Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Bylo to kouzelný.
Autor: M.ARTINAS (Občasný) - publikováno 24.1.2009 (16:42:27)
Nejednou jsem se zastihla nad myšlenkou, že ta dětská bezstarostnost a naivita a nevědění byly vlastně fajn. Né že bych litovala dospělosti, tím se mi samozřejmě otevřely dveře k dalším a věřte mi kolikrát  k nedobrovolným, zato k velmi vzrušujícím nádechům, ale snad ta dětská drzost měla taky něco do sebe. Dneska jsem to já, jsem sama sebou a jsem originál, ale pořád koukám dopředu. Koukám, jak vypadám, jak se pohybuji, co kariera a nejradši bych byla celebrita. Tenkrát mě bral punk, rozervaná mikina s Cobainem a starky v měkký krabičce...je to k smíchu... Jo, bylo to kouzelný. Ale čím víc se snažím se tam vrátit, tím mín mi to jde. Beztarostnost je pryč, mikina vyměněná za sexy minisukni, Cobain vyměněn  za něco realnýho. Jsem spokojená, neříkám že ne. Ale v koutku duše si přeji být někým jiným. Někým kým neumím být. Šestnáctiletou, sebevědomou, ambiciozní, nenáviděnou mrchou. Pak možná všechno mohlo bejt jinak a bylo by, opravdu. Dostat dneska znovu tu šanci...jenže, řekněte, nejsme na tom náhodou všichni stejně? A věřte že nikdy nebudeme štastní, nikdy nebudeme mít to co chceme protože to je jen to, co druhým závidíme. Ve svý podstatě ubližujeme sami sobě. Nejsme se sebou spokojení. A tam, tam je ta chyba.


Poznámky k tomuto příspěvku
tuik (Občasný) - 24.1.2009 >

já teda s dovolením šťastná jsem:)


<reagovat 
Metafora (Občasný) - 24.1.2009 > Jo, jo, čím víc se nám rozšiřují obzory a čím víc toho víme, tím je to těžší... s tím souhlasím. Ale s tou závistí? Vadí mi občas přílišná kategorizace.
Body: 3
<reagovat 
ing. Zleditor (Občasný) - 24.1.2009 > ta tuik :-)))
<reagovat 
 M.ARTINAS (Občasný) - 29.1.2009 > Calendula> Ale jo, najde se :), a je to jedině dobře. Ale proč nenapsat jenom tak něco aniž by se nad tím nemuselo přemýšlet, jestli to má nebo nemá něco společného s realitou. Proč prostě jen neříct, ano to se ni líbí, nebo ne tak tohle fakt číst nebudu. Přece to že nebudeme nikdy štastní nemusí mít se štěstím vůbec nic společného.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter