Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
nevěděla jsem, že jsi malířem
Autor: Ozka (Občasný) - publikováno 27.6.2009 (00:37:43)

 

Představila jsem si sama sebe v posteli. Přikrytá, schoulená do klubíčka, pod tlapkou plyšového medvěda, co voní po heřmánku. Nejsem ve svém pokoji, nevyrostla jsem tu.


Proto je mi líp?


Nejsou zde moje vzpomínky ani bolest. Jen prázdno. Stejné prázdno mě poslední dobou pronásleduje.


Proto nemohu spát?


Zavírám oči a jsi přede mnou, můžu natáhnout ruku a pohladit Tě po tváři, odhrnout vlasy z očí. Jsem si jistá, že by ses usmál.


Proto jsme oba svobodní?


Sen o borůvkách - pár vteřin, neopakovatelných, šly by pouze prožít a pak tisíckrát zopakovat ve vzpomínkách.


Na to není odvaha?


Ten sen u Tebe vyvolal možná úsměv, plamen, lehkou nevolnost a snad trochu posměchu.

Já měla chvíli pocit bez-tíže.

Připadá mi to hrozně dávno. Zakázala jsem si snít, plakat a řezat se. Snažila se fungovat, nemyslet, přeprogramovat život, osamostatnit se a zachránit minulost.


Tak co je špatně?

 

Na něco čekám a nevím na co. Jak nesnáším čekání, nedokáži nic dělat, prožít, soustředit se.

Za zavřenýma očima proběhla představa. Takové tu již dlouho nebyly. Stydím se za ně, jsou chtíčem nebo zvrhlostí? Pro mne pouhá touha bez kontroly, která je ve všem, co dělám, na co se zaměřím.


Proto jsem taková jaká jsem?


Vítězství i prohra. Mám strach. Zvolila jsem samotu dobrovolně, aby mi bylo líp. Na co mi má být líp? Mám dar, který umírá.




Představa... … uskutečněná

sedím v pokoji a píšu, je ticho, venku tma, čekám na déšť a jeho vůni... v duchu si skládám všechny střípky, co jsi mi za ty probdělé noci poskytnul... je z nich dokonalý nehotový obraz... nevěděla jsem, že jsi malířem...



Poznámky k tomuto příspěvku
Věza (Občasný) - 27.6.2009 >
Body: 4
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 27.6.2009 > je to špatný - klišoidní..
<reagovat 
 Ozka (Občasný) - 28.6.2009 > pořezaná_sluncem> samozřejmě
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 29.6.2009 >

líbí,  asi mám dnes kýčovitě-klišoidní náladu...

 

každopádně pro příště bych uvítala jiný (světlý) podklad pod to písmo...  skoro se to nedá přečíst :(


Body: 5
<reagovat 
 Ozka (Občasný) - 29.6.2009 > Quotidiana> příště světlý podklad - píšu si :))
<reagovat 
Lamarski (Občasný) - 28.6.2009 > s tím malířem jsem to moc nepochopila, ale jinak se mi to celkem líbilo - taková pocitovka s náznaky konkrétních situací.
<reagovat 
 Ozka (Občasný) - 29.6.2009 > Lamarski> kamarád se kterým si dost často povídám mi o sobě skoro nic neříká, pouze z toho o čem se bavíme ho poznávám, jsou to informace, které se postupem času zpřesňují, je to jakoby namaloval podmalbu a pořád hlídal celkový vzhled obrazu s každým dalším detailem - iluze o něm je sice moje, ale nápad je on sám

vím, že takhle to v životě normálně chodí, ale lidé o sobě většinou povídají a povídají a dá se o nich udělat celkový "obrázek" hned, časem se sice může přeměnit, ale stejně už je ovlivněn tím předchozím a nijak zvlášť se neliší, takhle ten obraz pořád ještě není hotový :)

asi jsem to nezvládla napsat moc dobře, když to musím vysvětlovat :(
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 29.6.2009 > Ozka> Ne, napsala jsi to v pořádku, to jen já, jak nemám všechno po lopatě naservírované, tak nevidím neslyším, jen občas mám světlé chvilky:)))) Pěkné počtení.
<reagovat 
tea (Občasný) - 30.6.2009 >
Body: 5
<reagovat 
grizzly (Občasný) - 9.12.2010 > líbí se mi to moc
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter