: http://www.pknihy.cz/cze/detail/?&gid=110035
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 22.7.2008 > ruben> děkuji za odkaz
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 22.7.2008 >

Z mého pohledu věřím Freudovi:-)...prostě, ať chceme či nechceme, některým věcem v životě se neubráníme a v podstatě sex (ať v takové či makové formě) náš život pevně řídí.


<reagovat 
jiri-jirik (Občasný) - 22.7.2008 > Když se člověk cítí jako člověk, tak aj milování vidí a cítí jako lidské. Páření jest problémem zvířat, cítíš se zvířetem, princezno ?? abo se se zvěří přátelíš ??
Milování není nutnou součástí lidského vztahu, ale může být součástí krásnou :))

<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 22.7.2008 > jiri-jirik> Liščí princezna se cítí být zvířetem, správně. Rozumím si nejvíce se středně velkými oříšky, sv. Huberta mám v rámečku na stole.
<reagovat 
jiri-jirik (Občasný) - 22.7.2008 > :)) nuž ano, liška bude mít ňákej vztah k středně velkejm psům a ten svatej k tomu sedí, ale jak to souvisí s milováním ??
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 22.7.2008 > To byla nadsázka a má dětinkost, sv.Hubert je patron myslivců a ty já nerada, ale mohu na něj aspoň štěkat, ať se do nás nestřílí. Každý člověk má v sobě kus zvířete, jinak by nepřežil, já se s tím snažím jen co nejlépe vyrovnat.Ptám se moudrých, jak to vidí oni.
<reagovat 
jiri-jirik (Občasný) - 22.7.2008 > Nutnost nejvyšší rychlosti a stres z nedostatku času, to spolehlivě zruší krásu čehokoliv. A předsuky to dorazí.
<reagovat 
Raimund (Občasný) - 22.7.2008 > Myslím, že téma není zase tak moc důležité. Mezi dvěma jídly je možno dělat různé příjemné věci.
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 22.7.2008 >

Obecně mám raději slovo milování..sex ve mě evokuje něco jako čistý  fyzický pracovní výkon:-)

jinak text více než podnětný k zamyšlení:-)


<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 22.7.2008 > Mbonita> Já také to slovo běžně z pusy nevypustím, nemám jej ráda.Sex je odborný termín, sexuolog by třeba mohl být milosta.
<reagovat 
 Mbonita (Občasný) - 22.7.2008 > Janele z Liků> asi my ženy to máme jinak..myslím..krásné věci nazýváme poetickými slovy.
<reagovat 
 tichotam (Občasný) - 22.7.2008 > Janele z Liků> nebo milostpán
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 22.7.2008 > Mbonita> jako z herbářů a knížek pro děti.-). Když slýchávám slovo penis, vagina, vidím nějakou nádobu, trubici...ale když řeknou Slováci "šušurka", nějak více mě to hřeje.
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 22.7.2008 > tichotam> Děkuji za tvé komentáře, vstřebávám vše postupně.
<reagovat 
 Mbonita (Občasný) - 22.7.2008 > Janele z Liků> slovenština je velmi libozvučná:-)
<reagovat 
anae (Občasný) - 22.7.2008 > není nad milování, to nejtěsnější propojení s milovanou osobou, energie proudí, hojí, zklidňuje, okamžiky jistot, vrcholného štěstí .. sex je především dobrý tělocvik, hlavně, že partner je vyspělý a zdatný, nemáš potřebu ho líbat, jen se udělat, uvolnit (mužský pohled? - ba ne! :-)
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 22.7.2008 > anae>  Nemám potřebu "se dělat", mám potřebu se choulit a pospávat na rameni, očichávat, držet ruku ve spaní, to jsou okamžiky vrcholného štěstí, to mě uvolňuje, nabíjí, když se navíc sdílí podobné představy, fantazie. Muž u soulože vypíná mozek, je jen tělem. Dokáže se udělat během 45 sec. Žena je v tomto více dramatická, pěkně s ouverturou, gradací a vyhasínáním. Anae, neuraž se,ale ve tvém podání jsou muži pod ženami, jako samci, které je třeba dráždit tyčí, aby byli dravější a více pak mířili na krk.Polibky jsou intimnější než samotný akt.
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 22.7.2008 > Nechci "výkoného samce", to by zřejmě v mém podání musel být Bivoj, mám bez 20 kg metrák, když se vyjádříš "vyspělého"-vidím jak v ruce potěžkáváš masité nádobíčko.Jako dualitu potřebuji k sobě jemného muže.Já sice působím jako dominantní děva, ale věř, že zkrotnu, jakmile mám dobrého učitele po svém boku, který nikdy nezvyšuje hlas a nepoměřuje se mnou své síly.
<reagovat 
anae (Občasný) - 22.7.2008 > vylíčila jsem ti rozdíl mezi milováním a sexem ... už se jen milovat, hladit a líbat s něžným, jemným, milovaným mužem .. ale když je člověk na vrcholu svých sexuálních sil, tak se potřebuje i jen fyzicky uvolnit (jak ho k tomu nutí teror přírody).. tudíž ani pouhý sex neodsuzuju .. vše má svůj čas .. člověk dospívá, zraje a s ním i jeho sexualita, hormonů ubývá, prožitků přibývá :-)
<reagovat 
Kejchal (Občasný) - 23.7.2008 >

Nám to doma s manželkou taky zabere tak 2 až 3 hodiny. I s předehrou samozřejmě. Předevčírem jsem šel spát ve dvanáct, včera v jedenáct. Když vstávám o půl šesté do práce, tak je to někdy nepříjemné. Ale člověk si zvykne a zjistí, že vlastně ani tolik spánku nepotřebuje. A když má žena krámy, tak někdy večer hrajeme Člověče, nezlob se. Mezi večeří a snídaní se dají dělat různé příjemné věci.


<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 23.7.2008 > Ano, správně, intenzivní vztah, jako "kdybychom milovali každou minutu", to, co se děje pak v uvolněných pudech, tolik nerozhoduje, ikdyž je to třeba ze strany muže strhující výkon, žena potom nemůže ani chodit, má druhý den červené líce.Všechno nebo nic, správně. Pokud se vztah změní v sexování v posteli,v nedostatek času a pozornosti pro vztah, s co nejméně společnými činnostmi, musí to jít zákonitě do háje.Názor čtenáře Vrtichvosta mě zaujal.
<reagovat 
kretén TOTEMu (Občasný) - 24.7.2008 >
Body: 5
<reagovat 
moře (Občasný) - 24.7.2008 >

sublimace


<reagovat 
čtenář Josef Vrtichvost - brigád - 23.7.2008 > Mužský pohled na věc: Ocituji jednoho mého kamaráda:" Muži se TO líbilo, ženě se TO líbilo, pro muže TO byl krásný zážitek, pro ženu TO byl krásný zážitek. Tak kde je problém?" Problém není v samotném koitu, ale v mezidobí mezi nimi. Pro ženu je i vodění za ruku SEX, společná příprava oběda, společná četba, ale i třeba společná jízda tramvají, pohlazení, úsměv - TO VŠE JE SOUČÁSTÍ SEXUÁLNÍHO AKTU. Žena vyžaduje následnou mužovu pozornost a blízkost, jako součást páření. To vše je v pojetí ženy součást SEXU. Jakmile si muž začne myslet, že je hodinu skvělý v posteli a že z toho bude žena paf, tak se šeredně plete. Pro ženu netrvá SEX 24 min, ale 24 hodin. Bez tohoto pokračování si žena připadá jako náčiní, objekt, připadá si podvedená a zneužitá. "Podala jsem ti ruku a tys mi ji utrhl, buďto si mě vem celou nebo nech být!" Všechno nebo nic. Kde SEX pro muže končí, pro ženu teprve začíná. Žena si totiž myslí, že koitus je pozvánkou k něčemu dalšímu - ke vztahu, k blízkosti / ke svatbě:-)? / A tak když po TOM nic nenásleduje, myslí si, že není milována, protože necítí, že je milována. Ono to tak sice není - z mužova (nechápavého) pohledu - ale zkuste to ženám vysvětlit...?????...spolehlivý návod, jak beznadějně a zbytečně ztratit spoustu času:-)...takže vzhůru do květinářství, do kaváren a potom na taneček...A POTOM...? ...ale kuš.
<reagovat 
 jafa (Občasný) - 28.7.2008 > čtenář> nějak jsi zapomněl na zamilované muže, ti se cítí jinak než tebou popsaný "muž" (asi máš nějakou zkušenost se zamilovaným mužem, i kdybys to měl být jen ty sám)
<reagovat 
jafa (Občasný) - 28.7.2008 > Bez cítění, které máš díky možnosti "páření", jak píšeš, bys přišla (a stejně jako ty i my ostatní) o celý nebo o skoro celý svůj duševní život, o chuť psát, o potěšení z barev, tvarů, vůní... o motivaci k čemukoliv, o stud a nervozitu, agresivitu, ctižádost, zájem o lidi, zájem o přírodu, o melancholii - prostě skoro o všechno. To je můj názor.
<reagovat 
kalice (Stálý) - 31.7.2008 > Vnímám, že sex je sice hodně o touze dávat se, ale taky o touze být přijímána(taková, jaká jsi). Jestliže byla, nebo je v jiných oblastech života disbalance v přijetí, může se to projevit zvýšenou touhou v oblasti, kde víš, že přijatá budeš. V každém ohledu jsi žena a to znamená hodna lásky(nejen sexu). Radím nerozdávat se po troškách,do budoucna je to problém.
<reagovat 
jarkakrej (Občasný) - 3.11.2008 >
Body: 5
<reagovat 
opožděné zrcadlo (Občasný) - 22.7.2008 > S tim časem to nebude tak strašné, člověk přece promrdá času... teda nepromrdá.

myslím, že někde by bylo asi lepší mluvit spíš o ženě než o člověku. muž, i když samotář, nebude vnímat sex jako průnik do integrity těla a vykrádání svatyně. i když to může být všelijak zvláštní, asi se to nedá povědět takhle.
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 22.7.2008 > kosiště> Měla jsem možná napsat "krátkodobým narušením integrity těla",děkuji za postřeh. Muž i žena oba cítí průnik, každý na jiné straně hřiště. Časově je sex opravdu náročný (především pro ženy), nejen pokud máš striktně vymezené návštěvní hodiny, dny volna a vymodleného soukromí - možnostmi protějšku.Samozřejmě je to individuální, ale sex je opravdu významným požíračem času, zahrnuji i regeneraci.
<reagovat 
 jarkakrej (Občasný) - 3.11.2008 > Janele z Liků> 

Pravda,sex je požíračem času...ale je to jedna z životních potřeb! To bys mohla psát i o vyměšování,že je požíračem času.A co zkusit milování?


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter