Každýho devatenáctýho, pravidelnost košile. Průser nebo povznášející pocit.
Neprofesionální, příliš sdílná, otevřená, narušující hranice.
„Je nám líto, máme z čeho vybírat...vy nejste špatná, jste jen na špatném místě.“ Už vím, proč muže štve, když je ženská odepisuje, ale přitom neustále zdůrazňuje, jak jsou hodní a perfektní.
…Hodím se už leda tak na šití flaušových medvědů do školky, míchání mrkvového olovrantu, … nebo do trafiky, metat s kotrmelci katolickou tlač babkám do indických tašek?…
Zase jsem si někde veřejně pěkně pobrečela, říďa pustil i kapesník. Škola života, nepodávám udici, ale vypasenou rybu…
Chci prožít jednou tu svou proměnu.
Slovorožec: "Janele, shrň si u mostu kalhoty pod kolena, vystrč na lidi tu svou velezadnici a nech se fortelně nakopat od praktických a zažitých lidí. Pamatuješ, jak ses zřítila z nádražních schodů a jak jsi jim hleděla na záda, slepičko poblouzněná?"
Božena Němcová kyne:
"Kdo svého syna miluje, řádně ho tresce."
Alterego malé Janele: "Až ztvrdne med, který mažeš kolem huby, obrousí se v nůž!"
Přej si k Vánocům přenosný odstup, drž si ruku u zápěstí, až se psovi obrátí ucho, poradí si sám…"
Gůta si šlehne braunkou psí uspávadla, které někde schrastila s Láchimem, budou lítat týden na baráku, nad prázdným hrnecem, chcát si na břicha vodu, která již jednou prošla tělem, šťastný a veselý...Co se změní?
Chceš-li druhým lízat rány, vyliž si raději řádně svou prdel. |