Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 1.6.
Laura
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Film
 > Film
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
The Lord of The Rings
Autor: zu_zík (Občasný) - publikováno 3.9.2002 (00:13:53)


Oplatka (Občasný) - 30.9.2002 > Myslím, že to není napsané špatně, trošku nadbytečně se tam ale opakuje, že film byl pro Tebe v mnohém zklamáním. Formulace "film na mě působil jako poněkud zkrácený a zestručněný" je dosti nešťastná, zfilmování natolik rozsáhlého díla takové zkrátka být musí, to se opravdu nedá brát jako minus. Děj jsi odbyla až přespříliš stručně, ani jsi nevysvětlila, proč je třeba putovat, aby mohl být prsten zničen.
Jinak mě těší, že se Ti líbila hudba, já jsem z ní byla nadšená, přestože jsem se předtím setkala s negativními ohlasy na ni. Nemůžu s Tebou souhlasit v tom, že by Arwen nebyla dostatečně krásná, daleko spíš jsem ochotna polemizovat o vyumělkované Galadriel. Ale to už je jenom můj názor.
Body: 3
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Oplatka
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter