Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 3.5.
Alexej
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
-
Autor: andzi (Občasný) - publikováno 10.9.2009 (20:57:15)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
S.z.i. (Občasný) - 10.9.2009 > Ta první
Body: 5
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 10.9.2009 > první je exkluzivní..
Doporučil 
<reagovat 
lacroa (Občasný) - 10.9.2009 >
Body: 5
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 11.9.2009 >

"

 

."


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
maxima gali (Občasný) - 11.9.2009 > prvy parada svetelna
Doporučil 
<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 11.9.2009 > z tý druhý mě rozbolely záda
Body: 5
<reagovat 
 andzi (Občasný) - 12.9.2009 > jaxxana> jo mně tehdy taky :-)) i z vlastního baťohu
<reagovat 
Mima (Občasný) - 14.9.2009 > první prostorovej luxus
Body: 5
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 11.9.2009 >

"... -ty hory vypadají OPĚT až "neuvěřitelně", snově, úžasně ...; ... - a co se týče té druhé

 

fotky, zajímalo by mě, na kolik "tam někde nahoře" přijde půllitr z toho soudku ...; ... .

."


<reagovat 
 andzi (Občasný) - 12.9.2009 > Zeanddrich E.> 

mají tam nahoře báječnej čaj s rumem, nebo - s "umem" :-))) ... jo když to člověk vidí jak to nesou nahoru, pak ani kvapku nazmar.. :-) ...snad i proto s "umem," že ani na "um" nic nazmar nepříde  


<reagovat 
 ataner (Občasný) - 17.9.2009 > Zeanddrich E.> by si sa mozno cudoval, sice neviem ako je to tam dnes, ale za "pana chatara" beranka - chata pod rysmi, to tam bolo o dost lacnejsie ako na brncalke, kam sa da vsetko vyviezt gazom.
<reagovat 
 andzi (Občasný) - 17.9.2009 > ataner> 

..spíš bych to otočila z druhý strany mince.. jak jsou někteří turisti nedisciplinovaní a bych řekla i pěkně drzí.. když přídeš někde do restaurace tak tě ani jen nenapadne si vytáhnout vlastní svačinu, proto jdeš do restaurace a taky to bereš uplne přirozeně předse, .. tak nechápu proč si někteří myslí, že horská chata je nějakou výjimkou.. jo v pořádku, měj svoji svačinu ale sněz ji třeba venku, nebo druhá možnost?? objednám si třeba i ten čaj, nebo ja nevím ..a slušnost se taky zeptat, jestli si to vlatní mužeš sníst.. ti chlapci co tam dělají se potkají kde s čím a mohli by vyprávět, jinak jim všechna čest :-)

..a za vrchol drzosti považuju, když si někdo svleče mokrý triko a začne ho ždímat na podlahu, bych chtěla vidět jestli to udělá když příde domů..

úroveň chaty a přístup chatarů je tam naprosto skvělý, ..drahé nebo levné?? co to znamená .. to ja v tomhle případě neřeším, pro něhoko tak, pro druhýho tak.. ale pokud někdo -co mně taky rozčiluje- očekáva v horský chate cca 2300 m.n.m?? sprchovací kout, splachoví wc?? tak ať na hory neleze ale do *** hotelu -bez urážky, :-)..

osobně pana Beranku neznám, ale z mých zdrojů je tam prý pořád.. Tímhle moc pana Beranku zdravím :-)

 


<reagovat 
klara126 (Občasný) - 18.9.2009 > prvni foto, velice pusobive
Body: 5
<reagovat 
ataner (Občasný) - 12.9.2009 > skade mas tie exteriery????
Body: 5
<reagovat 
 andzi (Občasný) - 12.9.2009 > ataner> ahoj :-) z Rysů
<reagovat 
 ataner (Občasný) - 17.9.2009 > andzi> tak podla toho nosica ma to aj napadlo, ale taky hrebenaty pohlad si nespominam, ledaze polska strana :))
<reagovat 
 andzi (Občasný) - 17.9.2009 > ataner> 

ne, ne, to není polska strana. když vcházíš do sedla váh, hned po pravý straně jsou kôpky, český štít, vysoká, přímo když vcházíš do sedla :-)

 


<reagovat 
 čtenář andzi - 17.9.2009 > ataner> ale ten záběr je trochu matoucí, tak musím upřesnit.. ten první hreben v popředí je focený z vrcholu rysu,resp. jenom kousiček od vrcholu -víc po pravý straně /když vcházíš na vrchol/ takže ostatní za ním jsou vlastně ty samé které vidíš, když vcházíš do sedla váh, jenom z jiného uhlu pohledu.. :-)
<reagovat 
 ataner (Občasný) - 18.9.2009 > andzi> no jo.. ja som tam bola vacsinou o snehovych zavejoch :))
<reagovat 
 čtenář andzi - 18.9.2009 > ataner> juu tak to muselo byt taky prima :-) nádherné bílé kopce..
když sme jeli na Rysy, tak zrovna hodně pršelo a chýlilo se k bouři.. byl to respekt, obavy i adrenalín trošičku :o) ale pak v neděli bylo moc hezké počasí a dalo se fotit.. :o)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter