Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Parta
Autor: Věza (Občasný) - publikováno 10.2.2010 (00:38:28)


Poznámky k tomuto příspěvku
lila.lina (Občasný) - 10.2.2010 >
Body: 5
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 10.2.2010 >

",

 

."


Body: 5
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 10.2.2010 > Akorát štyry na mariáš :-)
Body: 4
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 10.2.2010 > sadaf> No dyk si ho taky pak rozdaly... 
<reagovat 
zochrova (Občasný) - 10.2.2010 > sešly se na drby drby doprovody a tys je vyrušila...ty seš!!!
Body: 5
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 10.2.2010 > zochrova> Nemaj drbat, ať se radši drbou za ušima....., ale s tím by asi měly docela problém..    
<reagovat 
wizigot (Občasný) - 10.2.2010 > Kam na ně chodíš?
Body: 5
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Občasný) - 10.2.2010 > wizigot> 

"...-pro samá káčata "není" kam "plivnout" (( ...I. Mládek...  ))... ...-ale řekl

 

 bych, že tohle foto bude spíše z archivu...; ... .

."


<reagovat 
 Věza (Občasný) - 10.2.2010 > wizigot> Prozradím - na dvorek (ale psssst). 
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 10.2.2010 > Zeanddrich E.> Tak nějak, Mládek dí pravdu, taky co plivat mezi zvířaty, že...   Jináč, z archivu, no jak se to vezme. Fotka vznikla asi před rokem a půl, myslím... 
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 10.2.2010 >
Body: 4
<reagovat 
S.z.i. (Občasný) - 10.2.2010 > ta jedna není zrovna dobře vychovaná, jako ten kosák v Brně pod okny dadik
Body: 5
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 10.2.2010 > S.z.i.> Jj byla pěkné tvrdohlavá, prostě si postavila hlavu a nehla a nehla jsem s ní...
<reagovat 
atreb (Občasný) - 10.2.2010 > pekna particka, mam takovej pocit, ze te hodnoti, "tak co kluci, stala by za hrich" ... nejak jim to kouk z oci
Body: 5
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Občasný) - 10.2.2010 > atreb> 

"... -sím Tě, vždyť jsou to "sotva

 

opeřená ptáčátka" ...; ... -to je spíše vidět, na co    asi myslíš Ty...; ...  .. .

."


<reagovat 
 atreb (Občasný) - 10.2.2010 > Zeanddrich E.> zase jsem se provarila, ale znas to cim driv zacnes... nebo, co se v mladi naucis...
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 10.2.2010 > atreb> Řekla bych, že se jen naprosto   n e v i n n ě   rozhlížejí po okolí a koukají kde co lítá. No vylít´ jen ptáček z mýho foťáku.  ;D
<reagovat 
 jaxxana (Občasný) - 10.2.2010 > atreb> ...ve stáří jako když utne
<reagovat 
klein (Občasný) - 10.2.2010 >

Jeden za všechny, všichni za jednoho


Body: 5
<reagovat 
anae (Občasný) - 11.2.2010 > :-) velká těla, dětské hlavy
<reagovat 
cvakal (Občasný) - 10.2.2010 > Mizerná kompozice. Nad hlavami mají hodně místa, těla uříznutá. Proč?
Body: 1
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 11.2.2010 > cvakal> Ale jémináčku milý jako obvykle... Ani jsem nepředpokládala, že by se ti fotka líbila, není na ní totiž vypečená kachnička na pekáči, já vím. Ale přesto jsem tuhle fotku vložila speciálně tobě pro radost. Domnívala jsem se totiž že se ti bude líbit, že jsem divákovi ponechala prostor pro fantazii a nenaservírovala jsem mu fotku celou, aby neviděl hned vše (viz tvá slova ). Kachničkám chybí spodky, to jsi pominul. A to by právě tebe mělo potěšit. Můžeš si tam představit třeba krásné dlouhé nohy volavek. Pak by v tvých očích možná kačenčí tělíčka vypadala vábně.  Jinak se tážeš, proč jsem neufikla vršek? To by se pak kachňata hňácala v příliš těsné kompozici.
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 11.2.2010 > Věza> Kachničky mají docela roztomilé výrazy ve tváři, kompozice je špatná, dej si říci, copak to nevidíš? Nad hlavami mají moc místa. No nic. Nejde samozřejmě pouze o prostor nad hlavami kachňátek. Foť dál, snad to vypiluješ .
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 12.2.2010 > cvakal> Neboj, neboj, fotím seč můžu, zvířat mám dost, možná tolik co je větviček v kl. lese,  tak mám na čem pilovat. Co ale nemám je osobní propagátor, který vlítne pod každou mojí fotku, vychválí ji (většinou falešně) až do nebes, jen aby všechny zmanipuloval a přesvědčil jak výborně fotím a jak je každá moje fotka dokonalá, přestože na ní není dobře ani Ň. Ale klídek, já se bez takových dobrých duší dost dobře objedu.
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 12.2.2010 > Věza> Nebuď jedovatá, jen tak mimochodem, oosobních propagátorů máš několik.
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 14.2.2010 > cvakal> 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter