Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Plavba?
Autor: .Lí (Občasný) - publikováno 14.7.2009 (10:55:08)

 

 

A ta bezbřehost plynutí

proudem je sdílením

všeho co se dosud stalo

a co se nejspíš ještě přihodí

 

A přesto.....

Pocity i myšlenky zde nejsou

Běží po břehu který chybí

Propojování rozpouštění.....?

Bez úžlabin vynořování paměti i vcházení dějů

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Joe Black (Občasný) - 14.7.2009 > zaujala
<reagovat 
ttomass (Občasný) - 14.7.2009 > nezaujala
Body: 1
<reagovat 
whispermoonlite (Občasný) - 15.7.2009 > na takovýmhle textu není nic špatnýho, sám to dobře znám. to sou nevyhnutný texty, není na každým kroku přírodní zajímavost. nemluví to do prázdna, zároveň si takovouhle věc obvykle napíše každý sám, každá sama. autoři za sebe přicházejí na podobné věci, potom záleží, co z toho vyleze za tvar. dost se to týká i autorskýho stylu. kde je vyhraněnější styl, je větší šance, že znovu nalézané věci budou podány nějak nově. - i když, teď se musím napomenout. jak to čtu znovu a pozorněji, chce se mi říct, že to s tou básničkou nebude jen tak. Když se nad tím zamyslím a přestanu klouzat po obrazech, zjišťuju, že to říká docela hodně. Asi mě zmátl ten tvar, vypadá trochu, s prominutím, nevýrazně. Jenže, když se dívám, jak bych to změnil, tak se mi zdá, že slova jsou na svých místech. Poslední verš je na mě moc těžkej, ten neposoudím, ale ty tři před ním, to se mi teď jeví silný. A první strofa k tomu nezbytně patří. Takže nakonec, ano, už moc přemejšlím. Takže se omlouvám za zmatenou reakci.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter