Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Panna
Autor: Aine (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
anae (Občasný) - 29.1.2009 > joop
Body: 5
<reagovat 
zelenoočka (Občasný) - 29.1.2009 > Nevím, jestli máš nějaké umělecké ambice, ale to jednosměrné šrafování je fakt velmi neumělé. Zkus se podívat na něco, čemu se říká šrafování po tvaru. A to nadhodnocování, co nakreslí a nenakreslí dítě v šesté třídě - to je individuelní, málo se díváš kolem.
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 29.1.2009 > zelenoočka> zelenoočko zalez - to je jak s pablem - stejný problém - já ti na techniku víš co? kašlu. Což nejsi schopná pochopit - málo se dívám kolem, málo se dívám do sebe
<reagovat 
 pablo (Občasný) - 29.1.2009 > Aine> cha, já na techniku taky kašlu. jenže ty tvoje portrety,se jaksi nedaří, nevystihují nic z podstaty znamení, je to jen jakási záminka - chceš sice vyjádřit jakýsi portrét znamení - chápu tu záminku, jenže nemam rád když myšlenka přesahuje dovednosti. snaž se víc ! nemyslim to zle, ale zkus nějak přehnat ty rysy toho co chceš udělat, ať ty portréty nevypadají tak stejn. Pochop - že tomu rozumím, a chápu, a jen se snažím ti říct, že bys měla více, více do toho dát co cítíš. tak. pěkný den!
<reagovat 
 pablo (Občasný) - 29.1.2009 > pablo> zároveň chápu že nechceš dělat něco jako portrét, a portrétem myslím pouze to, ten obrázek .
<reagovat 
pablo (Občasný) - 29.1.2009 > další z rodinky. všechny stejné
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 29.1.2009 > pablo> Domnívám se, že autorka nemá v nejmenším v úmyslu něco jako portrét. Jde jí o typy, podobnost je jistě úmyslná. Mně se to spíš nelíbí, ale myslím, že se jí vcelku daří právě to, co chce.
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 29.1.2009 > hloupy ivan> jo, je to tak - díky, že to chápeš - já jsem se snažila právě hlavně o psychické - temperamentové naladění - že jsou všechny na jedno brdo je fakt úmysl - ale ta image má vypovídat o ladění daného znamení
<reagovat 
 pablo (Občasný) - 29.1.2009 > hloupy ivan> vím, vím co má autorka v úmyslu- a právě proto si narozdíl od tebe myslím že se jí to (zatím) spíše nedaří, že by to šlo lépe, i s autorčinýma schopnostma - chybí mi zaujetí (vlastně na mě ty portréty působí jako takové - "honem ať už je to hotové") jsem jen obyčejný pitomec, a tak říkám co cítím.
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 29.1.2009 > pablo> rychlá práce to byla - taky je to na úrovni skicy - myslíš, že bych se tím vážněji zabývala dlouhou dobu? Ono jde o to, "přistoupit" na věc - pak můžeš pozorovat rozdíly - a jestli nějaké rozdíly vnímáš, tak tě to právě chytilo za cit - což je v sedmnácti u kluka skoro nadlidský výkon - ne, dělám si srandu :-D
<reagovat 
 pablo (Občasný) - 29.1.2009 > Aine> vnímám rozdíly, vnímám to asi celé, tak jak to má být - a právě proto tohle píšu, víš? nechytlo mě to tak, jak by mělo. Hele apropos - viděl jsem tohle téma zpracovaný od jedný holky z druháku na VOšce u nás, měla to tenkrát udělaný člověče, perem a tuší, ale tak skvělý to bylo, vážně...to bys měla vidět... (možná proto že na to myslím, se mi ty Tvé tolik nelíbí - ty její byly sugestivnější, a prostě, chytly mě za cit, jak řikáš. a taky se Ti omlouvám, že Tě s někým srovnávám, promin...)
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 29.1.2009 > nejvíce se mi u tebe vždy líbí oči, jednu doživotní pannu mám po svém boku
<reagovat 
Věza (Občasný) - 30.1.2009 > Jedna osoba v tomto zanmení je mi taky velice blízká a proto je mi blízký i tvůj obrázek. :-)   Jen se mi zdá že je jedno oko trošku přivřenější, ale rozhodně mi to nezkazí dát ti pětku.
Body: 5
<reagovat 
Filip B. (Občasný) - 29.1.2009 > Z pátý třídy,v šesté už jsou zřídka,hmmmmm
<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 29.1.2009 > Filip B.> paní učitelka
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 29.1.2009 > Filip B.> pleteš se - tohle ti v šestý třídě nakreslí jedině super nadané dítě - bez legrace. Vyžaduje to předem vymyšlený záměr a docela jistou ruku. je to pastelková stylizace - že ti to připomíná naivitu dětských pastelkových děl mě až těší - ale nevíš, že dítě v šesté třídě ti to nenakreslí tak arogantně studeně - dá do toho ještě srdíčko - až v cca sedmé třídě se začíná vůči své spontánní tvorbě intelektuálně vyhrocovat, což má většinou za následek to, že přestanou "umělecky" tvořit.
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 29.1.2009 > Aine> obávám se, že o kresbu tu vskutku nešlo
<reagovat 
 Filip B. (Občasný) - 2.2.2009 > Aine> Já ale myslel,že panny se už těžko v šesté třídě hledají.A nechod na me s nejakejma kniznima recma,nemam to rad.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter