Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Povodeň
Autor: Martin (Stálý,Redaktor) - publikováno 10.9.2002 (09:30:09)
Povodeň

Odplivlo si nebe
- snad mu vlétli do krku
první tažní ptáci
- to zašimrá to vzadu
a každý hned ...

Tak procházel jsem večer
tou spoustou známých zákoutí
a sledoval ty zmatky
a brodil se z toho nebe
po kotníky ...

Nedaleko Zbraslavy
uviděl jsem volavky,
jak se tam v poli mají,
to když jeden přijde o všechno,
druhý se aspoň nají.


Poznámky k tomuto příspěvku
Kapucín (Občasný) - 10.9.2002 > Eště to chtělo nechat k doplnění koncovku u Zbraslav..., že áno? :o)
<reagovat 
stefan (Občasný) - 10.9.2002 > ..promin, tohle mi nejak "nezabralo"..(
<reagovat 
čmelák (Občasný) - 10.9.2002 > Cože? Myslel jsem, že nejsi tak hroznej básník, ale tohle je naprostá sračka.
<reagovat 
 Martin (Stálý,Redaktor) - 10.9.2002 > čmelák> Se ví, širokej repertoár, mám i horší:-)))
<reagovat 
Martina (Občasný) - 12.9.2002 > Možná to chtělo nechat ULEŽET ... :O))
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 13.9.2002 > Ale kdepak uležet!:-) Tak na to Martino koukám, že když jednou za čas složí něco hroznýho, že mu to zajistí publicitu,neboť tato básnička se koukám dostává mezi mé nejsledovanější:-)))
<reagovat 
anonym1 (Občasný) - 13.9.2002 > Martin: Přesně tak, není nad lepší reklamu, kterou ti zajistí ta nejhorší známka !! Budeš brzy slavnej jen tak dál!!
<reagovat 
*** (Občasný) - 16.9.2002 > Hrozny!!!
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 16.9.2002 > Mno, to jsem rád, mělo to být nechutný, co je na povodni krásného?:-)
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 16.9.2002 > Mno ... první strofa průměr, spíš podprůměr. Druhá fakt děs, slovo na doplnění - hádám "zvratky" - mě napadlo až po chvíli a vůbec mi tam nesedí (stejně jako v prvním odstavci). Závěr - dobrej nápad s volavkama - ale vyjádření zas kulhá. No nic, i 4eská hokejová reprezentace občas prohraje :o)
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 17.9.2002 > Člověče, DeadKennedysy, tys jak Ti ostatní, což v tom nevidíš tu nebývalou krásu? Jedná se o dílo nadčasové s tradičními folklórními českými prvky, ano - i se špetkou surrealistických tendencí! Heleď, vrať se k tomu a přečti si vše ještě jednou, aby jsi mi to mohl pochválit a mohls uznat, jak ses mýlil
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 17.9.2002 > Martin :o) Ahaaaaa ... jsem si nevšim těch surrealistických tendencí :o)) - no jo, ale nemůžeš chtít po lidech aby to chápali už dnes, doceněn budeš tak za 100 - 200 let :o)
<reagovat 
 Martin (Stálý,Redaktor) - 18.9.2002 > DeadKennedys> :-)))...proto na ně taky už dnes upozorňuju, aby si lidi začali zvykat:o))))
<reagovat 
amba (Občasný) - 21.9.2002 > Ahoj Martine, vazne ta basen neni dobra. Znamkovat ji nebudu. Nejde o to, ze by basen nemohla vzbuzovat nechutne pocity, vzdyt koneckoncu dila Tebou zminovananeho surrealismu nekdy zobrazuji veci.... a vzbuzuji tomu umerne pocity, ale zaroven jsou remeslne velice dobre odvedene. Obloha otevrela svuj chrtan, aby vratila zemi vse, cim byla nakrmena...Napad je to zajimavy, jenze ty verse se nepovedly. A pravopis te koncovky (Zbraslav) take pekne skripe....nebo to mel byt zamer?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý,Redaktor)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter