Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 5.6.
Dobroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Růženec
Autor: zrcadlení (Občasný) - publikováno 11.3.2009 (20:49:23)


 zrcadlení (Občasný) - 12.3.2009 > mmiiaa> Tahle fotka ležela 2 roky u ledu jako barevná.Teď jsem dostala nový PC,tak objevuji ,jak fungují úpravy fotek.Upravuji to v picassu.Něco upravuji v práci a tam je to zase v jiném programu( a ten se mi přestává líbit)a pak jsou tu nápady,že? Kdybych tuhle s růžencem nechala v barvě,tak ač celkem dobrý nápad,nikdo by se jí nevšiml,až ta sepie a doostření atd.,jí dovedlo k téhle podobě.Z těch co jsem tady vystavila,se mi líbí i ty holky(Jj."emo")kvůli kterým tu bylo tolik rozruchu.Růženec je upraven hodně podobně,takže jsem byla připravena na stejný mazec jako před tím.Nakonec jsem mile překvapena,že se to podařilo až tak,že mi nevěříte,že jsem autorkou.No,každý den nemůže být posvícení,tak mám možná vybráno.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli zrcadlení
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter