Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
"Honila mu ptáka"
Autor: Věza (Občasný) - publikováno 2.3.2009 (00:36:33)


Poznámky k tomuto příspěvku
Fanda Adamec (Občasný) - 2.3.2009 > no ty ses teda rozjela
<reagovat 
Fanda Adamec (Občasný) - 2.3.2009 >
Body: 5
<reagovat 
kretén TOTEMu (Občasný) - 2.3.2009 >
<reagovat 
jarkakrej (Občasný) - 2.3.2009 > Vězooooo....opět jsi mě pobavila!!!
Body: 5
<reagovat 
katamirda (Občasný) - 2.3.2009 > no to je superchtěl jsem něco ještě dodat ale.............
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 2.3.2009 > :-))
Body: 5
<reagovat 
Petr Měrka (Občasný) - 2.3.2009 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
pablo (Občasný) - 2.3.2009 >
Body: 1
<reagovat 
zoefakt (Občasný) - 2.3.2009 > v tom si velky original :O)
Body: 5
<reagovat 
BELA1 (Občasný) - 2.3.2009 > super....
Body: 5
<reagovat 
sempull tampush (Občasný) - 2.3.2009 > asi jsem suchar... uříznutá ostuda proč ne, ale takhle naopak mi to přijde nevtipný
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 2.3.2009 > sempull tampush> Zkouším, co Totem unese, suchare. ;-)) Tak se hned nedurdi, ber to prostě tak že honí jeho kohouta...a to je celý. Co kdo za tím vidí jiného, za to já už nemůžu. :-)
<reagovat 
 Čtenář - 2.3.2009 > sempull tampush> Nebudeš ty mnich?tak jednu pro tebe.Víš kdy má ženská ptáka mezi nohama?No přece když škube husu! Jdi si to na hajzlík představit suchare!
<reagovat 
 čtenář milda - 2.3.2009 > sempull tampush> Och jak málo intelektuální!To se nedá rozdejchat.Honem se podívej na svou strojní ať tu nenačichneš!
<reagovat 
 čtenář milda - 2.3.2009 > sempull tampush> Och jak málo intelektuální!To se nedá rozdejchat.Honem se podívej na svou strojní ať tu nenačichneš!
<reagovat 
 čtenář milda - 2.3.2009 > sempull tampush> Och jak málo intelektuální!To se nedá rozdejchat.Honem se podívej na svou strojní ať tu nenačichneš!
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 2.3.2009 > Věza> nedurdím se přece, jen ti říkám svůj subjektivní názor ;)
(těm anonymním blbcům odpovídat nebudu, taky proč, žejo :))
<reagovat 
 Čtenář - 2.3.2009 > Věza> Holka,líbíš se mi čím dál víc,ale zůstanu v anonymitě,abych tě nekompromitoval!Myslel jsem,že ten suchar jsi ty!
<reagovat 
dr. Wojtek (Občasný) - 2.3.2009 > mírně trapne, řekl bych
Body: 1
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 2.3.2009 > dr. Wojtek> proč jen mírně, když už tak pořádně 
<reagovat 
Parsifal (Občasný) - 2.3.2009 > No, někdy tě obdivuju, ale tohle zkoušení, co totoem unese, to nepůjde do nekonečna :-)))
Doporučil 
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 2.3.2009 > Parsifal> Ty máš co mluvit,  řekla bych, že mi v tom zkoušení krutě konkuruješ.   :-))
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 2.3.2009 > "... -no; ... .

."
Body: 4
<reagovat 
kate.... (Občasný) - 2.3.2009 > vtipny :)))
Body: 5
<reagovat 
Aine (Občasný) - 2.3.2009 > já se asi uválím smíchy tady - a pak že mají křesťani smysl pro humor
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
zrcadlení (Občasný) - 3.3.2009 >
Body: 5
<reagovat 
blode (Občasný) - 2.3.2009 > Nedávno jsem přemýšlela, který z tvých paskvilů je nejtrapnější. Těžko říct, ale tenhle je mezi těmi NEJ.
Body: 1
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 2.3.2009 > blode> trapná jsi ty, takových chytraček by mělo běhat po světě víc
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 3.3.2009 > blode> hurá
<reagovat 
 blode (Občasný) - 3.3.2009 > Věza> hurá?
<reagovat 
magnet (Občasný) - 3.3.2009 > pobavilo :D
Doporučil 
<reagovat 
kukulkan (Občasný) - 3.3.2009 > zasmial som sa:)
Body: 5
<reagovat 
hloupy ivan (Občasný) - 2.3.2009 > A jakápak bude ta příští? Navrhuji třeba název "kouřila za bukem"...
...všichni si představí orální sex v lese, jo a pak, najednou...bude to veselé :l


<reagovat 
 Věza (Občasný) - 3.3.2009 > hloupy ivan> 

Dobrý námět. Co si kdo za kterým rčením představí je u právě jen a jen na něm. Každý to ale může pojmnou z více stran, tak rozvíjejme fantazii.  ;-))  Je sranda pozorovat, jak se kdekdo pohoršuje..........


<reagovat 
 blode (Občasný) - 3.3.2009 > hloupy ivan> Proboha! Ona ten tvůj "námět" snad vzala vážně! Asi se máme ještě nač těšit.
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 3.3.2009 > blode> Myju si ruce.
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 3.3.2009 > Věza> Myslím, ve ve většině případů nejde o pohoršení "mravní". Ovšem nechci za nikoho mluvit. Někteří tu v Tobě aktivně vyvolávají pocit, že se dopouštíš konceptuálního rebelství. Neber je příliš vážně.
<reagovat 
 blode (Občasný) - 3.3.2009 > Věza> Tady vůbec nejde o pohoršení, ale o naprosté znechucení něčím tak stupidním.
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 3.3.2009 > blode> .........tak proč se na to díváš? - Nikdo tě nenutí. Vyber si věci, které tě nebudou znechucovat. Nic jiného ti nemůžu poradit.  
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 3.3.2009 > hloupy ivan> ale já to právě neberu vůbec vážně - chápeš? 
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 3.3.2009 > hloupy ivan> ivane, tím myslíš asi mě, co? ne, já ve Věze rozhodně nevyvolávám pocit, že se dopouští konceptuálního rebelství - tohle sousloví si asi zapíšu do deníčku, mě vězy práce někdy upřímně dostanou, což tyhle její vtipy vždycky a její kresby obdivuju kvůli klidu a preciznosti linky, dost často mě inspiruje. jinak za své výtvory si ručí sama, a spíš je tu braná za debílka jen kvůli tomu, že tu někteří trpí pocitem, že by se nad ní měli vyvyšovat a ukázat jí tu správnou cestu v umění - sami často mainstreamoví kokůtci
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 3.3.2009 > blode> tebe humor pohoršuje, myslíš, že by neměl být mezi tím oním přením uměním čuměním? Fajn, je to slovní hříčka, vtipně se odkazuje ke vztahům na vesnici a s jemnou ironií rozvíjí vztah dvou lidí - jestli si v životě neslyšela honila mu ptáka a necítíš tu archetypální asociaci mezi kohoutem a mužstvím, jseš v háji. pak asi nemáš šanci se nepohoršit, neb si husa - cítíš tu jemnou archetypální asociaci mezi husou a ženskou vagínou? pak jsi doma a začíná ti to trochu myslet.
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 3.3.2009 > Věza> ano, jistě
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 3.3.2009 > Aine> Ano, myslil jsem Tebe hlavně, nepopírám. Nemám dojem, že by se tu někdo, alespoň v poslení době, snažil ukázat Věze "cestu v umění". Stejně jako autorka sama, mohu-li za ni mluvit, si tu nikdo nemyslí, že se snaží o nějaké umění, tím méně cestu. To, co se mi na tom nelíbí není jistě zrovna absence takové snahy. Vadí mi mělkost, myslím si, že i legrace by měla mít v sobě něco když ne zrovna "vážného", tedy aspoň hlubšího respektive poetičtějšího, tím spíš, je-li vystavována. Vadí mi, když se z toho výsledku pak zpětně dělá provokace, rebelie, stejně jako se mi nepozdává Tvé velkohubé poučení o archetypech. Howgh. Myslím, že už se tu toho nakecalo o mnoho víc, než mělo.
<reagovat 
 blode (Občasný) - 4.3.2009 > Aine> viz ivan
<reagovat 
PesO (Občasný) - 4.3.2009 > Tak tenhle je výborný!
<reagovat 
nicemice (Občasný) - 6.3.2009 > tady je alespoň vidět, jak většina národa hnedka myslí na sprosté věci :-) a nemělo to bejt ryzoto? I když já nevim nářečí je všude jinčí :-)
Body: 5
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 7.3.2009 > nicemice> 

.....nj, máš pravdu, ani mi to nepřišlo, u ná se říká rizeto, ale pro jistotu jsem mrkla do pravidel a je to fakt rizoto   :-)


<reagovat 
Věza (Občasný) - 4.3.2009 > Jsem ráda přátelé, že jsem alespoň některé z vás pobavila. Někteří zase pobavili mě. :-)  Znovu opakuji, v humoru nehledejte to vaše umění, neslučujte neslučitelné. Mravokárci vystrkují růžky a káží....   - no škoda, že se nedokážete pousmát. Svět není jen umění a cnost, to už pak zavání snobárnou. Jdu si svou cestou, a jsem ráda, že rozmanitou a nejen tou vážnou. Je pravda, že u sebe umění nehledám. U jiných ho ovšem obdivuji. Je fajn, kdyby to třeba jen jednoho človíčka rozesmálo, pak už to splnilo svůj účel. Co se ale líbí jednomu, nemusí se líbit druhému a naopak. To je v pořádku. Jsou fajn i vaše emoce a různění názorů.  Podobné vtípky, i když někdy ne až tak peprné, jsem o přestávkách čmárala už na škole. Věřte nebo ne - líbily se a to vesměs i slušňákům...... Děkuji za vaše komenty a přeji všem pěkný den.   :-)
<reagovat 
 Rachell (Občasný) - 6.3.2009 > Věza> tyhle tvoje kreslené vtípky mne vždycky pobaví a někteří prostě nemají smysl pro humor, nic si z toho nedělej,stejně se nezmění...mě se to líbí, doufám v mnoho pokračování...
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter