Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
"I odpověděv anděl, řekl ženám: Nebojte se vy, neboť vím, že Ježíše ukřižovaného hledáte... z kolekce citáty
Autor: Zeanddrich E. (Stálý) - publikováno 14.8.2009 (17:26:01)

" 1.        1 Na skonání pak soboty, když již svitalo na první den toho téhodne, přišla Maria Magdaléna a druhá Maria, aby pohleděly na hrob.

2 A aj, zemětřesení stalo se veliké. Nebo anděl Páně sestoupiv s nebe a přistoupiv, odvalil kámen ode dveří hrobových, a posadil se na něm.

 3 A byl obličej jeho jako blesk, a roucho jeho bílé jako sníh.

4 A pro strach jeho zděsili se strážní a učiněni jsou jako mrtví.

 5 I odpověděv anděl, řekl ženám: Nebojte se vy, neboť vím, že Ježíše ukřižovaného hledáte.

6 Neníť ho tuto; nebo vstalť jest, jakož předpověděl. Pojďte, a vizte místo, kdež ležel Pán.

7 A rychle jdouce, povězte učedlníkům jeho, že vstal z mrtvých. A aj, předchází vás do Galilee, tam jej uzříte. Aj, pověděl jsem vám.

 8 I vyšedše rychle z hrobu s bázní a s radostí velikou, běžely, aby učedlníkům jeho zvěstovaly.

9 Když pak šly zvěstovati učedlníkům jeho, aj, Ježíš potkal se s nimi, řka: Zdrávy buďte. A ony přistoupivše, chopily se noh jeho, a klaněly se jemu. 10 Tedy dí jim Ježíš: Nebojtež se. Jděte, zvěstujte bratřím mým, ať jdou do Galilee, a tamť mne uzří.

11 Když pak ony odešly, aj, někteří z stráže přišedše do města, oznámili předním kněžím všecko, co se stalo.

12 Kteřížto shromáždivše se s staršími a uradivše se, mnoho peněz dali žoldnéřům,

13 Řkouce: Pravte, že učedlníci jeho nočně přišedše, ukradli jej, když jsme my spali.

14 A uslyší-liť o tom hejtman, myť ho spokojíme a vás bezpečny učiníme

. 15 A oni vzavše peníze, učinili, jakž naučeni byli. I rozhlášeno jest slovo to u Židů až do dnešního dne. 16 Jedenácte pak učedlníků šli do Galilee na horu, kdežto jim byl uložil Ježíš.

 

17 A uzřevše ho, klaněli se jemu. Ale někteří pochybovali.

18 A přistoupiv Ježíš, mluvil jim, řka: Dána jest mi všeliká moc na nebi i na zemi.

 

19 Protož jdouce, učte všecky národy, křtíce je ve jméno Otce i Syna i Ducha svatého, ... .

 

20 Učíce je zachovávati všecko, což jsem koli přikázal vám. A aj, já s vámi jsem po všecky dny, až do skonání světa. Amen.

."



Poznámky k tomuto příspěvku
Zeanddrich E. (Stálý) - 16.8.2009 >

"... -ocıtnul jsem

 

se v muslımske zemı  a tak, deprıvovan mırne z toho, jak zdejsı kultura temer uplne ıgnoruje Krısta, vkladam sem ted alespon tento uryvek z Matousova evangelıa ... -preklad  "kralıcky"... .

."


<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 16.8.2009 >

"... -ocıtnul jsem

 

se (( ... -tedy snad jen docasne ... )) v muslımske zemı  a tak, deprıvovan mırne z toho, jak zdejsı kultura temer uplne ıgnoruje Krısta, vkladam sem ted alespon tento uryvek z Matousova evangelıa ... -preklad  "kralıcky"... .

."


<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 16.8.2009 >

"... -ocıtnul jsem

 

se (( ... -tedy snad jen docasne ... )) v muslımske zemı  a tak, deprıvovan mırne z toho, jak zdejsı kultura temer uplne ıgnoruje Krısta, vkladam sem ted alespon tento uryvek z Matousova evangelıa ... -preklad  "kralıcky"... .

."


<reagovat 
jiri-jirik (Občasný) - 17.8.2009 > Koukám, net jim tam "psům nevěřícím" nejede moc rychle :))

Moudrost Bible, použitelnost těch obrazů, mě vždy fascinovala.
<reagovat 
anae (Občasný) - 18.8.2009 > doma mám ekumenickou Bibli, možná v modernějším jazyce tato pasáž vyzní zase o něco lépe, přece jen ... ale pěkná pasáž ... tak jest
<reagovat 
Čtenář - 20.8.2009 > Doporučuji slovenský program Theophilos. Dají se k němu stáhnout i plné texty mnoha biblí (resp. překladů do řady jazyků, ale tuším i originálů; české překlady jsem si stáhnul tři: a kralická je nejfajnovější) -- a dají se v něm snadno nejen prohlížet, ale i porovnávat. Velice pěkná pomůcka pro toho, kdo se v tom rád hrabe... a ne bo třeba překládá texty, ve kterých se občas něco z Písma objeví: pak je potřeba se podívat do jiného jazyka... Funguje to i jako fulltext vyhledávač... neocenitelné. http://www.theophilos.sk/
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter