Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
...
Autor: Berzeger (Občasný) - publikováno 11.1.2009 (21:58:18)
Fotka z roku 2006 - v tu dobu jsem ji taky upravoval, kdyz se na to ted koukam po tolika mesicich, jsem s vysledkem docela spokojen... Za tu dobu jsem se ale take zmenil, predne od prosince 2008 nekourim... ;)


Poznámky k tomuto příspěvku
Janele z Liků (Občasný) - 11.1.2009 > také od prosince 2008 nekouřím
<reagovat 
 Berzeger (Občasný) - 11.1.2009 > Janele z Liků> Gratuluji ti k rozhodnuti prestat, sam vim, jake to je. Nezbyva, nez si navzajem prat hodne stesti :)
<reagovat 
Parsifal (Občasný) - 11.1.2009 > Ta postava mi připomíná jednoho známého... Jinak pěkná úprava, je to takové nenásilné, možná to působí trochu jednoduše... 4,5 bodů dát nemůžu, tak dávám 5.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Čtenář - 11.1.2009 > Parsifal> jako Matísek z ordinace RZ :-)))))))
<reagovat 
 Berzeger (Občasný) - 11.1.2009 > čtenář> Tak Ordinaci fakt nesleduju, takze jsem se ted trochu ztratil :))
Parsifal: Dik :)
<reagovat 
 Parsifal (Občasný) - 12.1.2009 > čtenář> Já ordinaci též nesleduji, možná jsem se ale špatně vyjádřil. Myslel jsem to na tom tričku, samozřejmě jsem měl napsat "ta tvář", ne "postava"...
<reagovat 
NEMINI (Občasný) - 12.1.2009 > cheche jojo je to krásný a nenásilný, přesně :D :D :D
<reagovat 
Aine (Občasný) - 12.1.2009 > jo, hezký kluk v hezkém postoji s hezkou mikinou - takový teenager, jak má být, i s tím cígem, je to prostě jak má být :-)
Body: 5
<reagovat 
jarkakrej (Občasný) - 12.1.2009 > Ta vůle se musí ocenit!....fotka nevím...mě tu vždycky děsně zdrbou,tak ať posoudí znalci!
Body: 5
<reagovat 
Věza (Občasný) - 12.1.2009 > fajn že taky fotíš, slušný pokus (jo a s tím nekouřením držím palce)
Body: 4
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 11.1.2009 > Já kouřila velmi málo, čokoládové a kapučínové doutníčky s filtrem, někdy lepší tabák, když mi někdo hodný ubalil, vychutnat si to pěkně, bez stresu, na vzduchu...Uvědomila jsem si tu proměnu v sobě, když mě políbil můj přítel, že sdílet rty s kuřákem není opravdu příjemné. Působíš na mě na fotce jako jeden hop hiper z Oděsy, jemné rysy, líbivý kluk. Hodně síly ke zvládání závislosti, buď rád, že to není chlast.
<reagovat 
 Berzeger (Občasný) - 11.1.2009 > Janele z Liků> Mhm, slecna je labuznice :) Ja kouril klasicky ciga, doutnicky a doutniky jen prilezitostne. Jinak hoper nejsem :) Diky za komentare!
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 11.1.2009 > Berzeger> Modrý LM? Nebo startky, který mě vždy stresovaly, jak jsou krátké? Je to takový všelidový zboží.
<reagovat 
 Berzeger (Občasný) - 11.1.2009 > Janele z Liků> Nejcasteji cerveny Viceroyky, cerveny Macka, nebo modrej Javaanse tabak. Podle dostupnych financi. Opravdu malokdy jsem si koupil neco jinyho nez jmenovany. Maximalne nekdy kratky Startky v mekkym obalu, kdyz jsem mel v kapse akorat pade, zadny ciga a nechtelo se mi vybirat z bankomatu.
<reagovat 
 Berzeger (Občasný) - 8.3.2009 > Janele z Liků> Tak uz to mame nejakych 74 dnu a stale nekourim :)
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 8.3.2009 > Berzeger> Tleskám. Já si včera doplnila doutníčky do tabatěrky, kupuji si ks za 4Kč, s filtrem. Mám teď takové nervy, že si sem tam zapálím. Ale opravdu tak jeden za týden. vychutnávám si ho, kouřím ho skoro deset minut. Zato ale nezřízeně jím-zřejmě se za chvíli proměním v tukový rohlík :-).
<reagovat 
 Berzeger (Občasný) - 15.3.2009 > Janele z Liků> :) Candlelight?
Taky tleskam mimochodem, jeden za tyden, a k tomu jen doutnicek, taktez slusny vykon.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter