Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 14.6.
Roland
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vodní sny z kolekce Posunky
Autor: Pescatore (Občasný) - publikováno 21.1.2009 (09:20:59)
další ve sbírce>


 Pescatore (Občasný) - 10.2.2009 > miroslawek> 

No, aspoň jsi mě pobavil s tou literaturou. Vidím, že chuť poučovat s příručkou v ruce máš. Ty sice možná žiješ ve slovníku "tematizovat vztah svého naivního parciálního já k intertextové výměně a příslušným indukovaným anticipacím", ale psát ani rozumět básním ses zdá se nenaučil. Proto je tvá řeč tady i ve tvých textech tak hledaná a šroubovaná. Což o to, aspoň jsi projevil svůj nevšední bystrozrak a zájem. :-)) Je mi jasné, že ty si nic ze svých minulých nájezdů směrem ke mně nepamatuješ, jak bys mohl. A zde, oč ti vlastně tak sáhodlouze směrem k textu šlo.. poučovat, papouškovat, dokazovat z literatury? 

Píšeš: "Ale vytýkat jsem ti to nechtěl, text je slabší po z mého pohledu daleko významnějších stránkách, než abych se zabýval takovou malicherností. Vlastně jsem ti nechtěl vytýkat nic kromě toho, co jsem na okraj poznamenal ve svém prvním příspěvku, jímž jsem reagoval na Pendragorna." - a pak co je smyslem těchle tvých kázání...takže ti jsi vlastě nic vytýkat nechtěl  ty ses jen přidal s kázáním.  A pro jistotu tajuplně zmiňuješ, že text je z tvého pohledu mnohem slabší po daleko významnějších stránkách. Ba ne, Miroslawku, tobě šlo o nájezd od začátku. Jsi pro mě opravdu chudák, který popírá to, co sám dělá.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Pescatore
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(1) 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 13 14 15
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter