Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 17.7.
Martina
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
a z kolekce Ztracené písně menhiru
Autor: Laurent Cellier (Občasný) - smazáno
Pokračování>


 Lamarski (Občasný) - 30.6.2009 > Laurent Cellier> Kolik tenhle prví díl asi má normostran? 5-6 a postav máš stejný počet + říše a chrámy, které si pletu, rozeznám jen rudou a bílou a lidé království, to už je na mě moc. Nicméně musím ocenit, že jména jsou moc pěkná. Nevím, co k tomu dodat. Fandové fantasy si nejspíš přijdou na své. Já jsem holt taková, že když si přečtu zadní stranu nějaké fantasy knihy a zjistím, že je přeplněna množstvím postav, světů a zázračných schopností, vím, že nemám chuť se probírat půlkou knihy a snažit se pochopit kdo, co s kým, jak a proč. Bohužel takových fantasy jsou mraky. Skutečně dobrý příběh vtáhne do děje, nebo tě nutí přemýšlet, co se stane dál. Pokud ti stačí se zařadit mezi průměr, je to v pořádku. Sama vím, jak je těžké vyškrtat a zničit svou práci, hodiny dřiny a vymýšlení a začínat pořád znovu a znovu. Možná je lehčí si říct, to čtenář přeci skousne;)
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Lamarski
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
5 6
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter