Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Šarlota
Autor: Aine (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
JDiviš (Občasný) - 9.11.2008 > ani barvy, ani námět, tvar, prostor - neoslovuje, ale dobré to patrně bude
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 9.11.2008 > Buran> aneb mě se to k uzoufání líbí?
<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 9.11.2008 > Aine> ne, Šarlota (?) je drzá, nedokončená - okem se tváří, že si pevně sedí, ale pro velký zadek dobrá velká židle - toto je příliš málo (pro mě), jak výtvarně, tak nápadem
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 9.11.2008 > Buran> no, podle toho co děláš, bych řekla, že jsi trochu barvoslepej, tak tě to musí neskonale dráždit :) Jestli je Šarlota drzá a nedokončená, tak je to ona!!! no to je super. víš, já jsem se zase jednou snažila namalovat obrázek, co by klidně mohl viset i na stěně.
<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 9.11.2008 > Aine> Barvoslepý? Podle toho, co dělám? Neřekl bych, jen si barvy dokážu vybrat. Víš, stěna toho udrží, i horší malování. Ano, je to drzé a nedokončené, bez přemýšlení bych to hodil na hromadu a zapálil - v ohni i ta největší hloupost dostává smysl. Ale jsem soudný, spálil bych i většinu ze své práce - nejsem lepší.
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 9.11.2008 > Buran> nejsi ty nihilista? To je k zbláznění. Víš co, já nevydržím být tak pohřebně vážná jako ty - samý koncepty. Já jak slyším koncept, tak rudnu. No a tady máš výsledek.
<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 9.11.2008 > Aine> Nejsem nihilista. Vážný, vážný - hm, nejsem vážný, jen svůj názor na příspěvek napíšu tak, aby druhý pochopil - slušně, spisovně a věcně. Když nemáš ráda koncepci, zkus antikoncepci (vtip). Držím se vtipu, neustále, ale i ten je dobré dělat vážně, tak, aby měl úroveň. Ale zpět - tento obraz je miserný, kritik by řekl, že je to sračka. Je to tak lepší?
<reagovat 
 Čtenář - 9.11.2008 > Buran> burane ty se tváříš na deset, ale porád jsi tu jen ten jeden. - tak co? - bylo to náležitě vtipné a na úrovni? bylo - to je nuda, co? no prostě se ti to nelíbí no. no no
<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 10.11.2008 > čtenář> Ano, nelíbí - a jistě jsem sám, ale neztratím se. Ostatním příspěvek nestojí ani za to, aby napsali alespoň slovo.
<reagovat 
Aine (Občasný) - 10.11.2008 > hele burane, mě to taky nedělá dobře,že sem ostatní nenapsali nic - no co s tím nadělám. Zase jsem se jenom dozvěděla, že se tady považuješ za donátora. A to je mi docela jedno. ostatní se nevyjádřili, šli by snad proti donátorovi? nejsou šílený. ne, to přeháním - asi to tak není. Ale ty si prosimtě zacpi ten svůj neomalený zobák.
<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 10.11.2008 > Aine> Pozor, hodnotím tvůj příspěvek, nikoliv tebe! Skutečně zvláštní - někomu napsat pár řádků na výtvarné dílo, a obratem dostat hodnocení osobnosti. Snažím se hodnotit příspěvky ostatních, stejně tak, jako ostatní hodnotí mé příspěvky. Nemám, a nikdy jsem neměl zájem nikoho urážet. Vše napsané patří k příspěvku - osoba tvůrce zůstává mimo můj zájem - a veškeré osobní, důvěrné a jiné drobnosti naprosto vynechávám.
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 10.11.2008 > Buran> buran, di prosimtě s tadytím uvědomělým uměleckým přístupem už do hajzlu. hodnotím tvé umění - nikoliv tebe!!! to si nesmíš brát osobně!!! já tohle znám, neberu si to osobně - ne takhle na netu, to nejde - nevidíme si jak se říká do ksichtu, abysme si mohli dát do papuly. Ale v reálu žádná neosobnost není - to ať si kvákaj ty profíci na vejškách - podívej se kam to vede. zdá se, že teď frčí černobílá s příměsí vyblité barvy, popřípadě minimum pastelové, v konceptuálním významu. Bože. To je nuda k zbláznění. Všechno je stejný. A jestli narážíš třeba na tu barvoslepost, nebo tak - ježíši kriste, to je jako humor, chápeš? nemyslím si, že jsi nějak omezenej - snad jedině tím, jak to všechno bereš tak pěkně IN a COOL umění - pěkně v lajně, nikdo nevystupovat, jedou se vážné koncepty - držet hubu a krok - čím nudnější a více ubíjející, čím šedivější a méně čitelnější, tím lepší. hlavně být intelektuálně na úrovni. A to ti křivdím - ty to ještě relativně skutečně umíš dovést do nějakých těch uměleckých poloh.
<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 10.11.2008 > Aine> Ale samozřejmě, já rozumím - nikdy jsem netvrdil opak - nejsem dnešní. Moje obrazová i písemná tvorba je pouze doplněk k mé hlavní tvorbě, a tím je tvorba hudební. Já o sebe nemám vůbec strach, mám své pevné místo.
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 10.11.2008 > Buran> Ok, fandím ti - možná budeš nakonec v hudbě nejsilnější a jestli jsi renesanční typ člověka, tak je to super - třeba jednou složíš nějakou symfonii, na kterou se nedá zapomenout. já o sebe taky nemám strach, ale pevné místo nemám, ani ho vlastně moc nechci mít, protože nechci být profesionální umělec - chci se živit normálně a nechci podléhat trendu, jen mě to holt baví od malička
<reagovat 
animal (Občasný) - 10.11.2008 > kdy uz to zde zabalis kote? ta hlava me odpuzuje..je takova hybridni..jinak myslenka tam je..
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 10.11.2008 > proti barevnosti nemám nic, jinak co to je? to bude zas něco symbolickýho..vypadá to trochu jako eiffelovka kterou se klene přerostlá žížala.. nebo trojúhelník kruh čtverec šarlota..fakt nevim.. ten šarlotin výraz mě trochu znepokojuje.
<reagovat 
 čtenář atine - 10.11.2008 > čtenář> jo ještě podpis jsem zapomněla
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 11.11.2008 > čtenář> čau Áčka, no je to prostě taková divná Šarlotka - já si představuju Šarlotku něco mezi čarodějnicí a štětkou, tak je to podivné, hybridní, no :)
<reagovat 
animal (Občasný) - 13.11.2008 > aha..tak to jsme uz doma kote!-:}} burane ty hajzle..uz me napis tu etnickou otazku!aine promluv s nim..volem nejapnym ano zlato?on na tebe da!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter