Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
bez názvu
Autor: anna magdalena (Občasný) - publikováno 31.7.2008 (10:11:44)
 

Toulám se celé dny v ulicích,

večer sedávám nad knihami,

jsem sama v cizím městě

a ony také samy.


Slunce je samo,

když padne první sníh

též bude sám,

jak kniha vedle knih.


I tón co současně zní s tóny

je vlastně sám,

i člověk když obklopen vším

je sám, ač není.


Zevnitř plotem obehnaný

každý má spoustu přátel

a všichni jsme v sobě sami.




Poznámky k tomuto příspěvku
drfaust (Občasný) - 31.7.2008 > A ty ten rozdíl nevidíš?
<reagovat 
 skold (Občasný) - 31.7.2008 > drfaust> Vůbec ne, Wandalka podává trochu vyzrálejší témata, to jo, nicméně ve stejně ploché rovině, jako tady Anička.
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 31.7.2008 >

tak to asi budeme muset srovnat konkrétní tetxy a má konkrétní hodnocení. Ale není mi zcela jasné, k čemu to bude dobré?

 

K tomu abychom trávili hodiny neplodnou debatou? A nakonec se dobrali toho, že má hodnocení jsou má a tvá hodnocení jsou tvá? Že máme každý jinou životní, sociální, literární a Bůh ví jakou ještě zkušenost? K tomu, že naše (a nejen) předporozumění jsou různá? A že v důsledky děchto okolností hodnotíme každý z nás stejné texty různě?

 

Jestli myslíš, že závěr debaty může být jiný, tak jdem na to. Ale tenhle závěr znám, zažil jsem ho tolikrát..., a na mé straně jsou samé výdaje a žádné příjmy. Tahle nevyvážená bilance mi vadí.

 

 

Jinak sorry, ale proč? Proč se pouštět do těch pitev, když víme, že pacient je mrtvý a mrtvý zůstane.

 

 

 

PS: Nejsem zcela nekomunikativní v tomto směru, nicméně komunikace nad špatnými texty je k ničemu. Jestli někdy nějakou debatu, tak nad textem, který jsem doporučil pro další čtenáře výběrem do rubriky DOPORUČUJEME. Tam ti zaručuju, že to bude text u kterého mám pocit, že je pozoru hodný a stojí mi za řeč.


<reagovat 
drfaust (Občasný) - 31.7.2008 > to, že jsem ho vybral, to tam vždy napíšu... je tam mé jméno a má "zodpovědnost"
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 31.7.2008 > DfFaust nemusi Karle preci basen jen chvalit, to k zivotu patri, srovnani co je dobre a co ne je preci jen a pouze na nem:-) Nekdy mame vkus odlisny, mne se ty verse libily moc ... mile lehke letni pocteni, ktere mi udelalo radost ... ale co, mne se zase nebude libit treba to, co pochvali nekdy Lukas ... proste kazdemu se basnik nemuze zavdecit:-)
Body: 5
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 31.7.2008 > První týden v Brně? Také mě to čeká příští rok...Přečkávám tu ten rok podobně, čím více chodím do ulic mezi lidi, tím blíže jsou mi knihy...Velice mě oslovily poslední dvě sloky, pokyvuju...
Body: 5
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 31.7.2008 >

docela ploché a fádní, pro mne.


<reagovat 
 skold (Občasný) - 31.7.2008 > drfaust> měníš názory jak počasí. V porovnání s Tvými déčky u wandalky má tato báseň jaké nedostatky? V čem je tady fádnost a plochost oproti zmiňované autorce? Jaké vidíš diametrální rozdíly v poetice/využívání básnických prostředků?
<reagovat 
 wandalka (Občasný) - 31.7.2008 > Karel M. a Skold> těší mě, že jsem tak citovaná......zvyšuje se tím můj impakt faktor :-)))
<reagovat 
ref (Občasný) - 2.8.2008 > a kdo není nakonec sám... ale samota má i svá pozitiva
Body: 5
<reagovat 
Věza (Občasný) - 3.3.2009 > líbí
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter