Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Na výstavě
Autor: danniel (Občasný) - publikováno 19.6.2002 (12:53:10)



Poznámky k tomuto příspěvku
Lucie (Občasný,Redaktor) - 19.6.2002 > A COPAK TO BYLO ZA VÝSTAVU? POOPRAVILA BYCH KOMPOZICI, MÍŇ SPODKU, PŘIDAT ZAJÍMAVĚJŠÍ VRŠEK A SCHOVAT HRANU RÁMU CO VYKUKUJE ZA ROH:)
Body: 3
<reagovat 
danniel (Občasný) - 19.6.2002 > nahore byl spis redundantni bordel...
je to nove otevrena galerie Leica na hrade (purkrabstvi), zajimavy na ty vystave je, ze je tam prodejni cast ceskych fotografu, kde napr. Zika prodava svoje modni kousky bratru za 20 tacu... a ja nedavno videl mezi graf. listy v Dorotheu par Sudkovych fotografii za 6.... no nakonec sem si stejne radsi poridil Svabinskyho, ale to uz je jina pohadka ;-))
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 19.6.2002 > no, řezal bych jak divej (asi jako lucie) a před tím než bych zmáčkl spoušť bych zavolal "halóóó" :-))))))
Body: 3
<reagovat 
 danniel (Občasný) - 19.6.2002 > Thomas Hudson> jo a dostal bys fotku holky s neurcitym pozadim (snad nejaka galerie?)... coz sem tak nejak nechtel, takze ani halooo, to bych pak jeste moh rict "a rekni syyyyyyyyyyyyyyr"!
<reagovat 
Oclee (Občasný) - 19.6.2002 > Nevystavuje tam teď taky náhodou Mary Ellen Mark??:-))
Jinak bych asi souhlasil s Lucií.
Body: 3
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 9.10.2003 > Dobře zachycená chvíle, prostě líbí:-)
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter