Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Náš pejsek Pérák
Autor: Berzeger (Občasný) - publikováno 4.1.2009 (23:08:45)

Když jsme byli se sestrou menší, koupili nám rodiče štěňátko zlatého retrívra. Zoofilně pedofilní strýc si ho často půjčoval na víkendy domů a tam mu na videu pouštěl pejsky kopulující s jinými pejsky, ale i s lidmi. Naše štěňátko to samozřejmě velmi vzrušovalo, a tak, nemajíc po tlapce žádnou fenu, začalo ojíždět vše živé i neživé. Rozhodnutí bylo jasné. Pojmenujeme ho Pérák.

            Retardovaně dementní sestra se se značným zděšením v obličeji raději ujišťovala, zdali nemůže s Pérákem otěhotnět. Jsouc ujištěna, že nikoliv, zavřela se s ním v pokoji, kde nastal takový rámus, až se i okna zapařila. Doma jsme si postupem času tak nějak zvykli, že když není sestra doma, Pérák se nudí a snaží se osedlat alespoň naše nohy.

            Jednoho dne k nám přišel na návštěvu sklerotický a poloslepý dědeček. Za svého mládí dědečka znali v každém bordelu, přezdívali mu Kurevský postrach. Nicméně jak se léta nasčítala, pamatoval si už z mileneckého aktu jen to, že se při něm dávají peníze. Pokaždé když přišel mi dal proto pusu na čelo, pohladil mě po zadečku, vtiskl mi spiklenecky do ruky padesátikorunu a se smíchem řekl: „Tak zase příště, zlato!“ Měl jsem ho rád.

            Když však viděl Péráka, okamžitě si rozpomněl na svá mladistvá léta, očka mu zasvítila a ihned se nebohého psa vrhl. Pérák se bránil seč mohl, leč proti nadrženému dědečkovi byla veškerá obrana marná. Po dokonání koitu vytáhl děda z peněženky tisícovku, hodil ji na zem před zuboženého Péráka a řekl: „Vy jste tu nová, že? A přitom tak skvělá!“ načež se spokojeným úsměvem na tváři vyrazil pryč.

            Potom se ale začaly dít doslova divy. Pérák otěhotněl a za pár dnů porodil své vlastní malé kopie. Ihned se k nám nakvartýroval strýc a řka, že by se s nimi domů nevešel, začal zařazovat do polic videokazety s podezřelými nápisy lihovým fixem „prázdné“ a „Chorvatsko.“ Pak už to šlo ráz na ráz. Pejskové si ani nestačili vydechnout a sotva je sestra propustila ze svého pokoje, čapnul je strýc a posadil před televizi.

            Po několika dnech přišel opět na návštěvu dědeček. Opět mě pohladil po zadečku, políbil na čelo, ale peníze mi nedal žádné s omluvou, že minule nechal u jedné děvky líťo, a tak mu už nezbylo na mě. Jakmile přišel do pokoje a viděl celou tlupu psů, ukápla mu z úst slina, po noze stekla kapka spermatu, zašustilo mu v kapsách, krátkozrakým pohledem přeměřil všechny psíky a už se vrhl na prvního.

            Pérák zestárl a jelikož už nestačil sestřině tempu a i dědeček se nechal slyšet, že rád mladé maso, postupně zchřadl a nakonec zemřel. Dědečka jsme pak spoutali a prodali vědě, neboť se ukázalo, že jeho sperma má zázračný vliv na psy. Přemnožené Péráky jsme pozabíjeli, stáhli z kůže a maso prodali školním jídelnám. Pokud jste, milé děti, zaznamenali ve vaší jídelně výraznou změnu masa, pravděpodobně jste snědli jednoho z Pérakových potomků.

            Zazvonil zvonec a pohádky byl konec!



Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář dayvee - 5.1.2009 > Tato pohadka ma veliky potencial na delsi povidku, jen me trosku zamrzel tak rychly konec. Chapu, ze i Perak musi zemrit, ale rad bych si precetl pokracovani s jeho potomky. Trosku me prekvpuje, ze autor vypravi jen o cinech jeho okoli, ne o svych vlastnich. Jinak bych to vyjadril jednim, presto vsak vystiznym slovem: HUSTY!
<reagovat 
Věza (Občasný) - 5.1.2009 > tvůj smysl pro humor je skvělý   :-)))
<reagovat 
 Berzeger (Občasný) - 5.1.2009 > Věza> Dekuju, jsem rad, ze se libi :)
<reagovat 
Parsifal (Občasný) - 6.1.2009 > Je to dobrý, jen je škoda, že to tak brzo končí... Co se týče masa ve školní jídelně, myslím, že by to až taková změna nebyla. A malým pejskům před televizí, těm mi nezbyde než závidět ;-)
Body: 5
<reagovat 
JDiviš (Občasný) - 5.1.2009 > na Měrku nemáš Míru
<reagovat 
 Čtenář - 6.1.2009 > Buran> z tohohle se taky da jeste vyrust, merka uz je hotovej :))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter