Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Réva
Autor: smithers (Občasný) - publikováno 13.3.2009 (08:37:40)

   Ve vinicích

       mladé víno

           nepopsaný list

               tvé chuti

               toužíš pít

               být blíž

               

               kameni

 

         víra silnější dne

    dnes ponechala

    příliš prostoru

    mezi tebou

 

              v kořeni

 

              ne světlo,

              jen mlha

              v dutině

 



Poznámky k tomuto příspěvku
andzi (Občasný) - 13.3.2009 >
Body: 5
<reagovat 
 smithers (Občasný) - 16.3.2009 > andzi> Děkují móóóc.
<reagovat 
Bart (Občasný) - 14.3.2009 > Pro nás z jižní Moravy fajn.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 smithers (Občasný) - 16.3.2009 > Bart> Díky, take su původně z Morave, ale včíl sem huš Vysočiňák :-)
<reagovat 
Prokop (Občasný) - 15.3.2009 > Zase pěkné.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 smithers (Občasný) - 16.3.2009 > Prokop> Díky moc!
<reagovat 
zelenoočka (Občasný) - 17.3.2009 > moc dobré.
<reagovat 
 smithers (Občasný) - 17.3.2009 > zelenoočka> Děkuji mockrát.
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 16.3.2009 > možná jsem excentrická...ale zkoušel jsi to číst odzdola  nahoru...velmi zajímavé pojetí textu vyjde...a navíc réva roste ..taky tak:-)
Body: 5
<reagovat 
 smithers (Občasný) - 16.3.2009 > Mbonita> Vida, vida, tak to zní zajímavě :-) Děkuji.
<reagovat 
 Džajata (Občasný) - 16.3.2009 > Mbonita> a mně se to dokonce zdá zajímavější odspodu :-)
<reagovat 
 smithers (Občasný) - 17.3.2009 > Džajata> Nad tímhle principem se zamyslím a zkusím ho někde použít. Díky.
<reagovat 
Hyda (Občasný) - 17.3.2009 > Dobré z obou stran.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 smithers (Občasný) - 17.3.2009 > Hyda> Děkuji.
<reagovat 
miroslawek (Občasný) - 17.3.2009 > A zkoušel jsi to číst pozpátku (samozřejmě po verších)?
<reagovat 
 smithers (Občasný) - 17.3.2009 > miroslawek> Teď si nejsem jist, jak to myslíš. Mě to zajímá jen tak, jak to má být. To co v tom mohou vidět ostatní je na nich.
<reagovat 
 miroslawek (Občasný) - 17.3.2009 > smithers> 

To co v tom mohou vidět ostatní je na nich. To ti podepíšu... a kdyby si to každý autor i čtenář uvědomil, hned by bylo veseleji.

 

Přijde mi zajímavé, že to určitým způsobem dává smysl i čteno pozadu. A nechci teď hodnotit jestli je to dobře nebo špatně. Tak nějak bez ambic na kvalitní soud v tomto směru si myslím, že se v tom dají najít jak pozitivní, tak negativní roviny.


<reagovat 
 smithers (Občasný) - 18.3.2009 > miroslawek> S tím čtením odzadu máš určitě pravdu, je to zajímavé. Teď jsem tak zkusil napsat jednu věc a je to prostě jiné. Nedokážu říct jestli špatné nebo dobré, toho jsem dalek. Každopádně se skutečný význam kupodivu extrémně nemění, což je opravdu podivné. Ale jestli to tak má být, to nevím. Myslím, že pokud to není záměr, je to v podstatě jedno...
<reagovat 
anemone (Občasný) - 18.3.2009 >
Body: 5
<reagovat 
 smithers (Občasný) - 20.3.2009 > anemone> Děkuji moc.
<reagovat 
anae (Občasný) - 20.3.2009 >

hezké ... dal jsi čtenáři dost prostoru ... snad ne příliš :-)


Body: 5
<reagovat 
 smithers (Občasný) - 21.3.2009 > anae> JÉÉ :-) Děkuju ti. Já vím, co myslíš (tuším), ale chci, aby tomu tak bylo. Ta svoboda, ten prostor pro imaginaci, je pro mě dost důležitý. Ikdyž si to nakrásně všichni vyloží jinak, třeba je to osloví. Díky ti.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter