Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
vektor č.1
Autor: Aine (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
jinth (Občasný) - 2.11.2008 > prijde mi to takove nijake. nema to nejak styl, nebo formu. Nedovedu si to totiz predstavit ani jako postavicku v nejake flashove animaci.
Jo a jak to ma s rukou?
<reagovat 
Aine (Občasný) - 2.11.2008 > to je rameno, ne ruka. já vím, na postavičku do flashové animace je to ještě moc rozdrobené.
<reagovat 
jinth (Občasný) - 2.11.2008 > Dobre, i kdyby to bylo rameno...tezko se dosahuje zkratky za pouziti nerealnych proporci.
Nevim, co v tomto pripade myslis rozdrobenosti...
Ja mel na mysli to, ze to nema charakter ta postava. Je takova necitelna, kouknu se a vidim hlavu v ksiltovce, ale ne nejaky charakter, vyraz, emoci, cit ci pocit.
Jestlize ale byl Tvuj zamer nakreslit hlavu v ksiltovce, tak se omlouvam a jdu si zakopat pusu do pisku, at nerknu byt slovo :)
<reagovat 
JDiviš (Občasný) - 2.11.2008 > Nemusím vysvětlovat, proč neoslovuje, že?
<reagovat 
čtenář atine - 2.11.2008 > není to špatný podle mě..vypadá jak jeden v těch skicách.. tiše uřvanej. asi naštvanej..dusí to v sobě, papiňák..a něco chystá. nebo se mi to zdá..no to je fuk, aspoň to dokáže něco vyvolat, nějakej dojem. jo dej sem taky něco normálního někdy..nechceš udělat třeba nějakou krajinku, jen tak, bez kubismu, provokatismu, avantgardismu atd.. třeba hory..nebo zvířata na louce..v popředí vovce..nebo srnka..lev..třeba by měl animal radost..? nebo něco takovýho, stromy a kameny a pole a cestu a kopce třeba.. žvanilové ohromeni nečekanou krásou podle svých představ by přestali žvanit.. promiň že zase žvaním.. už su fakt úplně mimo.
<reagovat 
Aine (Občasný) - 2.11.2008 > No, zase zmatek. Doufám, milí přátelé že to neberete vážně. pak by nás nestíhali v těch blázincích. víte, kdo je animal? To je ten co si umí dělat srandu. a vy jako těžký konceptualisti jste jistě schopný to chápat. já mám ráda cikány. jsou to chytrý lidi. v jistém slova smyslu. A rozhodně nejsem pro neonacismus, nebo co to tady ten recečec´h zase mele. Atine se mi pokouší zvednout sebevědomí. A takunda na konci se už pomátla.
<reagovat 
animal (Občasný) - 2.11.2008 > redaktori nespi...-:} cenzura v cechach nikdy nespala vy ochcapkove...mate zajimavy nazory na umeni...vopravdu je videt, ze to nikam nedotahnete stejne jako ja zkrachovanci...ani aine..atine se jen bavi..[sorry zlato]no jo,jeste tu chybi santal..haha!
<reagovat 
wandalka (Občasný) - 2.11.2008 >

redaktoři spí??????

 

aine, animal, atine, pepsicola, basniknick......


<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 2.11.2008 > wandalka> Dohledat zde http://www.minimax.cz/, hromadný přesun / odsun inteligence
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 2.11.2008 > Buran> no on to nebyl ani tak přesun jako že nás spíš vykopli. neviděla bych to tak monumentálně burane - s tou inteligencí. já jsem pasačka hus a animal má husí farmu
<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 2.11.2008 > Aine> To byl sarkasmus - bylo to moc nápadné, hromadný odsun - kočování bylo zrušeno dávno.
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 2.11.2008 > Buran> Kdybys byl ty Sheldon a já leonard, dala bych si na čelo nálepku sarkasmus. hele - a ty si o tom jako myslíš co? že jsme oba idioti a ty letadlo? ty si ve strachu taky moc netroufáš se k něčemu vůbec vyjadřovat, viď.
<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 2.11.2008 > Aine> Myslíš k tvému příspěvku? Nejsem létadlo, jsem Buran.
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 2.11.2008 > Buran> a já zase paraořech. ty mi tady vyčítáš, že prý je to o hovně a že si něco vynucuju a přitom jseš na mě přilepenej jak hovno na košili a ospravedlňuješ se tím, že jsi buran. tomu se říká emoční neschopnost konstruktivně jednat. je ti snad jasný z mých komentářů tobě, že si o některých tvých věcech myslím docela dobré věci? já z tvých komentářů vím jen to, že tě baví se semnou bavit. Abych ti pravdu řekla, mě to moc nebaví. takových chytráků jako jseš ty a těchto jejich podnětných připomínek se snažím v reálu vyhnout. Animal má pravdu - jsou to totiž skutečná hovada. neštěstí to potkat. kluky fakuju a holkám mám chuť rozbít držku. Ale jsem dáma, tak jsem to ještě nikdy neudělala. tyhle kundy totiž dokážou velice otrávit ovzduší. Halvně když nějakej o 100% chytřejší člověk mluví k věci, tak se tam nasere nějaká takováhle píča a řekne něco jako ty.
<reagovat 
Věza (Občasný) - 3.11.2008 >
Body: 5
<reagovat 
lacroa (Občasný) - 3.11.2008 >
Body: 5
<reagovat 
Gene Hunt (Občasný) - 3.11.2008 > Heleďse, celkem pěknej paňďuláca :o)
Body: 5
<reagovat 
animal (Občasný) - 2.11.2008 > me se to nahodou libi...jeste ze ji nema otocenou dozadu jako cernosi..to bych zvracel..popusteny gate az na zem...hnus...vyraz ma nastvanej na cikany..a islam..cerny hajzly..jo je to rasistickej podtext..ja to tak vidim..jo aine ..vis co me napsal ten kremela...ze pry drzim hubu a krkok[coz jsem nedelal ani na vijne] a ze sem chodim delat machra v rouse anonymove..,..co ty na to?to jsem o sobe nikdy jeste neslysel? spis ze jsme revolucionar a tluchuba..ale uniformni sasek? co si pousti hubu na spacir zde na ubohem a namyslenme totemu..kde jsou vsichni do jednoho nejspis nafoukanci...masturbanti umeni..ale asi par ne.dle reakci...co by si se mnou chtel povidat?-:}} vzdyt je to pako..bez mozku..islam nam hrozi! idioti .cernosi ..cigosi..mnozi se jak kralici..neuzivime je. zariznou nas jako slepici vy kaspari se stetcem.jedine aine tomu veri a chape mou polnici.jste banda co bych dal postrilet a do pece s vama..at zije hitler! silna kava?dobre..tak nekdo jinej...uz vim..sladek! to byl radikalni republikan..taky byl pro ciganskou deportaci z nasi zeme...vite to ?blbouni.
Body: 5
<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 2.11.2008 > animal> Myslím, že dnes je tvůj poslední den zde - nebo redaktoři spí?
<reagovat 
 Nikoleth (Občasný) - 2.11.2008 > animal> Mám dojem, že jediné, co ohrožuje svět jsou takovýhle pitomý kecy...
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 2.11.2008 > Buran> Taky soudím, že už toho bylo dost.
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 2.11.2008 > hloupy ivan> čeho bylo dost? debat o neonacismu? vždyť se o tom všichni bojí mluvit - natož jednat. ty vole, co uděláš když proti tobě půjdou dva náckové a budou řvát Sighail? když jim něco řekneš, rozbijou ti držku. Jakto že ty hovadský místní politici a rozhodčí a výběrčí daní nechaj dělat neonacistický průvody za kordonu policajtů a Czechtek rozehnali? jedny je rozehnali, druhí řekli my vás máme rádi a zabili czechtek, jsou to mamrdi. Jsme připosranej národ. Můžou nás ovládnout i ty nejblbější paka.
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 3.11.2008 > Aine> Ale kdepak, měl jsem na mysli ty stále se opakující paranoidní žvásty - nevšiml jsem si tu ni žádné debaty o neonacismu. Nejblbější paka jsou vždycky štond někoho ovládat ve jménu čehokoli.
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 3.11.2008 > hloupy ivan> Jasně, zase uznej, že když ti to vadí, nemusíš to číst. Podle mě to až tak paranoidní žvásty nejsou. myslím si, že okolní svět tolik nezahlcený ideály je o dost agresivnější než jsme my a že je jen otázka času kdy si nás prostě vezmou. Debata o neonacismu tady není, stejně to debata nezachrání - asi bysme se shodli, že jsou to hovada. Ale co s tím, to už nikdo neví.
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 3.11.2008 > Aine> Základní problém tkví v špatném rozlišování příčiny a důsledku. Chyba netkví v těch druhých. Ti se budou chovat tak, jako se dříve chovali ti bílí. Ti se teď dostávají do svrabu vlastní vyčpělostí, neschopností, rozplizlostí...ztrátou konstruktivních ideí, jejich výměnou za žvanec v teple.

<reagovat 
 Aine (Občasný) - 3.11.2008 > hloupy ivan> Podle mě mají jedinou konstruktivní ideu - mít se dobře. třeba asiati jsou velice expandující a nevyspělý svět znečišťuje ovzduší. Máš pravdu, že my bělouši si rochníme a ztrácíme nějakou tu výsadu těch nejlepších aspoň v týhle půlce zeměkoule. Všichni jenom přemýšlí jak zbohatnout, kde jakou válečnou alianci vymyslet, idoly jsou pop-star, ten konzum je nesnesitelnej.
<reagovat 
animal (Občasný) - 4.11.2008 > ono je to pravda..ale nechce se nikomu palit prsty a jazyk..jasne ze belosi odstartovali po arabech co byli vzdy pred nimi..tedy pred nami kulturu a civilizaci...ale potom jim to pokazilo nabozenstvi..u nas naopak ho rimane stmelili..kdyz uz je nebavili krestany hazet lvum..byli prejedeni..nestacilo se to likvidivat..proto hitrer vymyslel pece..ucinny ne? jo zhovadily.nejsem takovej hajzl a cynik.jen pracuju s fakty. jenze od konzumu a lhostejnost i bilych ..je uz jen krucek k tomu..abychom byli vytluceni..kam jinam by to melo smerovat? a zase arabove a podobna sebranka kterou vsichni spolehlive nenavidi ..bude vladnout. -:} tesim se za buranovi a te nikoleth zaziva stahnou kuzi ..nejdriv ji pekne osukaji s vcernymi pery..plni aids..kazdej 2 v africe ho ma...-:} ji to bude jedno..neprezije ani den.tolik kokotu v sobe nebude mit za dva zivoty..burana opecou jako cesi nemce na kandelabru...nejdriv mu shori ta jeho kebule..-:} nadhera! hned je mi lip..verite?ale zase ten co napsal ,,peknej panca'' ma me sympatie! konecne nekdo normalni..ale useknou mu bohuzel hlavu..pred tim nejdriv ruce..to se v afrive dela normalne detem co kradou aby nechcipli hlady. desive?schyzofrenni? morbidni?jste hlupaci co si nevidi na svyho ptaka a kundu. nikoleth jsi tlusta?vides si nani?
<reagovat 
mlicKo (Občasný) - 5.11.2008 > Achjo
<reagovat 
Fanda Adamec (Občasný) - 14.1.2009 >
Body: 2
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter