Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Mámení
Autor: Lucie Grimová (Občasný) - publikováno 7.9.2002 (00:26:40)

Had nekonečna

plazí se k ruce

chtěné

vzácný plyn

proplouvá duší

tajemnou

touha a naplnění

ovládají sny

nesplněné

třpyt štěstí

oslepil mysl kamennou

impulsy smyslnosti

probíjí srdce

nezkušené

krvavé rty

sají dech

ticha

mrazivé doteky

hřejí tělo

nezkažené

sladká slova

omamný šepot

ucha

 

   ...



Poznámky k tomuto příspěvku
Martin (Stálý,Redaktor) - 27.9.2002 > Sice spousta hezkých přirovnání, ale mám raději reálnější přirovnání...mám tím na mysli, že hada na ruce či krvavé rty nemám každý den, tedy nemohu si pod tím reálně vybavit pocit, chvíli...a tím navodit nějakou vnitřní atmosféru, lepší je v tomto pro mne coby čtenáře třeba mokrá ponožka, kapky od ucintnutého sladkého kafe na stole, prasátka, které hází auto projíždějíce mezi stromy...víš, něco ze života...
Body: 1
<reagovat 
 Lucie Grimová (Občasný) - 24.10.2002 > Martin> Ahoj Martine, díky za kritiku. Tady je moje vysvětlení k té básničce. Myslím, že mámemí nezažíváš každý den, tudíž se to nedá popsat reálně. Je to vlastně jen taková moje fantazie popisující určitý pocit. To je vše. Určitě se zase ozvi. Zdraví Lucie Grimová.
<reagovat 
 Martin (Stálý,Redaktor) - 24.10.2002 > Lucie Grimová> Rozumím, děkuji Lucko za odpověď, k tomu ostatně poezie slouží, ta básnička není špatná, měl jsem jen na mysli, že třeba mne jako čtenáři se lepší vybaví ta chvíle, kterou popisuješ, na základě obyčejných věcí, které denně prožíváme...víš, třeba s hady jsem se naposledy setkal v dětství coby chovatel, tedy ve mne to vyvolá podvědomě pach terária, hebkost jejich kůže, rychlost, jakou hrozníš zabí myš, ale také jejich nemohoucnost dělat cokoli, když je jednou rukou chytíš za hlavu a druhou za ocas..., ale zase na druhou stranu tu bude asi dost lidí, kteří je znají jen ze zoo atp. Mne zase nic třeba neříkají "impulsy smyslnosti" či "oslepení mysli kamenné", nemohu se tu zachytit žádného svého známého prožitku, byť to zní třeba hezky. Na toto jsem reagoval, i když je mi jasné, že jde čistě o můj osobní ryze subjektivní dojem.
<reagovat 
 Lucie Grimová (Občasný) - 7.11.2002 > Martin> Ahoj, to máš parádní zkušenost s těmi hady. Pro mě had symbolizuje nekonečnost, pokušení, ale i tu hebkost jak si zmínil. Máš úžasnou schopnost něco vysvětlovat. Příště se pokusím napsat něco více srozumitelného. Ale jak si už sám poznamenal poezie je ryze subjektivní. Díky, zdraví Lucie
<reagovat 
 Martin (Stálý,Redaktor) - 7.11.2002 > Lucie Grimová> 

Ahoj Lucko,víš, ta Tvoje básnička mne tak nějak, když jsem Ti tu odpověď napsal, dovedla k takovému asi týdenímu přemýšlení nad vším. Podobně abstraktně, jako ty, píše celá totiž řada lidí, každý má však svůj styl a abych se Ti pravdu přiznal, tak nějak jsem ve svém nitru došel k tomu, že se nevědomky bráním těmto abstraktnostem,že bráním jen reálno a že to není dobré...víš, rozšíření si nových obzorů a tak. Pokusil jsem se tedy napsat něco v tomto, nosím to už třetí týden v tašce a vidím, že to není tak jednoduchý. Nuže,tedy, děkuji za nakopnutí a až to bude, napíši Ti, abys mi to zkritizovala:-)

Pěkný den,Martin


<reagovat 
 Lucie Grimová (Občasný) - 12.12.2002 > Martin> Ahoj Martine, mám radost, že tě to tak "nakoplo". Doufám, že mi brzy napíšeš co jsi v tomto stylu vytvořil. Těším se. Ono to není jen o stylu, ale i o smýšlení a vnímání věcí do hloubky, ne jen povrch. Realita je relativní. Na všechno se můžeš dívat z mnoha úhlů a pokaždé tu samou věc uvidíš jinak. Přeji Ti mnoho dobrých nápadů. Měj se hezky, Lucie
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter