Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Příprava žrádla pro psa z kolekce výplody mého chorého mozku
Autor: Tamara () - publikováno 13.6.2000 (22:04:26), v časopise 16.6.2000
          Přicházíte domů a k nohám se vám vrhá rozjívené a hladové černé psisko.Jste utahaná z celodenní dřiny,ale přece jen se nad ním slitujete a jdete k lednici.Ale ouha!Zapomněla jste koupit konzervu.Avšak v lednici máte spousty syrového masa a mražené zeleniny.No,co se dá dělat?Dáme se do vaření.

        Za neustálého doprovodného štěkotu bláznivého psa vytáhněte z chladničky kuřecí žaludky,jednu větší mrkev,a pokud máte doma zvířecího labužníka,tak i žampióny.Dále budete potřebovat menší hrnec,kuchyňský nůž a dřevěné prkýnko.

        Nejprve očistěte mrkev a rozkrájejte ji na malá kolečka.Při porcování kuřecích žaludků dávejte pozor,abyste nezapíchla vašeho miláčka,který vám s nešťastným kňouráním skáče po nohou.Pokud jste pevné vůle,psa ignorujete,avšak pokud jste charakteru spíše slabšího,zavřete jej na chodbu.

        Pustíte si nahlas rádio a užívate si slastný pocit,že vám pejsánek nedrásá kolena.Jeho zběsilého ryku na chodbě si ani v nejmenším nevšímáte a rozkrájené přísady vhodíte do hrnce a zalijete vodou.Postavíte kastrol na plotnu a běžíte zachraňovat vaše zvíře,na které zatím na chodbě spadl věšák,a teď řve,až vám málem upadnou uši.Pokoušíte se je uklidnit a nábožným pohledem sledujete kapalinu v hrnci,zda již nepřichází do varu,a neukončí tak vaše trápení.

        Konečně jste se dočkala.Vypínáte sporák a náhle zjistíte,že už se na vás váš pohmožděný drahoušek nedívá.Ohlédnete se a díváte se do prázna.Dobře víte,kde je.

        Masový vývar,který z vašeho úsilí vzniknul,přelejete do psí misky a necháte na balkóně chvíli vychladnout.Najednou dostanete strach,protože v domě je hrobové ticho.Začnete volat jméno svého psa,ale on vám neodpovídá.S hroznou představou,že by ho snad z hladu mohl chytit srdeční kolaps běžíte s miskou v ruce na chodbu,kde má pelíšek.Váš mazlíček zde sedí jako v tranzu.Dívá se na misku s vodou.Najednou obrátí oči na vás a jeho zrak spočine na misce.Okamžitě ožije a začne štěkat,až z toho máte málem infarkt vy.Položíte misku na zem a odbelháte se do ložnice.Brzy usínáte spravedlivým spánek.

        Za několik dní vás vzbudí řinčení zvonku.Doplahočíte se ke dveřím a převezmete od příslušníka poštovního úřadu dopis.Po jeho přečtení se s bezmocným pláčem sesunete do křesla.

"JSTE POVOLÁNA K SOUDU ZA OPAKOVANÝ,NEPŘESLECHNUTELNÝ HLUK V DOMĚ!!


Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář jš - 20.2.2004 > Budte rádi ze se vam toto deje jen kvuli zvíratum a v najemnim dome a ne kvuli malim detem v rodinem domku
<reagovat 
HACKMAN (Občasný) - 16.6.2000 > tema na fejeton se me libi, (mam totiz taky psa) snad jen bych ho ja pokratil aby byl sviznejsi , co ty na to?
Body: 3
<reagovat 
Michaelenka (Občasný) - 26.6.2000 > Tamaro, Tamaro....:o) Taky mám psa, ale tohle bych asi kvůli němu neudělala.:o) celkově se mi to líbilo, asi sem pošlu taky něco obdobně zábavného.
Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi ()  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter