Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
.masa.rep.
Autor: Aine (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Věza (Občasný) - 28.10.2008 >
Body: 4
<reagovat 
Čtenář - 28.10.2008 > hrozný sračky tvoříš..
<reagovat 
Aine (Občasný) - 28.10.2008 > díky Věza za body - čtverec má čtyři strany, tak 4 body :-) hrozný sračky .-) čtenáři - barvičky a jejich symbolická hodnota na politickém spektru ti nic neříkaj?
<reagovat 
JDiviš (Občasný) - 28.10.2008 > plný talíř guláše
<reagovat 
animal (Občasný) - 28.10.2008 > jo je to dobry...lepsis se..poznal jsem kruh. ods..nevim..soc.prc.zeleni...nsdap...a pak nevim.. trefa?
Body: 3
<reagovat 
Aine (Občasný) - 28.10.2008 > A čtvereček taky? soc.prc.zelení :-) komouši a neototalitní tendence - vše maskováno do hávu tolerance a demokracie )modrá je dobrá) A to sme my. Sama jsem v tom šedým čtverečku - mám v tom totiž GULÁŠ /díky Burane - doufám žes to nemyslel tak, že v tom mám opravdu guláš a ať du domu :D
<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 28.10.2008 > Aine> guláš být může, ale nežrat - dostaví se průjem
<reagovat 
pablo (Občasný) - 28.10.2008 >

symbolická hodnota na politickém spektru ti nic neříkaj?
haha - vidím v tom hákovej kříž a barvy nsdap...nevim jeslti to byl tvuj záměr no.

 

tenhle guláš já nebudu jíst.


<reagovat 
Aine (Občasný) - 28.10.2008 > čas na revoluci :d Díky kluci, já ani nechci abyste to jedli - to se fakt nedá žrát
<reagovat 
 pablo (Občasný) - 28.10.2008 > Aine> háken krojz tam je.
<reagovat 
animal (Občasný) - 28.10.2008 > a kde je reakce masoxe do gulase??
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 28.10.2008 > animal> Aha. ...... nemá chuť se k tomu vyjadřovat a už vůbec nemá chuť s tebou zapřádat jakékoliv debaty :-) A vůbec. ještě že je ten svátek a člověk nic nemusí.
<reagovat 
animal (Občasný) - 28.10.2008 > rekno mu ze je idiot..a at skoci do polivky!udelas to pro me? a supni tam neco dalsiho?a at se da na to koukat ano?? fantasmagorie hod do krbu.lepe to pak hori.kdo se mnou chce diskutovat ???kozojedi.
<reagovat 
koika (Občasný) - 28.10.2008 >

Ahoj Aine, tak koukám, že jsi se přeci jen někde ujala, no tak se tady třeba občas potkáme.

Tohle se mi docela líbí, i když ani nevím, co si o tom mám myslet


Body: 3
<reagovat 
sempull tampush (Občasný) - 29.10.2008 > mám tam trochu problém s tím, že to, co je uprostřed je spíš normální svastička, než hákenkrojc... a ta má význam přecejen poněkud odlišný...
<reagovat 
animal (Občasný) - 29.10.2008 > ano..neni to hakovy kriz..nenechal jsi se zmast...ale ta nsdap ..jako cssd...to bych si dovedl predstavit ..komunisti tomu daji ve volbach korunu..a bude znova po ceske korune...je to banda! koiko? to je jako volebni predvolebni gulas...chapes? ods prohrava bohuzel pro cesky stat...vse zdarma!
<reagovat 
 čtenář koika - 29.10.2008 > animal> Já na politiku kašlu, takže proto to nechápu. Ta banda, co si říká vláda a je v parlamentu by se z fleku mohla živit jako komedianti. Je to jedna velká fraška.
<reagovat 
čtenář atine - 2.11.2008 > tak tohle není mazanice..sorry! vypadá to jako narychlo splácaný v nějakým grafickym programu..ale není to zlý..kruh..jak výstižný pro naši politickou scénu..nebo terč? a vidím barvy..nsdap, komunisti, socani, ods.. šedivej pruh kolem.. to je analýza co.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter