Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
magoria
Autor: Popelka (Občasný) - publikováno 11.7.2002 (00:41:14)

Chci polykat vřelé potlesky neviditelných diváků, chci věřit, že navždy hudba pleskající dlaní bude znít

Má nekonečná touha bude ukojena a závěrem zhebnu v opojení.

Neříkejte, že necítíte samé. Pleskot dlaní slyšet, že nebyl váš sen. Za láhev naděje kdo neobnažil by hromadu svých špeků či nenamazal králům med kolem huby.

Toužíte po tom samém. Každý krok na bázi spěchu, letíte na koštěti úspěchů a občas vlétáte do koruny stromu překážek. Musíte tak žít, musíte, jinak…

Má hlava má o dva centimetry více v průměru, její obsah se ale zvětšil tisíckrát.. To naivita změnila můj řád – věřím, že neumřu bez úspěchu.

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Kajman (Občasný) - 13.7.2002 > Já chci taky, já chci taky! Ale včera jsem měl na dotek Jana Třísku, heč :o) (Dělal, že mě nezná...)
Body: 5
<reagovat 
Popelka (Občasný) - 15.7.2002 > Třísku? Tak to skoro závidím.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter