Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kula Kangri
Autor: Pidi (Občasný) - publikováno 18.1.2009 (12:53:04)


Poznámky k tomuto příspěvku
Aine (Občasný) - 18.1.2009 > dobře namalované, ale ten samotný motiv - to je nějaké tibetské děcko? Připadá mi to strašlivě kýčovitý, obdoba plačícího dítěte, jen s přídechem exotiky
Body: 5
<reagovat 
zoefakt (Občasný) - 18.1.2009 > namalovane velmi pjekne
Body: 5
<reagovat 
zxy (Občasný) - 18.1.2009 >
Body: 5
<reagovat 
SatyamJ (Občasný) - 18.1.2009 > je to tolko dobre, ako zle. dobre v zmysle dobrej malby a zle v zmysle - ved sa to dalo odfotit ;) velmi sa mi pacia ruky.
Body: 5
<reagovat 
Věza (Občasný) - 18.1.2009 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Petr Měrka (Občasný) - 18.1.2009 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Pidi (Občasný) - 18.1.2009 > Děkuji za komentář. Je to Bhútánská holčička, jestli to vypadá plačtivě, tak to nebyl záměr, měla se stydět, ale asi se nezadařilo... Čím myslíš, že je to kýčovité, samotným motivem, nebo provedením? Už mi to pár lidí u nějakých prací řeklo, ráda bych se toho kýče zbavila.
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 18.1.2009 > papillon> ta stydlivost tam je - to se ti podařilo, o tom žádná - jde o to, že kýč jak ho definoval Kulka - který je hodně citovaný - je A/ okamžitě rozpoznatelný motiv, který za B/ vyvolává citovou odezvu, ale za C/ neobohacuje dané téma o nějakou hloubku, pravdivost. To je jen volná citace, on na to vymyslel lepší věty. Takže u tvé bhútánské holčičky to tak je - okamžitě poznáš, že je to holčička z nějaké východní země, okamžitě si řekneš - no ta je ale roztomilá, jak se stydí, jak je maličká, nevinná - ještě se v tobě hnou humanitní vody, tak si k tomu řekneš - chudinka drobeček, musí být chudá jak kostelní myš, ale ještě že tyhle kultury pořád jsou, oni tu chudobu tak neberou, oni ještě pokorně meditují před přírodou... a už jsme u tý významový plochosti a nepravdivosti. Bhútán je spokojená země, prozatím, snad. Ale žijou tam normální lidi s normálníma lidskýma starostma - ta holčička je takový reklamní tahák - proto vyjadřuje nepravdivost - né, že výraz toho dítěte je nepravdivý, ale tak, jak je zachycená, to je prostě kýč. Aby to nebyl kýč, musela bys to třeba nějak zironizovat, třeba zachytit nervozitu toho dítěte, jak musí pěkně pózovat před panem fotografem z national geographic, nebo tak něco. Nic si z toho nedělej, nemusíš se zříkat romantiky, ale není dobrý ji měnit za kýč. Ostatně, kýči se ve svý tvorbě nevyhne skoro nikdo. Ale radši si o tom něco přečti sama, dost blbě se to v krátkosti vykládá.
<reagovat 
 Pidi (Občasný) - 18.1.2009 > Aine> Moc děkuju, určitě si o tom ještě něco přečtu :-)
<reagovat 
JaBu (Občasný) - 18.1.2009 >

Moc se mi líbí, jako většina tvých prací. Moc dobře to umíš s barvama.


Body: 5
<reagovat 
bída (Občasný) - 18.1.2009 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Pidi (Občasný) - 18.1.2009 > pro JaBu: Děkuji za komentář, nápodobně :-)
<reagovat 
viktor peří (Občasný) - 18.1.2009 > Tedy...:) Nenapadá mne nic,žádný komentář.Jsem jednoduše nadšený!
Body: 5
<reagovat 
 Pidi (Občasný) - 18.1.2009 > viktor peří> Děkuji, když ale koukám na tvoje malby, tak jsem trochu na rozpacích, ještě se mám hooodně co učit.
<reagovat 
 viktor peří (Občasný) - 18.1.2009 > papillon> Ale di:) To přece všichni:))
<reagovat 
 Pidi (Občasný) - 18.1.2009 > viktor peří> To je fakt, každý se máme pořád co učit :-)
<reagovat 
PesO (Občasný) - 19.1.2009 >
Body: 5
<reagovat 
Mima (Občasný) - 19.1.2009 > dost dobrá malba...ruce ve srovnání s obličejem jsou lépe promalované
Body: 5
<reagovat 
BELA1 (Občasný) - 17.3.2009 > hezké...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter