Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Film
 > Film
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
ŽALUJI BOHA ZE LŽI A OTROCTVÍ
Autor: hrozek (Občasný) - publikováno 8.6.2000 (16:30:28), v časopise 8.6.2000
SATAN, LUCIFER a ASMODEUS tři pekelné postavy které odsoudí BOHA (Ježíše Krista)!
Je obviněn z těchto hlavních hříchů: Lži, Otroctví, Netolerance a Vraždy

Složitě poskladaný štáb, složitě připravené a hlavně utajené scénáře a natáčecí plány jsou připraveny, nic nestojí v cestě zahájit SATANŮV SOUD!
Místo natáčení je utajené, nachází se v jednom nejmenovaném pražském sadu, tajmená stavba bude svědkem procitnutí a osvobození lidského zvířete z klece iluzí.
Připraveny jsou mistři speciálních efektů kteří se postarají o světelnost a správné navodění tajmené atmosféry. ASMODEUS (zvíře posledního soudu) vykoná svůj rozsudek nad tímto Knížetem Zla za asistence 40ti členného štábu a 15 ti členné ochranky která se bude starat nejen o bezpečnost ale i o případné zvědavce.

Kdy bude snímek dokončen teď přesně neprozradím, protože po samotném natočení jej čeká dlouhé zpracování a posynchro ve studiích.
Premiéru tohoto snímku budete moci vidět v pražském kině MAT nebo v klubu PONREPO. DOufám že ho společnost přijme a neodsoudí jen proto že pravda by ji bolela.

Petr Hrozek (režisér, scénárista a producent tohoto projektu)


PS: napsal bych o tom víc, ale nevím jak se na to budete vážení čtenáři tvářit, je to jen přeci trošku tvrdý pohled na život.
Pokud projevíte zájem dám vědět víc. Zajímalo by mne také, jaký kdo máte pohled na tento tvrdý výstup proti Bohu?




Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 8.6.2000 > Připadá mi velmi velmi jednoduché jen říct, že něco je absolutně špatné a něco absolutně dobré. Máš-li chuť kritizovat možná by stálo za pokus uvést nějaké konkrétní věci proti "obžalovanému". Smést něco jen tak ze stolu dokáže asi každý, ale obhájit svoje slova?
<reagovat 
hrozek (Občasný) - 8.6.2000 > Bohužel, když sem o tom celém diskutoval s lidmi nenašel sem jedinou věc která by proti žlobě boha omlouvala. Poznal sem pouze dva názory a to Bůh je a ty zahyneš pokud tohle natočíš a ten duhý byl souhlasný a podpůrný. Myslím že tento projekt dokáži obhájit proti racionálním lidem, proti fanatikům jej obhajovat ani nebudu.
<reagovat 
Čtenář - 14.8.2000 > Tak ještě jednou: Nazdraví! Z představeného textu mi není zřejmé, jakými myšlenkovými pochody a cestičkami se má děj ubírat. A kdo že to bude souzen? Buh, nebo Ježíš Kristus? A proč ne i Duch Svatý (vcelku tedy Svatá Trojice - teologicky trochu nejasné... :) Nejsem příslušníkem žádné církve, proto: Film klidně natočte, jen kvůli tomu neumřete. Fanatikům vzkazuji:"Nic se neděje bez vůle Boží, bez níž ani vlas s hlavy člověku nespadne." Tak pracujte, ať je nač se dívat! "Kryštof"
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 16.2.2001 > hrozku, hrozku, přijdeš do pekla... na druhou stranu se tam ale aspoň nebudeme nudit.
Takhle podrobnější synopse by nebyla? Z toho, co je tady napsáno, jsem si toho fakticky moc nevybral (přinejmenším ne tolik, abych to mohl nějak hodnotit).
<reagovat 
čtenář Jarka - 26.2.2001 > Tema je zajimave.Proc by Buh mel byt nevinny,cisty jak snih ? Trochu mi to pripomina Joba od Heinleina.Ten ho taky videl jak potvoru,zmetka co si s nama jen hraje.Vidis ho podobne?Nebo jako nekoho,kdo to proste nezvlad a veci se mu vymkli z rukou...
Tesim se na vysledek.

Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter