Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Čáry
Autor: smithers (Občasný) - publikováno 11.5.2009 (13:36:29)

Z povinnosti polykaný

prostor žití

namokralé jazyky

jenom myšlené

nad uličními vpustěmi

roseného světla

 

bezhlavě místnostmi

pulzujících stínů

 

těžká řeka víček

řezaných ranními

žaluziemi odložených

masek příměří

 

jen lehce paže

rozkrojí pojení vzduchu

a dlaň zjizví

neviděné budoucno

linearity.



Poznámky k tomuto příspěvku
paryb (Občasný) - 11.5.2009 > ahoj, člověče, je to na mne snad příliš složité, tolik přídavných a podstatných jmen na tak malém prostoru, dneska to nepoberu... snad zítra
<reagovat 
smithers (Občasný) - 11.5.2009 > V pohodě, to neřeš. Pokud se chci někam vracet, musím prvně někam dojít.
<reagovat 
Serpentin (Občasný) - 11.5.2009 > vpusť je s ť - ať tam dojdeš, ťapityťap .-)
<reagovat 
 smithers (Občasný) - 11.5.2009 > Serpentin> Díky, opraveno, pochoduju :-)
<reagovat 
Hyda (Občasný) - 11.5.2009 > Když už došlo na tu vpusť, tak nejenom s ť, ale tě.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 smithers (Občasný) - 11.5.2009 > Hyda> Díky moc za D :-)
<reagovat 
Bart (Občasný) - 11.5.2009 > Fakt dobrý. Hezký pozdrav z Moravy.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 smithers (Občasný) - 12.5.2009 > Bart> Děkuju ti moc.
<reagovat 
vřes (Občasný) - 11.5.2009 > je to takový šikovný, ale zážitek utek. čím to?
<reagovat 
 smithers (Občasný) - 12.5.2009 > vřes> Nevím jak ty, ale já jsem si to užil :-) Díky.
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 11.5.2009 >

tak přemýšlím...jestli už to není jen jak brousit slova k dokonalosti...:-) ještě špetku srdce...a bude to dokonalé...

tak takhle to vidím já...a jsem laik předestírám..


Body: 5
<reagovat 
 smithers (Občasný) - 11.5.2009 > Mbonita> Děkuju. Ono to někdy o tom srdci prostě není, nejde to vždycky. Ale přitom tam něco z toho je, ale poctivě mezi řádky :-)
<reagovat 
 Mbonita (Občasný) - 12.5.2009 > smithers> já vím že tam něco je...o tom žádná..
<reagovat 
 smithers (Občasný) - 12.5.2009 > Mbonita> Jestli vzpomínáš, tak jsem tě kdysi prosil o pár témat. "Čáry" mezi nimi byly taky, takže vlastně za to můžeš ty :-) Dlouho jsem hledal a pak to přišlo. Spojení několika málo esencí a najednou ti to exploduje v hlavě.
<reagovat 
 Mbonita (Občasný) - 13.5.2009 > smithers> Vím..co jsem Ti poslala...a beru.. a těším se co z tebe vykrystalizuje dál...zraješ to je nepopiratelné:-))
<reagovat 
 smithers (Občasný) - 13.5.2009 > Mbonita> OU :-) Tož budem vidět.
<reagovat 
tuik (Občasný) - 12.5.2009 > no to je ono. konecne doporucuju s cistym svedomim:)
Doporučil 
<reagovat 
 smithers (Občasný) - 12.5.2009 > tuik> Já ti moc děkuju. Podle komentářů lze tušit, že každý vidí věci jinak. A to je dobře, nechtěl bych, aby to tu bylo mono. Takže mnohokrát díky :-)
<reagovat 
 paryb (Občasný) - 13.5.2009 > smithers> a o tom to je :-) znám jeden lit.server, kde se všichni chválí... je to moc pěkný, pár dnů se ti to líbí, ale najednou zjistíš, že tě to nikam neposouvá... a nakonec už prosíš lidi na kolenou, aby tě trošku kritizovali... tady to tak snad není :-)
<reagovat 
 smithers (Občasný) - 13.5.2009 > paryb> Jojo. Já teda nikam jinam nechodím, na to už nemám čas. Ale vím, že časem lze zjistit, že kritika některých je prostě kvalitnější než kritika ostatních - viz redaktoři nebo někteří protřelí autoři. A pochybuju, že nám tu bude někdo mazat med kolem huby :-) Něco napiš, ať si počtu :-)
<reagovat 
 paryb (Občasný) - 13.5.2009 > smithers> Psala bych, psala, kdyby mi to myslelo... Snad brzy :-)
<reagovat 
 smithers (Občasný) - 13.5.2009 > paryb> To přijde a pak ti to utrhne hlavu :-), hlavně se do toho nenuť.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter