Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Kozorožec z kolekce sadhudiary
Autor: Sylvan (Občasný) - publikováno 2.4.2009 (15:00:08)
Přiznávám, že má zálliba snad až v kýčovité barevnosti, připomínající jakýsi etno styl může působit podivně a třeva rušivě. Myslím, že je to podvědomá reakce na designovou náladu společnosti a tím nemyslím jen výtvarné umění. Pozadí kresby je především "labyrint". Vyjádření mého vnitřního souhlasu se složitostí, spletitostí a provázaností života. Úctu k této intuitivní magii života, tedy toto "tajné poznání" pak symbolizuje mytologické zvíře, jehož podstatou je to že svou existencí se nachází právě mezi vnější a vnitřní realitou a které v celku lze spatřit pouze v onom skoro "pouťovém" světle labyrintu.


Poznámky k tomuto příspěvku
jxr (Občasný) - 2.4.2009 >
Body: 5
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 2.4.2009 > a rozměry, prosím?
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
 Sylvan (Občasný) - 2.4.2009 > Janele z Liků> Rozměry jsou asi 3,2 krát 2,8 metru.
<reagovat 
Essi.Daven (Občasný) - 2.4.2009 > No jo, to jsem celá já, to si musím uložit :-)
Body: 5
<reagovat 
 Sylvan (Občasný) - 2.4.2009 > Essi.Daven> Asi budete podobná mojí sestře, protože toho kozorožce jsem kreslil pro ní:)
<reagovat 
 Essi.Daven (Občasný) - 2.4.2009 > Sylvan> My s rohama jsme si hodně podobní :-)
<reagovat 
R.Mareček (Občasný) - 2.4.2009 > 3,2 krát 2,8 metru?
Body: 5
<reagovat 
 Sylvan (Občasný) - 2.4.2009 > beno> kecám:) chtěl bych tak velkou jednou psychedelii namalovat. Tohle jsou moje deníkové kresby. Maximální velikost je vždy A4, na výšku nebo na šířku. Tohle byla taková nedodělaná kresba tužkou, tak sem se k ní vrátil a dotvořil ji. NIkdy nic nevyhazuj:)
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 2.4.2009 > Sylvan> já si tady lámu hlavu, jak je to teda s tou ploutvičkou :-) ... no, na takové rozměry bys to podle mě nedotáhl, kdybys chtěl zachovat dekorativnost, šmrnc, barevnost a princip. Slušela by tomu průhlednost - hedvábný šátek nebo tak. jinak magie nejsou jenom symboly .-)
Body: 5
<reagovat 
 Sylvan (Občasný) - 3.4.2009 > Aine> Rohy jsou taky nakřivo:)a ta ploutev přečnívá schválně. Přece jen to zvíře má být trochu nedimenzionální. Původně jsem chtěl ten podklad trochu potlačit, ale pak jsem si to rozmyslel, protože si jist co by s tím to krytí udělalo :)
<reagovat 
 Sylvan (Občasný) - 3.4.2009 > Aine> ale zkusím malý experiment v Corelu :)
<reagovat 
Mima (Občasný) - 3.4.2009 > posun někam dál, dalo se čekat, že ta složitost labyrintu bude muset někde někdy opustit formát...líbí se mi to, jednorožec bezva dominuje, už to není "jen"  ornamentální záležitost
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Věza (Občasný) - 3.4.2009 >
Doporučil 
<reagovat 
SatyamJ (Stálý) - 3.4.2009 > skvele - urob to veru na ten obrovsky rozmer - stalo by to za to! a pekne olejom! :))))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
zoefakt (Občasný) - 6.4.2009 > za pravdu o labyrinte
Body: 5
<reagovat 
Jaromila (Občasný) - 10.4.2009 >
Body: 5
<reagovat 
Koda (Občasný) - 12.4.2009 >
Body: 5
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 23.1.2022 >

Zajímavé také


Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 5 6 7 7 8 (8)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter