Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Odkazy
Autor: Rimbaud (Občasný) - publikováno 25.8.2002 (20:23:19)
 

Odkazy

Všude, jsou jich plné ulice, koruny stromů, čistý prozíravý vzduch, zvenčí zděné příbytky i zaschnuté šlápoty na nejrušnější ulici v hlíně procitnuty svými tvary.

     Velice importantní nápisy na stěžních ukazující odlišnost víry i zařazení do státního zřízení, podpisem stvrzen příjezd i odjezd do pracoviště, zápis do soukromého notesu z nějž další inspiraci mohou odčerpávat nové generace posmrtného. Názory na životní styl moderny probouzejí ku svému údivu nemalou pozornost věhlasně rozšířené struktury zařazení a vyznání. Především ty sdělení umožňujíce zahlédnout až za hranici pouze pouhých slov a vět-utvářejíce nám dostatečný infarkt zděšení nad poznávajícím poznáním, jenž se dá vnímat i opravdově. Na plechovce od nátěrného .....zjišťuji její příčinu vzniku-zadumáním a skutečností sleduji čeho vůbec je schopna lidská inteligence pro náramně nevyzpytatelnou ódu vciťme se prosím do minula a přítomna najednou-pocítíme slabý záchvěv fantazie, jenž je opravdu náhledem do dalšího bytí. Tváří plnou vyrážek od slunce nastavujte posměchu, ne však jiných, jen stejných aktů přírody. Třeba vezmeme-li si takovou postel (lože) nebo jak bych mohl tuhle smyšlenou (část vardróby) nazvat. Na první letmý pohled  zdá se velmi netečná a zamyšlená, jen je! Při hloubějším prozkoumání a vcítění, především vcítění se do jejího nitra skýtá skýtá veliké iluze (snění), tolika myšlenek jež jsou pomíjivé jen pro jejich krátkodobost. Ba co tohle lože svými city dokázalo? Vlastně prachsprosté nic! Pouze myšlenka jím protéká do útrob mozkových a nazpět. Postel pouhá sloučenina čehosi nedůtklivého a vrtkavého pro nějž bylo nutno nalézt ten správný název-podle všech důkazů (post)-(tel)-loudavě znící název.

   Vrátím-li se nazpět k úkazům všeobecně známým, jako je na smlouvě o koupi bytu zařazen souhrn všech možností potřebných k přebytí, dospějeme k názoru shodnému odkazovosti-věčnost zůstává zasvěcena do pravdy i lživých faktů nad jimiž je podepřeno písmo, jakož první odkaz vůbec světa.....

 

 

 

 



Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter