Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vzpomínka na Afriku
Autor: JaBu (Občasný) - publikováno 18.4.2009 (02:27:01)
olej, sololit, 60x45, není hotový, nevím jak dál, něco tomu chybí, ale co???? Nebo je to celý v kelu?


Poznámky k tomuto příspěvku
Jaromila (Občasný) - 18.4.2009 >
Body: 3
<reagovat 
Věza (Občasný) - 18.4.2009 >
Body: 5
<reagovat 
Side (Občasný) - 18.4.2009 > Mě se to tedy líbí, ale jestli mužu něco říct, tak místa vedle bubinka by mohlo bejt, ale to jen tak, je to fajn
Body: 5
<reagovat 
 JaBu (Občasný) - 19.4.2009 > Side> Máš pravdu, je tam hodně natěsno. Pořád jsem ho zvětšovala, až je pomalu z obrazu. Díky ahoj
<reagovat 
nicemice (Občasný) - 18.4.2009 > Zdárek, já bych přidala trochu té zelené a hnědé i do toho bílého hadru, takhle je to jak každá věc zvlášť a působí to divně... obzvlášť ten klobouk páč ten je jedinej barevně (jak se říká) mimo mísu... a ten bílej hadr bych se nebála někde trochu víc přitmavit aby bylo vidět zřetelně že jde o hadr (pokud je ve skutečnosti fakt takhle světlej tak to tak nech, ale pokus se tam přidat ty barvy aby to více zapadalo), na tom bubínku bych taky trošku zapracovala co se týče těch lanek,nebo co to je,protože ten bubínek máš propracovanej ve stínech a ty lanka jsou všude stejně bílý... mno jinak námět fajn... :-) hodně zdaru
Body: 4
<reagovat 
 JaBu (Občasný) - 19.4.2009 > nicemice> 

Zdravím, tak sem to zkusila podle tvých rad a zdá se, že to funguje. Ten hadr je žlutej, ale ta fotka je blbá a mate, no ještě jsem ho přibarvila :-). Myslíš, že se ta zelená na klobouku nehodí k těm hnědejm? Matka mi to taky hned vmetla do tváře, když přišla na kafe, asi jí příště poslechnu nooo. Na ty provázky peču, klepou se mi pastelky a tyhle titěrnosti vždycky zmatlám.  Díky moc za rady.

 


<reagovat 
SatyamJ (Stálý) - 18.4.2009 > podla mna je tam toho dost vela.. stacilo ten bubon a maska napriklad a len jeden textil.. menej byva viac.. ale nie je to zleeee....:)
Body: 4
<reagovat 
 JaBu (Občasný) - 19.4.2009 > SatyamJ> když se mi to zdálo moc tmavý a prázdný, tak jsem tam přidala ten žlutý hadřík a klobouk, mám vždycky pocit, že musím vyplnit celý prostor. Asi je to špatně. Příště budu střídmější. Díky :-)
<reagovat 
magnet (Občasný) - 21.4.2009 > inspirace primitivními kmeny.. také se rád inspiruji... snad jen ta žlutá záclona.. trochu výrazná oproti zbytku.. ale jinak líbí..
<reagovat 
Aine (Občasný) - 18.4.2009 > no, je to pro mě kýč, ale z upřímné snahy míněný--- ty tapisérie ti jdou výborně, doopravdy, abys to spíš nepřepilovala. Ten bubínek tou uvolněností na něm vypadá dost dobře, ale nevim, jestli to zrovna považuješ za pozitivum. jinak je to šíleně nesourodé, je tam blbá kompozice, Side si myslim to vystihl - že bubínek tam vypadá dost stísněně. Ta khaki zeleň kloboučku to myslím celkově kazí barevně. Je tam vidět snaha to namalovat dobře, což už ti myslím docela jde, pokud teda nechceš malovat jak renesanční malíři, nebo jako Mondrian. Uf. Spíš ty náměty jsou trochu na nic, aspoň pro mě.
Body: 5
<reagovat 
 JaBu (Občasný) - 19.4.2009 > Aine> 

Už sem ti psala, že na nějaký hlubokomyslnosti nemám. Jestli se někdy naučim malovat a kreslit, tak třeba začnu přemejšlet nad obsahem, ale zatim je to fakt zbytečný. Když neumim pořádně něco vyplodit ani podle předlohy, modelu, nebo si rychle naskicovat co mě zaujme, tak nebudu vymejšlet žádný kraviny. Fakt si myslim, že bez zvládnutí řemesla by si člověk neměl hrát na umělce . A třeba se to nikdy nenaučim, budu malovat samý dekorace a nablblý krajinky, což je velmi pravděpopdobný, ale jako relax to bude i tak fajn, vždyť se s tim živit nechci a naštěstí ani nemusim. Děkuju a zdravím.


<reagovat 
 Side (Občasný) - 20.4.2009 > JaBu> Ahoj. S tim zvládmutí řemesla bych si hlavu nedělal. Mě to přijde stejně zbytečný, jako mít jedničku z matiky.Přidám k tomu malou poznámku, v Tate Galery se podařilo vystavit obrázek asi 10 leté holčičky z čr a to opravdu nebylo o technice:-). Však sama nejlíp víš co chceš a kam Tě to podvědomě táhne:-)
<reagovat 
 JaBu (Občasný) - 20.4.2009 > Side> 

To je špatný srovnání, nemůžeš to srovnávat s matikou, ale třeba s kytarou. Dokud si neotlačíš prsty a nenaučíš se prstoklad, tak z hraní požitek mít prostě nemůžeš. A o nějaký improvizaci taky nemůže být řeč, pokud ovšem nemáš vyjímečný talent. No já za to nemůžu, když něco dělám tak tomu chci přijít na kloub a jdu do plnejch. Už jsem prostě taková. Návodovej typ. Neměj představu , že mě to nějak těší, není jednoduchý se sebou žít. Závidím všem bezstarostným salámystům. A kam mě to táhne? No vím jen to, že z většiny ultramoderních věcí se mi dělá zle na duši a přijdou mi jako výsměch lidský inteligenci. A je fuk za kolik se prodávají.   Ahoj

 


<reagovat 
 Aine (Občasný) - 20.4.2009 > JaBu> Máš zcela běžný laický názor. Nechci tě nějak poučovat, na to nemám munici. Jen jsem pobrala, že zřejmě považuješ za "ideál" buď barokní šerosvit nebo realisticko-romanticky podanou malbu. Nechci tě vytáčet, opravdu to tak neber, ale s největší pravděpodobností se nenaučíš malovat na úrovni, která by ti vyhovovala. Snažíš se z fleku dělat "obrazy" - ale tak, jak mají vypadat přece, ne? A to je jak? Nemusíš mít ráda konceptualismus nebo expresivní pohrávání s emocemi, někdy skutečně vyvolávající až pocit nechuti. Ale vem v potaz, že doba se mění, a jestli se ti líbí třeba modernější design nábytku, už máš cit pro "současné umění". Ale to je jedno. zas cpu rozumy. Jen JaBu, já si myslím, že máš právě už dost technických schopností, trochu se divím, že se pořád snažíš dělat obrazy podle něčeho už dávno udělaného. když začneš mít radost z těch chyb, co děláš, třeba objevíš úplně jiný vesmír :-)
<reagovat 
 Side (Občasný) - 21.4.2009 > JaBu> Ahoj, mám otázku, kdyby se Picasso narodil o 50 let později, také by se ,,mordoval,, s technikou?Jinak dík za koment, asi vím jak to cítíš, protože jsem měl to samé období. Z moderního umění se mi nejvíc líbí sociologie a pěkně provokativní. S abstrakcí máš recht, ta už není v modě, ale o to si jí vážím víc:-). Každý máme v krvi a duši a něco jiného a pokud se nám to podaří, budou se nám líbit všechny styly:-)
<reagovat 
 JaBu (Občasný) - 20.4.2009 > Aine> Já vím, že to myslíš dobře a díky, že se mnou takhle pářeš. Taky jsem si uvědomila, že sem se proflákla jako netolerantní debil. Koukala sem na nějakou galerii moderního umění, abych si udělala jasno a zjistila, že se mi dost věcí hodně líbí. Takže oprava nelíbí se mi většina abstrakcí, a když tak mi přijdou jako, jak ty říkáš, pěkný tapisérie.  Víš co, tyhle srč. maluju protože si potřebuju občas oddychnout a nemám čas a hlavně klid přemýšlet a vymýšlet. Občas nějaká myšlenka přiletí, ale za chvíli o ní nevím a zůstane jen neurčitej pocit ztráty :-))). A stejně, i kdyby si zapamatovala a rozvíjela, tak stejně to na plátno dát asi neumím. Myslím technicky, já vím třeba jak by to mělo vypadat, ale prostě ty základy, za kterýma si fakt stojím, mi chybí a od přírody mi, bohužel, daný nejsou. Tak prostě maluju dekorace, aby mi ze samý práce nehrabalo a měla si očem tady pokecat. Třeba jednou nějakej posun přijde, necháme to koňovi.
<reagovat 
 magnet (Občasný) - 21.4.2009 > Aine> nepletl bych dohromady moderní nábytek a umění.. to je jiná knihovna..
<reagovat 
Mima (Občasný) - 27.4.2009 > ...až na žlutej hadr se mi to docela líbí, barva klobouku mi naopak k tomu sedí, jen, když už takto, dostínovala bych podobně jako masku i ostatní, bubínku stačí hodně málo, a bude fajn...já bych to nevzdávala, k uvolněnější malbě "neuhlazené",bez zbytečných detailů se dostaneš, na masce je to vidět
Body: 4
<reagovat 
 JaBu (Občasný) - 27.4.2009 > Mima> 
Ještě jsem to trochu dodělala, ale spíš ten hadr. Je zajímavý, že mi ta maska šla tak nějak bez dřiny. Bylo to poprvé, co jsem to tak cítila při malování. Asi, že ji mám osahanou jak plyšáka:))). Díky zdravím tě

<reagovat 
 Mima (Občasný) - 27.4.2009 > JaBu> ..no právě!!!,  bez dřiny a uvolněné...o tom vede se řeč, jsi na cestě ...taky bych ráda, jenže po velké pauze budu dřít jak mezek..ať se daří!
<reagovat 
 JaBu (Občasný) - 27.4.2009 > Mima> Třeba je to jak s jízdou na kole a bude to v pohodě:-).  Tak držím palce a těším se.
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 20.4.2009 > "

."
Body: 5
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Občasný) - 20.4.2009 > Zeanddrich E.> "... -a mimochodem, jak

tam bylo...? -Nechytila jsi tam třeba něco;... !?.
."
<reagovat 
 JaBu (Občasný) - 20.4.2009 > Zeanddrich E.>  úžeh............vydržel celých těch dvanáct let. Bylo tam krásně a smutně...
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Občasný) - 27.4.2009 > JaBu> "... -no ale Ty

jsi mi stále "více a více" tajemnější, záhadnější; ... -podle těch "propriet" jsi musela být někde asi "dosti hluboko"; ... -nejmenuješ se Ty nakonec náhodou třeba "Emilia Holubovaá...", nebo tak nějak; ... - ? -Jo a smutně, to by bylo asi i mně (( ...-znáš to: -"Jsem také zálesák, a klidně bych přežil v divočině pouze s nožem, proudem, ledničkou, mikrovlnkou, počítačem, internetem, zdmi, městem, střechou, autem, podlahou, sporákem a topením... .“)), etc. -Ale vážně: -alespoň toho vopičáka nějakýho jsi si tam neochočila ((.. -alespoň "pro trošku" té "nezbytné zábavy" ...? ))
."
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter