Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 24.5.
Jana
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Impuls návratu z kolekce Pět světel
Autor: Lin Sien Ti (Občasný) - publikováno 26.8.2008 (10:03:40)


 Lin Sien Ti (Občasný) - 29.8.2008 > Lyryk>  jako vždy, lyryku, opakuješ svou roli karatele, dozorčího, soudce a taky mi to nápadně připomíná nepovedeného kněze, co hřímání na kúru. TVÉ právo soudit druhého člověka (a je očividné, že toto děláš i vůči dalším autorům tady) aniž toho člověka osobně nějak více znáš, obviňování ze lži, nenávisti, nedostatku srdce a milosrdenství, a po tomto kněžsky karatelském výstupu se obracet na slušného čtenáře, aby si udělal úsudek sám, to je pro mne víc než smutné. Stačí si všimnout, kdo sem opakovaně má zapotřebí chodit psát své "odsudky", a to ne s úmyslem nechat na sebe působit obsah a sdělení básní (ať už jsou napsány lépe či hůře), nýbrž apriori kárat a hovořit o kýčích, blbosti atp. v pozici hřímajícího kněze UMĚNÍ Lyryka. Kde se tady dá ještě najít nějaký dobrý úmysl a jaký asi? Vnášíš sem opakovaně nesnášenlivost, odsuzování v pozici toho, kdo je schopen "svojí autoritou odnikud" vše pravdivě posoudit, ví, co má hodnotu a co je bez ceny. Jen se divím, kde se bere ta drzost tvrdit něco o nitru druhého člověka. No, nic.  Taková nedozírná pýcha je fakt k pláči.  
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Lin Sien Ti
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter