|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
skold (Občasný) - 14.3.2009 > Nebyl ten abstrakt poněkud méně arogantní a mírnější? No co, s podporou přichází taky trochu té selské opovážlivosti. Už u onoho příspěvku jsem psal, že nikterak neosočuju; jen to, že se mi to zdá jaksi podezřelé, ale že to nevylučuju. Já jsem jedině rád, že je to Tvoje. Lze vidět, že trochu toho estetického cítění máš a že se Ti ta fotka opravdu povedla. Vzpomněl jsem si právě na Josefa Čapka, který právě o tomto psal; umění nevědomého- vězí to v tom, že lidé, kteří si přisvojí "umění" pro svou vlastní zábavu a pro radost někdy opravdu vytvoří výborné, nebo alespoň dobré dílo - ovšem nevědomě, jen díky té radosti z tvorby, z určitého všedního ponoukání. Toť k tomu, ale ty minulé fotky byly opravdu hrozné a měla by ses při další tvorbě vyvarovat takových "šmejdů". I dílo před tímto vypovídá o určitém štěstí, protože mi to krapet připomíná secesi, i když to asi nebyl záměr - přece jen máš nějaký ten postřeh, kterej třeba taková Věza a další, kteří mě tady nemaj rádi, za dlouhou dobu vůbec nepochytili. Nicméně nepředbíhám, nechválím - počkám, co se s Tebou ještě bude dít. Každopádně se za potencionální nařčení omlouvám. To mi problém nedělá.
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|