Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Divoška
Autor: Couperfield (Občasný) - publikováno 9.12.2008 (00:43:43)


Poznámky k tomuto příspěvku
jarkakrej (Občasný) - 9.12.2008 > Krááásná divoška...
Body: 5
<reagovat 
Lei (Občasný) - 9.12.2008 > jako že má módně rozcuchaný vlasy? opravdu divoška, teda...; chladný nesympatický výraz by to nenapovídal, stejně jako odtažitá póza;

spíš mi to přijde jak z lajfstajlovýho časopisu;

to rozmazání a přepálení je schválně? přiznám se, že jsem vcelku amatér, pokud jde o techniku...
Body: 3
<reagovat 
Věza (Občasný) - 9.12.2008 >
Body: 4
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 9.12.2008 > divoška (možná jen rozcuchaností)? Chlad, odtažitost, sexappeal na bodu mrazu, šeď.
<reagovat 
Mima (Občasný) - 9.12.2008 > líbí, rozcuchanda...podle očí bych tipla, že nenápadně tajně teprve kuje divošské pikle...
Body: 5
<reagovat 
Gene Hunt (Občasný) - 9.12.2008 > Sice těžko posoudit, jak fajn nebo ne tahle květinka je, dost dobře možná mrcha, dost dobře možná vůbec ne, ale nějaký to jistojistý mravenčení ve mě rozhodně vyvolává - takže dobrý... Až bude mít chvilku, ať mi brnkne, probereme nějaké kosmologické věci :o)
Body: 5
<reagovat 
romim (Občasný) - 9.12.2008 >
Body: 5
<reagovat 
Aine (Občasný) - 9.12.2008 > divoška nebo ne - má velice zvláštní výraz v očích, jako fotka to své působení má - připadá mi jako divoška zahnaná do kouta, je v ní něco strašně bezradného a smutného
Body: 5
<reagovat 
SatyamJ (Stálý) - 9.12.2008 > pre mna nic zvlastne na tej fotke, je to prazdne a s pohladom nevyspateho cloveka...napateho, neuvolneneho, ustrachaneho atd... telo ma pekne, ale sem sa to "sfumato" akosi nehodi..
<reagovat 
Couperfield (Občasný) - 9.12.2008 > na mě působí výraz trošku smutně, unaveně, možná i zoufale a bezradně, ale rozhodně ne chladně. Divoška proto, že ty emoce, které tam vidím já dává najevo bez ostychu a nahá, připadá mi to přímé a nevytáčivé, tak to vnímám jako autor. Rozostření je od objektivu. Chtěl jsem vyzkoušet, co to řekne divákovi.
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 9.12.2008 > Couperfield> fak od objektivu? Nakoukl jsem do exifu - že by to na F/7.1 udělalo takovýhle rozostření (a vnímám, že je to FF, ale zase takovej rozdíl oproti cropu to přece být nemůže (?))... ale asi bys nás za šulínka zbytečně netahal, tak ti budu věřit, no :)
<reagovat 
 Couperfield (Občasný) - 9.12.2008 > člověk nového typu> nakoukl jsi dobře, ale nevím, jestli exif ukazuje, že to sklo je TS-E 90 - tilt-shift určený na portrétování a produkty. Tilt je vyklopený na maximum a tak dochází k "znesvislení" roviny zaostření. Lidově, je zaostřeno 7.1, ale ne svisle, zaostření je skácené od fotografa dozadu. Tohle byl vlastně jeden z experimentů s tím sklem, byl jsem zvědav, co to udělá.
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 9.12.2008 > Couperfield> Mno pokud je to T/S, tak tím se to vysvětluje :) - díky za info
<reagovat 
sempull tampush (Občasný) - 9.12.2008 > pjékná náramně! naozaj

ale divoška? na téhle fotce rozhodně ne
(taky to vypadá ve vlasech a na bříšku jako SW rozmazaný, oprav mě, jestli se pletu)
<reagovat 
 jarkakrej (Občasný) - 9.12.2008 > člověk nového typu> Hele,člověče...tě podezírám,že to,co se ti objektivně líbí (myslím tím slečnu)...záměrně neboduješ!...musíš uznat,že by za nějaké ocenění stála Je to přeci jenom součást dílka,ne?!
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 9.12.2008 > Jarkakrej> boduju, co chci, díky za zájem (jinak by stála nejen za ocenění - rozhodně i za hřích...)
<reagovat 
 jarkakrej (Občasný) - 9.12.2008 > člověk nového typu> To jsem chtěla číst!
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 9.12.2008 > Jarkakrej> :-D
<reagovat 
Rayer (Občasný) - 9.12.2008 >
Body: 5
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 10.12.2008 >
Body: 5
<reagovat 
Hedviga Bavorova (Občasný) - 9.12.2008 > plati to co pred, krasna tvar... packas to jak a kde se da
udelal si ji byciu siju a nepeknej flek na tvari nad bradou
taky to vyhlazeni je silene,rozvostreni teda, hm, rikas ze je objektivem, mno kdy rikas...
vic cerne do vlasu a vubec vsude
<reagovat 
 Couperfield (Občasný) - 9.12.2008 > Hedviga Bavorova> rozumim, clovek je bud krasny nebo neexistuje. Sije musi byt jen dlouha, ruce stihle, telo a tvare bez kazu, model odpocaty a stastny, a hlavne hodne cerny ze? :-) mas pravdu, ano, ale neberu jako dogma ani sebe, natoz vsechny okolo :-) Svet neni bez fleku a dokonale kontrastni. Je i jiny.
<reagovat 
 Čtenář - 9.12.2008 > Couperfield> tedy co bylo tvou motivací? jsi s tím spokojen jak to je?...jen jsem si po přečtení té reakce řekl, jestli se až příliš neobhajuješ...i subjektivní má své hranice. výtvarno je přece jen prostředkem, jak něco sdělit...tahle fotka ne nejlépe kopíruje svůj název...a nerad bych se pouštěl do definice divošky...i kdyby tam ten název nebyl...není ta informace pro diváka úplně čitelná, alespoň myslím...spíše to na mě působí, že jste se doma vyblbli...baví vás to...a to je jistě taky dobře... :o)
<reagovat 
 čtenář Hedviga Bavorova - 10.12.2008 > Couperfield> s prominutim, o ty krase tos rekl ty, krasna zena muze vazit tunu, to neznamena ze ji pridelam o dvacet kilo vic, nebo ji tak udelam kruhy pod ocima, bradavici atd...
miluju tyhle keci, takze vic komentu k tobe nebudu psat, a rikej si dal jake mas videni
<reagovat 
 Couperfield (Občasný) - 9.12.2008 > čtenář> je to kapku jinak... fotka je z workshopu na akt, kde jsme kolektivně "cvakali" za podmínek, které nařídil lektor a které jsme měli "ztížené". Nevybral jsem si ani model, ani místo, ani světlo... jen jsem se pokusil vzít fotku, která mě oslovila v kontextu toho okamžiku. Já tam emoce vidím, hlavně v očích a na rtech a vidím je velmi hluboké, ale já jsem taky asi jediný tady z přítomných kdo ji viděl se hýbat a tak... poznal jsem za ten den trošku její... živočišnost a tak se mi to asi spojilo. to je k té subjektivitě. Zbytek neobhajuju, akorát fakt, že technicky je ten snímek normální, neřekl bych, že z něčeho vybočuje, něčím může být tuctový, něčím nevšední. Ale o flek nebo málo černý ve vlasech by mi tam fakt nešlo. Howhg :-)
<reagovat 
 Čtenář - 10.12.2008 > Couperfield> díky za odpověď...emoce tam nějaké určitě budou, jejich hloubku nedokážu posoudit...nechci ale znít jako nějaký radikální skeptik...technicky snímek hodnotit nechci, nedokážu, fotku nedělám...se světlem a stínem si ale já osobně hraju rád...i když v jiných výtvarných formách...prostě, zlé mi to určitě nepřijde, jen bych toho viděl rád více...pak by se dalo i více říci...dobrou noc ti přeji...hou... :o)
<reagovat 
 Couperfield (Občasný) - 10.12.2008 > čtenář> to nezpochybňuji ani trošku, vlastně jsem s aktem začal minulý týden a tohle jsou výsledky prvního workshopu :-) něměli jsme podmínky vybrat si co a jak... měli jsme to "nařízené" :-)
<reagovat 
zoefakt (Občasný) - 10.12.2008 > podla mna to nie je spontanne zachyteny moment zenskeho divosstva, ale poza. a divosky zo zasady nepozuju.
<reagovat 
 Couperfield (Občasný) - 11.12.2008 > zoefakt> v tomhle bych s tebou nesouhlasil... člověk může být navenek klidný a divoký zevnitř.
<reagovat 
 zoefakt (Občasný) - 11.12.2008 > Couperfield> s tym suhlasim :O)
<reagovat 
 Couperfield (Občasný) - 11.12.2008 > zoefakt> koncensus
<reagovat 
polhrad (Občasný) - 14.12.2008 > Cítím určitou únavu, ale fotka je jinak hezká.
Body: 4
<reagovat 
wizigot (Občasný) - 29.12.2008 > Ty oči jsou famtastické,beru....
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Hanča (Občasný) - 9.12.2008 > Je to dobrý......
Je hubená...(to se někdo má!!!)
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Občasný) - 18.10.2009 > Hanča> 

"... -proč hubená... ? ... (( ...-další "komentáře"

 

si raděj odpustím ... )).

."


Doporučil 
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Občasný) - 18.10.2009 > Hanča> 

"... -proč hubená... ? ... (( ...-další "komentáře"

 

si raděj odpustím ... )).

."


<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 18.10.2009 >

"

 

."


Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter