Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Nebýt
Autor: Michelle (Občasný) - publikováno 22.11.2008 (23:12:26)

 

 

Pomalu po mých bocích

ostříš výhružky

až zamrzá dech.

Sny,

ty kapky krve u nohou,

mlčky je uklidíš,

když

 

mám zbabělou chuť

- nebýt.



Poznámky k tomuto příspěvku
Uther Pendragon (Občasný) - 22.11.2008 > Jakto?
<reagovat 
mjach (Občasný) - 23.11.2008 >

To ne. Být jinak!


<reagovat 
HACKMAN (Občasný) - 23.11.2008 > Byt ci nebyt uz resili jini, miliony to resi denne, zbytecne. Jsme a budeme a to kolem je jen hra, temnych kouzel skryse. )) Otocis se a sviti slunce. Ten zivot je vubec jednoduchy ))
<reagovat 
HACKMAN (Občasný) - 23.11.2008 > Byt ci nebyt uz resili jini, miliony to resi denne, zbytecne. Jsme a budeme a to kolem je jen hra, temnych kouzel skryse. )) Otocis se a sviti slunce. Ten zivot je vubec jednoduchy ))
Body: 5
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 23.11.2008 > Ale jsi...sestři..
Doporučil 
<reagovat 
jiri-jirik (Občasný) - 23.11.2008 > Zbabělou ?? hmm, ...kašli nato, přívlastky dycky jen mlží :))
Body: 5
<reagovat 
GabrielRonay (Občasný) - 23.11.2008 >
Body: 5
<reagovat 
zirnat (Občasný) - 24.11.2008 > zasekávání a zasekávání... když..mám zbabělou chuť- nebýt... na mě umělé, ohrané.
<reagovat 
holger (Občasný) - 24.11.2008 >

Pomalu na mém boku

ostříš silná slova

až tuhne dech.

 

 

 

 No, nejni to žádná velká radost, tenhle splín, ale co s tím... žeáno?

 


<reagovat 
zochrova (Občasný) - 26.11.2008 > Mrzne dech.Sexy pecky.
Body: 5
<reagovat 
Michelle (Občasný) - 3.12.2008 > Děkuji všem za jejich slova i hodnocení.
<reagovat 
smetana (Občasný) - 1.12.2008 > to je jak někomu z minula???!!!
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 3.12.2008 > smetana> 

Až to bude minulost, bude to lehčí.


<reagovat 
Bajata (Občasný) - 11.12.2008 > ...naštěstí vím, že to přejde. Tím prošel snad každý. A kdo ne, tak ho to čeká. Je dobře, že o tom píšeš...
Body: 5
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 12.12.2008 > Bajata> Díky, jako vždy mi rozumíš.
<reagovat 
fialkova (Občasný) - 14.12.2008 > Jsem s tebou, znám to též a něčím podobným právě procházím
Body: 5
<reagovat 
sibyla (Občasný) - 16.12.2008 > Rozumím. Láska umí někdy i hodně bolet.
Body: 5
<reagovat 
Ane.tt (Občasný) - 25.12.2008 > A dá se v tom cítit i úplně jiný pocit . . . například už jen strach z toho jak něco dokonalé může skončit. Tak to beru já, a už jen to zžírá.
Body: 5
<reagovat 
Magid (Občasný) - 8.1.2009 > Že nedostaneme vždy co chceme, je někdy obrovské štěstí.
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 15.1.2009 > Magid> Někdy asi ano. Ale občas, občas by se mohlo něco splnit...
<reagovat 
R.Samildanach (Občasný) - 8.12.2011 > Vkládat do básní svoji bolest v jalovém stavu už opravdu napadlo miliony lidí, před Tebou. Chtělo by to ovšem dát věci nějaký styl. Ten v mi v tom chybí...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter