Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 2.6.
Jarmil
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Multimédia
 > Multimédia
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Když ho všechny milujou
Autor: Aine (Občasný) - smazáno


 Janele z Liků (Občasný) - 29.11.2008 > Aine> Černobílé koncepty? Miluji barvy, pokud sis ještě nestihla všimnout. Aine, ty jsi celulosa nebo její příbuzná?, smrdíš mi tou svou schizofrenií s animalem již dlouho, i narážkami jenela jelena, kdysi tu byla taková čůzička, který pod tím mým zkomoleným nickem i publikovala. I odkazy na filmy, kvalititivnémi výkyvy keců, který se dobře čtou, versus tvorba, sedí mi to.(Jak víš, že jsem na youtube pod Janeke?). Šebek byl barevný blázen, který chtěl dokázat, že je nezničitelný, šel s kůží proti rozjetýmu vlaku a přežil, nejen to...přežil více jak třicet pokusů o sebevraždu, vše kolem něj bylo zdemolováno, on ani škrábnutí, šašek, který sám sebe dobře bavil, a pak zmizel...
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Janele z Liků
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter