Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 29.5.
Maxmilián
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Čiře z kolekce Odpovědí srdcem
Autor: Lin Sien Ti (Občasný) - publikováno 21.10.2008 (00:38:06)
další ve sbírce>


 Lin Sien Ti (Občasný) - 23.10.2008 > egil> 

Chováš se ne jako argumentující kritik, nebo přemýšlivý čtenář, ale jako vztahovačný namyšlený chudák, Egile. Naprostý zoufalec, který si ještě navíc myslí, že našel na tom co ti tu sděluji místa, kam se ještě zase dá trefit. Fis, ač je povýtce osobní a jedovatý až běda, měl v mnohém pravdu, bohužel. Ohledně ostnu - kdybys četl, jak dané polemiky vznikly, kdo se bez věcné argumentace hned pustil pod texty "mimo dílo!" do osočování, nebudeš tady opakovat tyhle řeči a la Lyryk. Ano, vadí mi, když např. domýšlivý velekritik Lyryk se přižene pod díla poněkolikáté s naprosto nevkusným osobním útokem, a nemá-li liter.kritické argumenty, blábolí podobně jako ty. A opět ono poučování, kázání, řeči o mé malosti, povrchnosti atp. Asi si potřebujete něco dokázat, hmm.

Ovšem jeho výpady jsou o něco prudší a tvrdší než tvoje. S čím sem chodíš ty? Koho a proč máš zapotřebí usměrňovat? Místo k dílu, rovnou k smyšlenkám o malosti autora. Nu, ani ty asi nemáš zrcadlo, aby sis prošel, cos tu poznamenal a proč.

Se svojí sofistikou můžeš víš co. Nabubřelost, nic víc. Až si zase spojíš dohromady nějaké spleteniny typu "osobní metafyzika" či třeba příště "poetická etika", už na to raděj ani nebudu reagovat, pane literární entito.  Význam "osobní metafyziky" je blábol a na tom trvám. Můžeš mít básnické aj. symboly vlastních představ, snů a fantazií, které vložíš do psaní, můžeš zastávat filozofické názory, ale těžko můžeš "do toho co je za fyzikou", tedy do něčeho, co je spojeno s abstraktní podstatou bytí, co je výhradně filozofickým konceptem, přidávat něco osobního. To je jak "teologie mého marcipánu". Stačí se seznámit s tím, co to metafyzika je, s jakými pojmy pracuje. Se svými "statickými" výměry romantickými vize "básníka" - kde jsi na to proboha přišel? To ve své fantazii? - je to zas jen o tvých domněnkách, konceptech tvé hlavě. Nikde jinde to totiž netrůní.    

A tohle už tedy bez úsměvu. Místo argumentů, výplody fantazie a útoky? Hmm, to ses předvedl, díky.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Lin Sien Ti
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(1) 2 3 4 5 6 7 8 9 10
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter