Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Déšť
Autor: A.P.D. (Občasný) - publikováno 8.6.2000 (21:36:33), v časopise 12.6.2000
Jdem městem, tmavou nocí,
kapky deště tančí kolem nás,
kráčíme ruku v ruce ztichlou ulicí
a nevnímáme letící čas.

Jak blázen se rozbíhám tou ulicí
a skotačím s těmi kapkami,
stále cítím tvůj polibek na líci,
divoce v hrudi mi bijí tamtamy.

Otočím se a spatřím tvou tvář,
tvůj něžný pohled chápající,
jsi krásná jako sluneční zář,
na konci dne za obzor mizející.

Vracím se k tobě, cítím tvé objetí,
sílící déšť nám stéká po tváři,
zeptej se ho a on poví ti,
jak nám láskou oči září.


Poznámky k tomuto příspěvku
Cobain (Občasný) - 9.6.2000 > No, je to hezky, ale mel bych vyhrady - takovy kosmeticky :-) Trosku bych upravil rytmus a nektere verse, muslim, ze jsem zahlidl dva, ktere by sly trosku upravit. V prni sloce - noci vs. ulici - sice to jde, ale mohl bys tam pozit treba "soci" a potom ta posledni radka. Ale jinak je to moc pekne :-)
Body: 3
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 12.6.2000 > Tvuj dest se mi libil, jen bych mozna ze strany vyhrad mel k tomu, ze - alespon na mne - v basnickach moc dobre nepusobi, kdyz popis je psan formou "rec o kapkach" ... a potom "s temi kapkami". Ta sluvka "s temi, s tou, s tamtou ..." lze prepsat kterymkoliv pridavnym jmenem, takto to trosku zene cloveka k pocitu, jakoby tam neco postradal. Jinak bych mozna take souhlasil s Cobainem, rytmus prvni sloky mi moc nesedi (1. a 3.vers.). Ale jinak je basnicka hezky procitena a jsem moc rad, ze jsem si ji smel precist. :)
Body: 3
<reagovat 
dandylion (Občasný) - 12.6.2000 > Tedy rozhodně nechci rozbít ani hubu ani brýle ani hodinky,ale neubráním se říct... Théma sice omleté ,ale natolik nostalgické a romantické,že by se vždy dala vykřesat jiskra.Ovšem provedení trochu neotesané, nato kolik to v sobě skrývá lásky a emocí, je to dost "zpravodajské" a bezerektivní.Jistě neumyslně opakující se slova vyvolávají trochu obavy nad slovní zásobou, což si toto théma nezaslouží.Až prestane pršet, vem pilník a trochu přelízni ty ostré hrany.
<reagovat 
Gala (Občasný) - 13.6.2000 > Hezká básnička, ale ten rytmus přece jenom při čtení trošku vadí, a ještě mi přijdou některé verše trošku neohrabané.
Body: 1
<reagovat 
Čtenář - 13.6.2000 > Líbí se mi. Nejvíc snad třetí sloka. Trošku bych ji sice poupravila, ale jinak pěkná báseň.
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 22.6.2000 > Nic nového pod sluncem...
Body: 1
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 27.12.2006 > Kelly> Taky se to děje v noci :))
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 27.12.2006 > ucho sem ucho tam> :o) tak pod slunci hvězdnými!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter