Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 4.6.
Dalibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
akvarel
Autor: magnet (Občasný) - publikováno 2.7.2009 (13:02:15)


 davidhuge (Občasný) - 3.7.2009 > huwik> zkusim to popsat: 1. Priprav si papir,drevenou podlozku (nebo odmastenou sklenenou), a papirovou pasku (takova ta s klihem naspod jak to musis navlhcit aby to lepilo,koupis ji v kazdem papirnictvi.

2. Natrhej si presne pasku k prilepeni papiru k desce.
3. Bud papir ponor do vody a nech ho okapat nebo navlhci papir houbickou z obou stran na desce. Nemusi to byt moc mokre,staci trochu.
3. Pak navlhci pasku a prilep ji po okrajich papiru.Az papir uschne,tak se ti krasne natahne a pri dalsim vlhceni se ti pri zaschnuti vzdy vypne.


Je to primitivni vec,ale ze zacatku si porkrat zkus at zbytecne nekurvis dobrej papir.

Vzdy se snaz aby bylo na papiru co nejmene vody,protoze to jednak dlouho schne a casto se pasky odlepuji kdyz je to mokre.

Ja ho vzdycky necham poradne navlhcit ve vane treba a pak ho dam na dvere at prebytecna voda ztece dolu a pak papir krasne prilepim a kapesnikem jeste odsaji vlhkost.

Nebo si kup akvarelovy blok ,ktery uz je lepeny. Je to po 20 listech az do A2.

Na internetu jsem to nenasel tak to snad pochopis,ale mel by jses to naucit je zakladni vec pri praci mokrou cestou. JA si natahuji papir i u kresby treba. Beru to jako samozrejmost
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli davidhuge
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter