Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Horkými voskovkami
Autor: jarkakrej (Občasný) - publikováno 28.12.2008 (14:23:19)


Poznámky k tomuto příspěvku
rikky (Občasný) - 28.12.2008 > takovehle ja muzu, jen bych oba leve rohy dotahla taky barvou :)
Body: 5
<reagovat 
 jarkakrej (Občasný) - 28.12.2008 > rikky> Njn...ten papír nebyl originál na tuhle techniku,byla to podložka s kulatými okraji.Mohla jsem to víc uříznout.Díky !
<reagovat 
jarkakrej (Občasný) - 28.12.2008 > ...jj...........
<reagovat 
Mima (Občasný) - 29.12.2008 > vidím posun zas o kousek dál
Body: 5
<reagovat 
Eliot Ash (Občasný) - 30.12.2008 >
Body: 5
<reagovat 
Berzeger (Občasný) - 13.1.2009 > Me by jen zajimalo, jaky je rozdil mezi voskovkami a horkymi voskovkami, krome toho, ze horke voskovky se roztecou a je z toho sajrajt, ktery pak clovek jeste tyden sundava z prstu :) Malba se mi ale jako laikovi a dysgrafikovi - tzn. nekomu, kdo by tohle nenamaloval ani ve snu, libi, akorat je v ni na muj vkus moc teplych barev. Rika se jim tak, doufam? Vytvarku uz halt nejaky ten patek nemam, terminus technicus uz jsem jaksi pozapominal :) Kdybych mohl dat ctyri a pul, dam ctyri a pul, takova volba tu ale neni, davam tedy 5.
Body: 5
<reagovat 
 jarkakrej (Občasný) - 13.1.2009 > Berzeger> Moc horkých barev?...ale ty se do toho mrazu,co je venku ,hodí,ne?
<reagovat 
 jarkakrej (Občasný) - 13.1.2009 > Berzeger> Moc horkých barev?...ale ty se do toho mrazu,co je venku ,hodí,ne?
<reagovat 
 jarkakrej (Občasný) - 13.1.2009 > Berzeger> Moc horkých barev?...ale ty se do toho mrazu,co je venku ,hodí,ne?
<reagovat 
 jarkakrej (Občasný) - 28.12.2008 > Nik> Víš,tenhle názor nemáš jen Ty ,nechci Ti ho až tak vyvracet,ale něco k tomu podotknu. Mám obrázky i těch,které si myslely to samé co Ty,a pak vzaly žehličku do ruky a po x zkažených papírech ji zase odložily,protože kouzlo nechtěného se nekonalo.Na papíře jim zůstaly slité hnědé flekance bez efektů .Prostě,chce to hodně žehlit,abys věděl,jaký efekt Ti to vykouzlí,a tudíž se to stalo KOUZLEM CHTĚNÉHO.Já jsem zatím na počáteční cestě.Ještě jsem nevyzkoušela všechny pomůcky,které k této technice patří,které dělají takové efekty,co nevypadají jako tahle žehličková technika,přesto,že základ se žehličkou vytváří.Díky za Tvůj názor.
<reagovat 
 jarkakrej (Občasný) - 28.12.2008 > Nik> Je někde k vidění tvoje tvorba?
<reagovat 
 jarkakrej (Občasný) - 29.12.2008 > Nik> Díky,shlédla jsem a pochopila,proč mé obrázky nikdy néé!:))
<reagovat 
 čtenář bh - 7.2.2009 > Jarkakrej> ja taky :) to jsou holt ti "páni umelci" :)

nedej si zkazit naladu !
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 23.2.2009 >
Body: 5
<reagovat 
Jaromila (Občasný) - 18.11.2010 > *něco úžasného*
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter