Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 22.11.
Cecílie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
myš
Autor: 198911 (Občasný) - publikováno 1.8.2008 (00:11:46)


 davidhuge (Občasný) - 1.8.2008 > Karhaj(Sinner)> Od Davida cekej neco komplecnejsiho?Ok :-)

Zacnu prezentaci,je tam spousta chyb,ale zminim se o dvou a to pootoceni cumakem dolu a hlavne prostor pred cumakem.Prostor pred tvari,plati i u portretu.Jde o to aby jsi dala jakysi zivotni prostor kresbe,potom to vypada jakoby se ta mys nekam divala.Kresba jako takova je na 11ctiletou dobra,ale zapomenme ze ti bylo jedenect a zkrytizujme to.Zacnu u oka,ktere je hrozne plosne,protoze jsi ho nakreslila jako urcity tvar a pouze ho vybarvila.Vsichni savci maji stejne jako mi oci kulate.Takove ty spicky na kraji oka uz k nemu nepatri,proto je nespojuj stejnym vybarvenim,vzdy tam je nejaka linka,ikdyz treba na fotce neni videt,ale to uz je vec znalosti a zkusenosti.Taky stinovani chlupu je vecny problem,hodne lidi si mysli ,ze kdyz udelaji kazdy chloupek tak ma vyhrano,ale to neni pravda.Vetší plasticnosti se dosahne dobrym vystinovanim plochy,ze ktere semtam nejaky ten chloupek vyleze,potom docilis dvou dojmu (zivota a realnosti)Mnohdy byva problem ze si clovek pohraje s realnosti vsech detailu,ale celek je mrtvy a plosny.Vidim ze jses snazila vest tah chloupku po rustu srsti,ale v oblasti cumaku,se ti to nepovedlo,ja osobne bych tam chloupky vubec nekreslil,a volil srafuru stinu,protoze je tohle nejaka gelovka nebo tuz.Vypadalo by to lepe,najednou by tam vzniklo misto ,ktere by tahlo k pozorovani.Ale tohle je normalni vyvoj vytvarnika,ja kdysy taky kreslil chlup velde chlupu bez zmeny...Zajimalo by me nejake zvire z dnesnich dob.Zatim se mej
Body: 3
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli davidhuge
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter