Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Zaměstnávám svoje smysly rozkvětem
Autor: Raimund (Občasný) - publikováno 22.4.2009 (20:15:04)

Pěkně ho upletu a nechám nakynout

znovu si vmyslím les i sem tam ženu

vy modré přítulné visuté měsíce!

dětství a třešně květ

ukotvím znovu sem

            

obydlím krajinu obřadným výletem

petrklíč studánku mých dávných pradědů

co všechno urvali, knih celé hromady

jen aby stvořili pravdivé jaro

 



Poznámky k tomuto příspěvku
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 23.4.2009 >

líbí


Doporučil 
<reagovat 
Marita (Občasný) - 23.4.2009 >
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
smithers (Občasný) - 22.4.2009 > ANO! Snad jen (občas) méně popisnosti (subjektivně). Obydlím krajinu... Jsi prostě dobrej. Máš to a za to ti dík.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 23.4.2009 > smithers> Potěšila mne především poznámka o popisnosti. Ta je  pro mne vždy, s ohledem na vytváření básně, sporným bodem. Zohledním-li míru abstrakce, podílu sdělení, hloubky základu, na kterém báseň stavím..a jiné předměty-často se obávám, že se zapletu do nějaké ostudy, např. Calabiho-Yauových tvarů. Nakonec to tedy vzdávám ve prospěch popisnosti a nápojů vznikajících v důsledku kvašení. 
<reagovat 
 smithers (Občasný) - 23.4.2009 > Raimund> Naprosto v pohodě. Je to dobrá věc.
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 23.4.2009 >
Doporučil 
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 23.4.2009 > "

."
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
zochrova (Občasný) - 23.4.2009 > Trochu tam křičí červená knihovna,ale třetí řádek se povedl...fajn metafora!
Body: 3
<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 24.4.2009 > zochrova> Vím, že vkus čtenářův měl bych živiti z kořenů antických neb řeckých. Leč pohodlnost moje nedovoluje mi tak dlouhou cestu vážiti, natož abych verše svoje klasickému lýry doprovodu uzpůsoboval. Nejsnáze tedy uvolňuji pohlavní rozčílení svoje, jež zapříčiněno nastávajícím jarním obdobím jest, skrze Tebou již zmíněnou knihovnu.
<reagovat 
zochrova (Občasný) - 24.4.2009 > Já si nemohu pomoci,ale ty visuté měsíce jsou perfektní
a je to dobré.Ať žijí žabomyší války.Vidíš,mladíku,jak jsi populární.
<reagovat 
čtenář_čte (Občasný) - 24.4.2009 > Promiň, že tak neustále sleduji tvou tvorbu...hledám tě...jenom bych reagovala na zochrovou - mně se právě ten třetí řádek nepozdává...
tak buď je póza tvá poloha drsňáka nebo poloha romantika, melancholika. Nebo ani jedno?Ty nepozoruješ ve svých básních ty různé polohy?
<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 24.4.2009 > čtenář_čte> ,,v básních nikoliv, prosím
<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 24.4.2009 > čtenář_čte> Vážně: v plenéru záleží moc na tom, kam se malíř postaví a z jakou pozici pozorovatele vnukne divákovi. V případě cesty jsem si říkal, že nejpoutavější bude pohled od jejího okraje u jedné strany formátu tak, aby se rozprostíral  co největší sférický obraz krajiny směrem ke druhé straně, potom jsem padnul do nějaké jámy.Od těch dob mám k  polohám tvůrce jistou averzi.
<reagovat 
 čtenář_čte (Občasný) - 25.4.2009 > Raimund> Vážně?

<reagovat 
paryb (Občasný) - 28.4.2009 > Vyniká tady v tom mumraji zářivých květinek a mladého pelu.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
moře (Občasný) - 29.4.2009 > dobrý Bobe
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
holger (Občasný) - 29.4.2009 >  Nebudu se (s touhle Tvou polohou) opakovat.  ÷)
Doporučil 
<reagovat 
jiri-jirik (Občasný) - 27.4.2009 > No jo, takhle já to nikdy nenapíšu, ale rád bych, aspoň někdy.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 30.4.2009 > jiri-jirik> Snad bys nechtěl také psát škaredý básničky?
<reagovat 
BELA1 (Občasný) - 30.4.2009 > Moc pěkná..
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter