Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce S hledání z kolekce Tělo v duši
Autor: jafa (Občasný) - publikováno 28.2.2009 (08:29:21)

S

 

Ne, paní, tam já nebydlím

V Kráse nad Bečvou

Tam bydlí Samé kosti, jen občas

Do ní jezdí na návštěvu

Mé oči a prsty

Za jedním známým

 

Za kostmi sevřenými v uličce Zlatého řezu

Přes ně přehozenou hebkou záclonou svalů

 

Ne, paní, jen tak se nevrací

Představy a city mi tam hopsají do řeky

Do břicha břečky, co tu hltá utopenejch voči

Jak v detektivce si

někoho hledají

 

Za očima sklopenýma odporem

Za ústy sevřenými vztekem a vzdorem

 

Jak v detektivce Si

Někoho hledají

 

Někoho hledají



Poznámky k tomuto příspěvku
drfaust (Občasný) - 29.3.2009 >
Body: 5
<reagovat 
whispermoonlite (Občasný) - 17.7.2009 > co dodat, je to povedený. svébytnej styl, na kterej se dá spolehnout. další zajímavá autorka.
<reagovat 
 jafa (Občasný) - 17.7.2009 > whispermoonlite> ha... mám radost i pocit viny, protože cítím, že jde o omyl. zejména u tohohle dosti popisného kousku. ale přesto díky za povzbuzení!

<reagovat 
 whispermoonlite (Občasný) - 17.7.2009 > jafa> ne, to není popisný, to bych poznal, protože popisný básničky, kde se nic nehejbe, ty vůbec nemusím. kdybych měl rozvíst svou reakci, tak napíšu, že tvůj styl obraznosti přímo nevyhledávám, ovšem je z něj poznat, jak je vypracovanej, jak rozpoznává, co do něj patří a co ne. a navíc tím, jak v něm nejsou moc třaskavý obrazy, jak působí obyčejně, tak se jím vede velmi jemná hranice mezi tím, co se může jevit při nepozornosti jako převalování standardních slovních spojení a tím, co tomu dává ten jedinečnej náboj, to jest tou stylovou čistotou a disciplínou, který patrně vycházej z výraznýho autorskýho vidění. a že jako autorka vidíš hodně, a přesto se tváříš tak nenápadně, to je zřejmý. u toho už se mi ztrácí z dohledu, odkud celej tenhle postoj vychází, jestli je to "jen" precizní a sofistikovaná póza, nebo jestli je za tím viditelným žhnoucí jádro, který se nedává zdaleka a přímo najevo. Přesně tohle bych mohl napsat i k tý dlouhý básničce, protože tam sem se tím zabýval nejvíc, když sem si říkal, čím to je zajímavý i pro mě. protože já to dělám se slovy úplně jinak. - no, něco na tom bude, když si to musím takhle rozebírat. a žádná vina není potřeba, protože všechno se počítá.
<reagovat 
PetrSuk-Zbraslavský (Občasný) - 4.12.2011 >
Body: 4
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
2 3 4 5 6 7 8 9 10 (12)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter