Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Hnití
Autor: Aine (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
MiKa (Občasný) - 1.11.2008 > koláž nedrží pohromadě a je placatá
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 1.11.2008 > MiKa> když něco hnije, nedrží to pohromadě a já jsem zubatá a hubatá
<reagovat 
JDiviš (Občasný) - 1.11.2008 > koláže ze současných tiskovin mě neoslovují - provedeno vkusně, ale ...
Body: 3
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 1.11.2008 > Buran> teď tě naštvu - to je koláž ve fotošopu, ty tele - jaký tiskoviny? myslíš že se v době PíCidel budu pachtit s nůžkama?
<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 1.11.2008 > Aine> Tak to je bída, bíííííííííííída.
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 1.11.2008 > Buran> závidíš, to je celý :-) hele burane
<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 1.11.2008 > Aine> ne, skutečně ne - koláže obdivuji, a ve velké míře vyrábím a samozřejmě neukazuji - používám nůžky, papír, lepidlo, a všechny pravěké potřeby k tomu určené
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 1.11.2008 > Buran> jako pazourek a tak, jo? vždycky jsem nenáviděla lepidlo.
<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 1.11.2008 > Aine> Ano, pazourek. Ona nenávist byla vzájemná, že? Všímám si, že krom výmluv moc nezůstává - ale to je můj a špatný dojem, že.
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 1.11.2008 > Buran> nenávist k lepidlům mám od jakživa. Špatný dojem musí bát, aby se mělo co dít. Koupíme si mašinu a já se pak vyšinu.
<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 1.11.2008 > Aine> Však právě - ono se zatím nic neděje - velká voda, a hovno hovno, zlatá rybo.
<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 1.11.2008 > Buran> Končím - vrátím se, až bude pro co - loučím se.
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 1.11.2008 > Buran> zaplaťbůh
<reagovat 
krispinaa (Občasný) - 1.11.2008 > nevim,cos tím chtěla říct. .. . jinak jako Buran
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 1.11.2008 > krispinaa> ta krásná Magda Vašáryová by snad nikdy neřekla nic tak o ničem - cos tím zas chtěla říct kris? že nemáš ráda Angelinu ani Mansona? nebo že tě to nebaví? nebo že ti koláž připadá plochá? to je snad vždycky, ne? nebo co to řekl buran, taky něco nekonkrétního. Brát konkrétní věc nekonkrétně je dost těžký, no. mělo to být o rozkladu. ale já jsem krispino povrchní.
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 1.11.2008 > tobě se totiž nepovedlo vytvořit v té koláži vnitřní prostor, zůstala jsi jen na povrchu, před zevřenejma dveřma -- ale to se občas stane, to není taková tragédie
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 1.11.2008 > MiKa> já jsem z toho venku, protože jsem nikdy neměla přednášku o koláži a technice koláže - že by jako měl být v koláži nějakej vnitřní prostor, jo? no jo, mě je to srdečně jedno, tak jsem udělala koláž intuitivně, tak jak si myslím, že by asi tak mohla vypadat koláž. Hlavně jsem se moc netrápila nějakou představou jak by měla vypadat koláž, já ji prostě udělala tak jak jsem si myslela že by mohla vyjadřovat co jsem jako chtěla říct. A to vám neřeknu.
<reagovat 
 MiKa (Občasný) - 1.11.2008 > Aine> tak se hned neurážej - prostě se ti (podle mého názoru) zrovna tahle koláž moc nepovedla, to ale neznamená, že se nevydaří jiná -- a navíc, třeba se někomu jinému líbit bude
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 1.11.2008 > MiKa> já jsem se neurazila - jen jsem vysvětlila svůj princip tvorby - to asi může někomu připadat jako že jsem se urazila. ale něco mi přece jenom vadí, dobrá. že se nesnažíš tu věc pochopit, popřípadě spontánně říct, zda se ti to líbí nebo nelíbí a proč, a to všechno jenom kvůli tomu, že máš v hlavě nějaký předsudky jak má nebo nemá vypadat koláž.
<reagovat 
Mima (Občasný) - 1.11.2008 > ...au, sorry
<reagovat 
Aine (Občasný) - 1.11.2008 > že tě to zabolelo a omlouváš se. hm, taky možná reakce :) v pohodě - asi z těch vašich reakcí sepíšu jednu nesmyslnou větu :)
<reagovat 
Aine (Občasný) - 1.11.2008 > koláž nedrží pohromadě a je placatá ... koláže ze současných tiskovin mě neoslovují - provedeno vkusně, ale ... nevim,cos tím chtěla říct. .. . jinak jako Buran ... ...au, sorry


<reagovat 
Čtenář - 1.11.2008 > je mi z toho trochu smutno...divoká mysl jsi...
<reagovat 
krispinaa (Občasný) - 2.11.2008 > chjo :)
<reagovat 
JDiviš (Občasný) - 2.11.2008 > Stále nechápeš? Máš plný pytel řečí, ale tvorba nestojí za nic. Dobře, tvoříš podle sebe, souhlasím - dobrá cesta - díval jsem se i na tvé ostatní příspěvky - ty sama dost dobře nevíš, co děláš - proto nečekej, že ti ostatní ve svém hodnocení jasně určí, zda je to dobré nebo špatné - protože to není dobré, není to špatné - je to nijaké, bezpohlavní, nemá to obsah, ani tvář.
<reagovat 
Čtenář - 2.11.2008 > buran nesouhlas, je to špatné. bohužel tak špatné, že se nedají určit prvky které to kazí, jde o tzv. "celošpatné dílo". cbyba samozřejmě není v vás - tvůj úkol je nám něco sdělit nebo s námi komunikovat prostřednictvím obrazu, jakmile se začneš vymlouvat na to že publikum nechápe, tak si skončila :) zabal to děvče, na tohle seš krátká ;)
<reagovat 
mania (Občasný) - 2.11.2008 >
Body: 5
<reagovat 
čtenář atine - 2.11.2008 > co to je? hnití. sakra, zas tak depresivní.. jinak zase avantgarda dadaismus hadra. svět v rozkladu. přijde mi to jak takovej výkřik.. kritickej a ironizující.. asi jsem vedle.. tak mi to ..nevysvětluj.
<reagovat 
Věza (Občasný) - 3.11.2008 >
Body: 5
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 3.11.2008 >
Body: 4
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 6.11.2008 > dobrý
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 6.11.2008 > jako vyžívám se v tej symbolice...
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 6.11.2008 > stanislav> děkuje aine
<reagovat 
animal (Občasný) - 6.11.2008 > to je komedie od tech mistru ..-:}}
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 30.12.2008 > mně to přijde hodně vtipný, je to klasická časopis-nůžky-lepidlo koláž dělaná ve photoshopu :))

jako když se firmy předhánějí, kdo dokáže udělat elektrický piáno, který bude hrát co nejvíc jako piáno. dávám přednost moogu a piánu od petrofa.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter