Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Z rozpravky do rozpravky z kolekce Zoerozprafky
Autor: zoefakt (Občasný) - publikováno 21.11.2008 (00:45:57)
další v kolekci>
Oh moj Majstre! Odovzdavas ma do ruk ineho krala, ja masku mu skladam, svetlo z jeho tvare taham, no citim sa byt k tebe este priputana...(2005)


Poznámky k tomuto příspěvku
kretén TOTEMu (Občasný) - 21.11.2008 > Ta kompozice - postava useknutá, nahoře moc zbytečností... 
Body: 2
<reagovat 
GabrielRonay (Občasný) - 21.11.2008 > Mně se líbí moc.
Body: 5
<reagovat 
zxy (Občasný) - 21.11.2008 >
Body: 5
<reagovat 
hloupy ivan (Občasný) - 21.11.2008 > Nevím, není to docela špatné. Barvou ani tvary. Něco mne na tom upoutalo, ovšem co se kompozice týče, mají ti dva pravdu.
Body: 4
<reagovat 
Aine (Občasný) - 21.11.2008 > nesůhlas s buranem - někdy je to životně nutné nevědět co předem a jak dopadne - teprve tehdy to začíná mít romantický apel v tvorbě :) tohle je docela hezká malba
Body: 4
<reagovat 
Boža (Občasný) - 21.11.2008 >
Body: 5
<reagovat 
JDiviš (Občasný) - 21.11.2008 > podobně jako JARO - je dobré předem znát, co vlastně malovat
<reagovat 
 zoefakt (Občasný) - 21.11.2008 > Buran> proc. ja to dopredu nikdy nevim. ja se to pak dovim. je to dobrodruzni, jako vyklad tarotove karty, a ti mozno len zdanlive odchylky, ktere rusi, jsou pro mne malinke pravdy..useknuta postava? vzdyd jsem tehdy meho pritele jenom napoly mala!..vzdy se odrazi ma vlastni realita, a ja jsi ji pak ctu..ale i tak dekujiiii
<reagovat 
 odhlavykpate (Občasný) - 26.11.2008 > Buran> já se na to svého času ptal mého učitele, potom, co jsem spontáně, neplánovaně vytvořil pár dobrých prací, jako emocionální reakci na jisté skutečnosti...Vladivoj Kotyza, takový introvert, nevystavuje moc, ale je geniálním kreslířem a zasvěcení o tom ví..v každém případě jsem se ptal jestli musí být vše předem jasné, vypřemýšlené,...dílo vystavěno, vybudováno... jestli se dá tvořit intuitivně až živelně, ale aby to za něco stálo...tenkrát jsme tam v tom ateliéru byli už sami..v zimní podvečer...ani se na mně nedíval...odcházel na opačné straně ateliéru do své pracovny a říkal, že takto tvořit není možné...pak se mezi dveřmi zastavil a říká...no...vlastně dá se takto tvořit,...a pak dodal...ale takoví lidé stejně brzo umřou...vím, co tím myslel...pak jsme se ještě chvilku o tom bavili...jde tvořit i spontáně různé série...a pak z toho vybrat pár, co za to stojí...
<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 21.11.2008 > zoefakt> Rozumím - pokud je tedy obraz odrazem vědomí, měl by tak zůstat, bez zásahu rovnic a počtů.
<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 26.11.2008 > odhlavykpate> Rozumím - intuice a živelnost nezná rovnic, je přímá, ale musí vládnout, bez zaváhání, jistá a přesná - jako střela nebo hozený kámen, jednoduchá, ale v obsahu plná, rovná. Proto jsem si zde dovolil tuto poznámku - je jistě pěkné, podepírat se o théma volné tvorby, bezprostřední, emociální, ale - každé zakopnutí, byť malé, je znát. Jasné a myšlené musí být právě v ten okamžik, kdy se dotkne ruka, štětec (cokoliv) samotné plochy, odrazu. Já v tomto příspěvku podobné nenacházím, naopak - pouhé prohlubování "nějakého" pocitu, který ve výsledku pozře sám sebe, a uzavře - v mrtvý. Nemusíte odpovídat, není to účelem - je to jen takové zamyšlení.
<reagovat 
 odhlavykpate (Občasný) - 26.11.2008 > Buran> dalo by se o tom a jiných přidružených věcech jistě dlouho povídat...díky za reakci..
<reagovat 
andromedax0y (Občasný) - 26.11.2008 > Oh moj Majstre! Odovzdavas mi ju do ruk, ona masku mu sklada, svetlo z jej srdca ma prebudza, no nedovol jej odputat sa od teba...
Body: 5
<reagovat 
 zoefakt (Občasný) - 26.11.2008 > andromedax0y> nedovoli :O+
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
0 0 (1) 1 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 18 19 20 21 23 24 25 26 27 28 29 30 31
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter