Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
K.M.
Autor: magnet (Občasný) - publikováno 26.3.2009 (16:31:16)


Poznámky k tomuto příspěvku
jarkakrej (Občasný) - 26.3.2009 > Jako ...že Karel Marx?
<reagovat 
Věza (Občasný) - 26.3.2009 > dobrý
Body: 5
<reagovat 
Victoria Secret (Občasný) - 26.3.2009 > Proletáři všech zemí...

chybí tomu přidaná hodnota
<reagovat 
realista (Občasný) - 27.3.2009 > mě se ta šrafůra líbí
Body: 5
<reagovat 
Mima (Občasný) - 27.3.2009 > nemám sice ráda šrafování, už vůbec ne do kříže, navíc takto vehementní, ale je vidět, že máš svůj ustálený styl kresby...líbí se mi zpracování "porostů",  energický výtvarný projev, podobu neřeším...
Body: 4
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 15.4.2009 > Mima> ty jsi trochu mimo co?
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 15.4.2009 > caesarborgia> ...většinou, obzvláště zjara...no, tak jsem trochu povzbuzovala v tom, co se mi zdálo dobré, tedy ty energické tahy, bezprostřední výtvarný projev..viděla jsem tady už mnohem horší věci s velkorysými odezvami a dlouhými sloupci bodů, každej vnímá  jinak..a .díky za starostlivost, já se z toho dostanu!!!
<reagovat 
 magnet (Občasný) - 15.4.2009 > Mima> v pohodě, mně kritika neuškodí.. taky jsem mimo..:D ale jde o to jaká kritika.. ale ani urážky či špatná slova nevadí.. hlavní je že se mi to líbí a dělám to proto že chci .. a né proto aby se to líbilo ostatním..
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 17.4.2009 > Mima> jaké energické tahy? jaká bezprostřednost? jsi blbá? slepá? navíc jak vidíš ten blbec ti píše že jeho neovlivní nic on ví že to stojí za hovno ale tak se mu to líbí tak nevím jestli stojí zrovna o nejaký povzbuzování..shrnuto podtrženo když jeden idiot povzbuzuje druhýho v oblasti ve který jsou oba nezvdělaní a hrdě ignorují to že existují pravidla, řád, historie a kultura která není založena na líbivosti-kýči ale tento portál se k tumo přece tak báječně hodí..btw asi nevíš ty mimözní trubko že tohoto šaška kterého povzbuzuješ museli z určitý galerie doslova vykopat a dat mu ban aby mohl vlízt někam kde potká spřízněnou zaprasenou duši jako je ta tvoje ..prodejná děvko :)
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 17.4.2009 > caesarborgia> ....i ty jeden spisovateli, měl bys více a hlavně jinde využívat svého megaspektrého talentu, tady je Tě škoda, vyloženě se zahazuješ!!!!!!!!Až Ti někde nějaké kritickofilosofickopsychologickočertvíjaké...... dílko vyjde, přijdu na autogramiádu,....  podívat se na jedno hulvátský monstrum, takových jako Ty moc není...
<reagovat 
 magnet (Občasný) - 17.4.2009 > caesarborgia>  pane mikulovčák velmi se mýlíš.. odešel jsem sám poněvadž se někdo přihlásil na můj nick a smazal všechny díla a hodnotil všechny způsobem jednoho bodu..a já o tom vůbec nevěděl.. proto si všichni stěžovali.. takže klídek.. pane všechno vím o heroinu.. dle čeho usuzuješ že jsem v tomto směru nevzdělaný? řekl bych že vím o výtvarném umění víc než ty jsi o něm kdy přečetl.. dle tvého chování.. ve výtvarnu ano jsou pravidla a řády ale klidně je nemusíš dodržovat.. můžeš si vymyslet cokoliv.. ale jak vidím tvá vychovanost nezná meze.. plnou hubu hnusu slov bez flusu.. snad se na tebe dojedu i podívat do toho tvého mikulova znám tam pár lidí.. jak vypadá mistr šnupu heroin a dilino s měkkym i.
<reagovat 
 Čtenář - 19.4.2009 > magnet> :D
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 28.4.2009 > Mima> sarkasmus ti nejde stejně jako ty tvý kritický komenty pičo
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 28.4.2009 > magnet> začni zas papat ty prášky blbečku nebo brzo pojdeš
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 29.4.2009 > caesarborgia> .....no, to to trvalo, a ještě taková bída......jsi vhodnej objekt pro obsáhlou kazuistiku, jen nevím, kdo by do toho dobrovolně šel...
<reagovat 
canamen (Občasný) - 15.11.2009 > )
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter