Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 3.6.
Tamara
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Impuls návratu z kolekce Pět světel
Autor: Lin Sien Ti (Občasný) - publikováno 26.8.2008 (10:03:40)


 Lin Sien Ti (Občasný) - 1.9.2008 > Lyryk> 

Škoda, co s tím? Nevidíš rozdíl mezi tím, že je něco v mém přístupu k tobě ovlivněno  tvojí jedovatostí (která není jen vůči mně, používáš ji poměrně často) a že ti jen dokola opakuji nesouhlas a to, že se mi takovýhle styl jeví zbytečně osobní, nemající s tvorbou mnoho společného. Pokud bych s tebou mluvil někde jinde, třeba o jiných věcech či jiným způsobem, mimo tento prostor, třeba by se ukázalo, že je o čem a jak spolu hovořit. Tady reaguji na to, jak si (vůči autorovi textů) počínáš. Nechápu, že se tak divíš, že po těch nájezdech ztratím zájem se na to pořád dokola koukat. Apeluješ na milosrdenství, ale nájezdníkem jsi tu ty. Zájem o člověka mám, ale ne o zavřenou bránu, z které občas někdo vykoukne a zakřičí zbytečné jedovatosti. Zvláštní, to je jako bych k někomu přišel, vrazil mu pár facek a když by se už už chtěl ohradit, apeloval bych na jeho dobré srdce. 

Stačil by náznak pochopení, že je z tvé strany něco špatně, a možná bys viděl, proč jsem tak tvrdě stál "proti". Nijak mě to totiž netěší... 

Snad kdyby byla špetka vůle diskutovat jiným způsobem, já ji zatím nevidím.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Lin Sien Ti
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter