Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Patrik
Autor: Lola (Občasný) - publikováno 13.6.2009 (00:06:18)


Poznámky k tomuto příspěvku
Aine (Občasný) - 13.6.2009 > povedl se ti výraz toho kluka
Body: 4
<reagovat 
navzdory (Občasný) - 13.6.2009 > mně tam chybí víc kontrastů v tváři, je takový plochý ... a ten podpis :/
<reagovat 
Věza (Občasný) - 15.6.2009 >
Body: 5
<reagovat 
Filip B. (Občasný) - 16.6.2009 > Ty vole....Adam Bernau z Návštěvníků.....
<reagovat 
huwik (Občasný) - 13.6.2009 >

ty vlasy mi nepřijdou zrovna šťastné. Nevím, jak to popsat. Nejsou jako vlasy. Zkus se podívat na jiné kreslíře. Třeba i tu na totemu je spousta lidí, kteří jsou na kresbu dobří. Já osobně mám ráda tvorbu od Davidhuge. Ale můžeš se podívat i na slavné malíře, ti taky kreslili dobře - Michelangelo, Leonardo, nebo Durer (s přehláskovaným ,,u" neumím to na pc napsat xD ) Jen u těch je občas problém, že na netu těch kreseb moc není, spíš maleb. Nemusíš ani kopírovat, stačí se jen podívat, jak to dělali. Ačkoliv kopírováním slavného malíře se člověk taky může naučit kreslit a později díky němu se dopátrat i ke svému vlastnímu stylu.

Jinak bych možná zkusila i jinou techniku jako uhlel, či tuš. Nebo co tě napadne. Jen tak člověk pozná, co mu nejvíc sedne :o)


<reagovat 
 Lola (Občasný) - 17.6.2009 > huwik> Děkuji, neboj ja tohle vsechno delam:o) ale jak jiste vis tak trening na lidech, co znas a zvlast podle zivych je daleko lepsi:-) Trening je jedina vec co mi muze pomoct, ale i tak dik, treba za 40 let az mi bude 56 :D udelam neco poradneho:o) ja jsem se zatim spokojila s tim, ze se vse zacalo podobat.. a docela věrně:-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter