Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 24.5.
Jana
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Impuls návratu z kolekce Pět světel
Autor: Lin Sien Ti (Občasný) - publikováno 26.8.2008 (10:03:40)


 Lin Sien Ti (Občasný) - 29.8.2008 > Lyryk> 

Ne KDOKOLIV, Lyryku,  bavím se konkrétně směrem k tobě, ke tvém přístupu. A ten je fakt zcela mimořádný. Tvoje opakované nájezdy jsou fakt pověstné. Ty nemají s pohledem na dílo společného téměř nic. Nezachováváš špetku slušnosti, tedy nechápu tvoji drzost, s jakou chceš, abych byl k tobě vlídnější. O veřejném prostoru tu mluvíš, jako bys to nebyl právě ty, kdo má tendenci ho zneužívat (viz, Písmák i jinde), jako bys to nebyl ty, kdo v něm řádí jak se zlíbí TVÉ POSUZUJÍCÍ morálce ohledně autorů. Mluvit v tvém případě o slušnosti projevu po tom, co tu pliveš a nadáváš, je fakt humorné k vyslechnutí. O důvěryhodnost mých básní se nestrachuj, autenticita básní se naštěstí zakládá na tom, co vnitřního je v imaginaci autora živého, pravdivého, nehraného a co a s jakým úmyslem je do textů vloženo. Naštěstí tohle vím asi lépe než ty, když text nechávám vyplout do světa, takže nevím, kde bereš smělost tvrdit něco o hodnotě mé morálky a mém vnitřním světě.

K dalším bodům tvého proslovu: nikomu jsem zde kritiku nezakázal, jedině tebe jsem, coby opakovaného návštěvníka-hulváta, co dští negativitu a kazí náladu kolem textů a povýšeně kárá smyšlenkami o údajné tebou vnímané špatné povaze autora, požádal, abys sem pod má díla s komentářem nechodil. Tys sice napsal, že ti to za to nestojí u takových blbostí, ale jako už tolikrát dříve jsi to stejně nevydžel. Jestli to, co tu adresně k autorovi dštíš za síru považuješ za "kritiku", a nárokuješ si ji, tak nás pánbůh chraň (ať už literárně věřící či nevěřící).  

Ty sem nedáváš povětšinou žádné názory o kterých by se dalo komunikovat jako rovný s rovným, ty pliveš a to opakovaně, a když ne na text, tak smyšlenkami na autora. Chodíš sem s napadáním, shazováním, otravuješ náladu, bez jakékoliv smysluplné literární argumentace. S takovými výstupy nemá smysl hovořit o "výměně názorů". Znovu to za sebe říkám, (až na výjimky) nechodíš s liter.kritikou směrem k textům, chodíš se nesmylsné obouvat do autora, nafouknutý svým "opovržením" k tomu, co tu čteš. Kouká z toho akorát tvá nafoukanost a zhazování. S tímhle nemá cenu o ničem s tebou diskutovat. 

Jinak s tím "čtou tě a dávají ocenění" - dobře víš, že jsem už vícekrát psal, že sem dávám texty pro to, že je to můj způsob sdělování a komunikace, aniž by mi záleželo na nějakých hodnoceních. Nemám zapotřebí si něco tady dokazovat, nemám problém s publikování textů kdekoliv, ale není to to, proč bych měl tvořit. Sem chodím publikovat čerstvě prožité věci a z své vůle. Pokud bych chtěl ohodnocení, budu se drát o publikování po časopisech, v antologiích apod. Ale k čemu to? Co to změní nebo vyjádří jinak?

Co mám tady k tobě otevřeně sdělovat, když po tom, co se tu skrze prožitek a jeho vložení do básně pokouším sdělit čtenáři něcoeho vnitřního citlivého, z čeho vznikl text (ať dobrý či nepodařený), a ty z čiré nafoukanosti hned přispěcháš s pokřikem o kýčích, hovadinách, blbostech apod., jedovatě plivneš a přidáš pár kárajících slov o autorovi hovadin? S takovýmhle přístupem se s tebou nemá smysl o nic dělit. To není o čtenáři, který kriticky řekne, jak text vidí, to je o apriorním odsouzení bez argumentace a následném zbytečném dohadování se a špatné náladě. Díky, o tohle nemám zájem.

Howgh 


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Lin Sien Ti
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter